Päivän naurut tässä, olkaa hyvä! Ihan legendaarinen pätkä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piitu pipari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo juttu näyttää olevan saman sivun "hot or not"-äänestyksessä 1576 ääntä pakkasen puolella ;)
Enpä viitsi ruveta haukkumaan, mun puolesta saa olla sellainen kuin on, (ja mitäpä kukaan maulleen edes mahtaa), mutta en kyllä erityisemmin tätä tätiä arvosta ...

mie oon masokisti,kattoin ton kokonaa ku päivällä katoin vaa alkua.. :whistle:
ja täytyy sanoa että repeilin aika totaalisesti :laugh: :laugh:
tuohan oli ihan loistava pätkä, campia alusta loppuun. tuskin sitä nyt tosissaan oli tehty.. jos oli niin pelottavaa kyllä, mutta noinniinku kieroutuneella huumorilla naurut vailla vertaa..

"may all your dreams come true" :laugh: :laugh: näinpä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
tuohan oli ihan loistava pätkä, campia alusta loppuun. tuskin sitä nyt tosissaan oli tehty.. jos oli niin pelottavaa kyllä, mutta noinniinku kieroutuneella huumorilla naurut vailla vertaa..

Mä epäilen kans, että onko tuo henkilö ihan oikeasti todellinen. Vähän sama juttu kuin Krisse ja Kristiina Salminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:

Mäkin katoin päivällä vaan alkua ja nyt lopunkin. Repesin varsinkin sille sen siskolle :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
ei kun ne vanhemmat muutti maasta :D enkä ihmettele yhtään

Kämppä näyttääkin siltä että vanhempien kotiin on vaan levitelty hello kittyt ympäriinsä.

Olen aiemmin ollut lähinnä huvittunut tuosta ihmisestä, mutta nyt alkoi jo surettaa/säälittää. Olen ite samanikäinen kuin tuo Johanna ja mun on hirveän vaikea kuvitella itseni pehmolelujen täyttämään vaaleanpunaiseen huoneeseen.

Johanna oli kyllä erehtynyt siinä, että kaikki naiset haluaa kyllä hemmottelua mutta ne haluaa vaan yhden päivän prinsessana, ei koko elämää, koska se ei ole enää tervettä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jossu eduskuntaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Lush:
ei kun ne vanhemmat muutti maasta :D enkä ihmettele yhtään

Kämppä näyttääkin siltä että vanhempien kotiin on vaan levitelty hello kittyt ympäriinsä.

Olen aiemmin ollut lähinnä huvittunut tuosta ihmisestä, mutta nyt alkoi jo surettaa/säälittää. Olen ite samanikäinen kuin tuo Johanna ja mun on hirveän vaikea kuvitella itseni pehmolelujen täyttämään vaaleanpunaiseen huoneeseen.

Johanna oli kyllä erehtynyt siinä, että kaikki naiset haluaa kyllä hemmottelua mutta ne haluaa vaan yhden päivän prinsessana, ei koko elämää, koska se ei ole enää tervettä.

Ääh, kyllä mä haluan olla prinsessa. mun käsitys siitä ainakin vaan on HYVIN erilainen.
:D Mitään tommosta muovikrääsää ja tikkareita vaatekaappiin en tartte.

Yhteistyössä