Tukisukat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lentosukatkin tukevat jalkoja, ja itse olen kyllä käyttänyt niitä raskausaikana, musta nekin auttavat. Instrusta ainakin saa ""kunnollisia"" tukisukkia, ovat sitten arvokkaampi investointi, joten varmaan ovat paremmat... ainakin ehkä kestävämmät, noi prisman tms. lentosukat/tukisukat kuluvat aika herkästi.

Hei!

Mulla on mittasukat Instrusta. Siellä piti makailla 20 minuuttia jalat ylhäällä ja sitten täti mittasi jalat ja valitsi sopiva sukat. Sigvaris- merkkiset ovat. Maksoivat jotain reilu 60 €, mutta ovat olleet joka sentin arvoiset. Jos en käytä ovat nilkat noin kaksinkertaiset. Pieniä reikiä on tullut varpaiden kohdalle, mutta olen ne parsinut. Joka päivä ovat käytössä aamusta iltaan ja välissä käsinpesu. Ovat puristukseltaan ihan eri luokkaa kuin ne ""lentosukat"". Kireämpiäkin on olemassa, mutta niihin pitää olla resepti. Suosittelen!!!

Mä tilasin netistä. Laitoin googleen hakusanaksi tukisukat, niin löytyi sellaiset Mabs sukat, maksoi n. 20 e. Ja on olleet ihan hyvät. Tälläinen osoite kuin www.napra-rehab.fi siellä on kaikkea muutakin terveysjuttua, ja näkyi olevan äitiys-sukkahousujakin mutta niitä en vielä ainakaan tilannut..

Yhteistyössä