Päivän naurut tässä, olkaa hyvä! Ihan legendaarinen pätkä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Näkeehän sen jo viimeistään tuosta pätkästä että Tukiainen elää jonkinlaisessa fantasiamaailmassa. Selittää varmasti monet niistä sen överijutuista, jotka ovat jälkikäteen osoittautuneet huimasti liioitelluiksi. Suhtautuisin tietyllä varauksella noihin Johannan antamiin hintatietoihin vaatteistaan... :laugh:

Hello kitti (siis lausui sen noin), voi jestas sentään mikä bimbo! Siis voiko joku oikeesti olla noin pinnallinen ihminen, siis sehän oli niin kuin joku 15v.( moni sen ikäinenkin voi olla kypsempi) vaikka oikeesti on puolet vanhempi. Ihan kauhean näköinen kurppa. :laugh:

eipä tuo siskokaan näyttänyt olevan penaalin terävimpiä kyniä
c040.gif

Mulle tuli hirveä halu tehdä taas joku lehti. Kun siis luin tota seiskaa aiheeseen liittyen. Sanoin miehelle, että nää jutut vois hyvin olla mun lehdestä. :xmas:

Ukko katto Tukiaisen kuvia seiskasta ja sano, et voiko olla rumempi enää. Hyvin hiveli minun itsetuntoa :heart: Ja oikeesti aika "läskihän" toi kyl on....
Kaikkein eniten tossa videossa ärsyttää toi hehkutus ulkomaista, vaatemerkeistä ja julkkiksista. Tää on Miamista ja tää mulla oli päällä siellä ja siel...Ketä kiinnostaa...

onneksi johanna on oma itsensä ja hänellä on värikäs persoona, joka jää mieleen. taidatte olla elämäänne kyllästyneitä, kun pitää haukkua. suomi on vapaa maa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
onneksi johanna on oma itsensä ja hänellä on värikäs persoona, joka jää mieleen. taidatte olla elämäänne kyllästyneitä, kun pitää haukkua. suomi on vapaa maa! :)

Mä nyt lähinnä ihmettelin tota sisustusta, kun ei ole mun makuun.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No ei minun mielestäni ole edes kovin värikäs persoona. :kieh: Lähempänä säälittävää....Mutta jokaisella olkoon omat mielipiteensä...

Ihme kehumista kyllä.. sitäpaihti tästä näkee että rahalla ei aina saa tyylikästä :o

Ja ihme juttu tuo "säilytän tätä tikkaria kun tää on se mitä syötiin playboy mansionissa" vai miten se nyt meni.

Yhteistyössä