no voihan tuossa käydä niinkinpäin, että jos on rahanahne uusiopari niin laittavat sitten vaan sen aviomiehen maksamaan elatusmaksut vaikka itse ovat biovanhempia.
Siinä voi käydä ihan miten päin vaan, ihmiset on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no voihan tuossa käydä niinkinpäin, että jos on rahanahne uusiopari niin laittavat sitten vaan sen aviomiehen maksamaan elatusmaksut vaikka itse ovat biovanhempia.
ymmärrän kyllä, mutta se luonnollinen järjestyshän itse asiassa olisi se, että mennään ensin naimisiin sen uuden kumppanin kanssa ja vasta sitten hankitaan ne lapsetturhasta hoppuilusta vaan kärsii....
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22851423:Ja jos panee paljaaltaan henkilön kanssa, josta ei tiedä huomattavan suurella varmuudella edes siviilisäätyä, on aika raskaan sarjan puupää.. Kortsut on keksitty.
Miten siinä voi kariutua yksikään hyvä avioliitto? Hyvässä avioliitossa ei liene ihan tuontasoisia salaisuuksia, eikö?
Etkö tosiaan ole kuullut yhdestäkään lapsesta, joka on saanut alkunsa kun on käytetty kondomia?
Mä tunnen naisen joka oli naimisissa, mutta siitä ei tiennyt kuin kourallinen ihmisiä. Nainen raskautui uudessa suhteessaan ja lähti sitten hakemaan eroa. Hän sai avioeron voimaan vissiin 2 viikkoa ennen vauvan syntymää. Lapsen isä ei tiedä naisen olleen naimisissa, eikä siitä miten lähellä oli että hänen lapsensa olisi nimetty väärän miehen lapseksi.
Puupää tai ei, mutta näitä tapahtuu.
Mihin sä nyt perustat tuon väitteesi?
Mä ainakin mielelläni valitsen toki miehekseni elatuskykyisen tyypin, mutta etenkin lasteni isäksi. Mulla on ollut miehinä ns. pahoja poikia, mutta kun tuli aika lisääntyä, valitsin kiltin ja tasapainoisen miehen.
Olenko mä nyt siis joku luonnonoikku, vai ontuukohan tuo sun päätelmäs jotenkin?
Ja lainsäädäntö ei enää onneksi 3 vuoden kuluttua tue tuota. Näin siis, jos kaikki menee hyvin.
Mihin sä nyt perustat tuon väitteesi?
Mä ainakin mielelläni valitsen toki miehekseni elatuskykyisen tyypin, mutta etenkin lasteni isäksi. Mulla on ollut miehinä ns. pahoja poikia, mutta kun tuli aika lisääntyä, valitsin kiltin ja tasapainoisen miehen.
Olenko mä nyt siis joku luonnonoikku, vai ontuukohan tuo sun päätelmäs jotenkin?
Ja lainsäädäntö ei enää onneksi 3 vuoden kuluttua tue tuota. Näin siis, jos kaikki menee hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;22851530:En taida yhtäkään kondomia käytettäessä alkunsa saanutta lasta nimenomaisesti tietää, mutta itseltänikin aikoinaan rikkoutui useita, joten tiedän, että niittenkin toimimattomuus on mahdollista.. (Nykyään h-kierukka käytössä. En enää luottaisi kortsuun ainoana ehkäisynä, mutta kyllä sitä silti tuntemattoman kanssa pitäisi käyttää..)
Toivottavasti lainsäätäjät miettivät tarkoin kaikki mahdolliset tapaukset, joita eteen voi tulla eivätkä vain säädä jotain keskellä yötä väsyksissä, koska tekstiä on saatava paperille..
Mun mielestä ihan loistojuttu. Aina paasataan siitä et äidit voi pakottaa isät isäksi selvitämällä isyyden ja vaatia elarit sen vuoksi joten kyllä isälläkin on oikeutensa sit olla mukana lapsen elämässä!