V
"vieras"
Vieras
Suomennos: Vituttaa, että miehet saavat tasa-arvoista kohtelua.
Tai sun mielestä vitut lapsista kunhan saadaan vaan akat ruotuun?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Suomennos: Vituttaa, että miehet saavat tasa-arvoista kohtelua.
Minä mieluummin tuntisin oikean isäni, kuin eläisin valheessa.
Mä oikein sieluni silmin näen miten perheriidoissa otetaan tulevaisuudessa tämä isyystesti -kortti käyttöön. Nooh, lisääntyvätpähän isyystutkimukset ja taas yhteiskunnan varoja heitetään kankkulan kaivoon.
Niin...ENTÄS NE LASTEN OIKEUDET???????????!!!!!!!!!!!
Onhan se mukavaa että miehille annetaan taas yksi valtti lisää, mutta tämän on myös tultava näkyviin lasten oikeuksissa, ei vain "isien", miesten oikeuksissa.
[QUOTE="jojo";22852412]Mä en edes puhuisi äidin oikeuden poistamisesta tuossa tilanteessa, vaan isän ja lapsen oikeuksien lisäämisestä.
Samaa mieltä.[QUOTE="jojo";22852412]Mä en edes puhuisi äidin oikeuden poistamisesta tuossa tilanteessa, vaan isän ja lapsen oikeuksien lisäämisestä.
Nyt tv1 Hyvissä aikeissaSamaa mieltä.
Ei kukaan ajattele millä mitäkin maksetaan. Kunnat kai ovat olleet maksajia?Oikeuden kautta sen saa nytkin selvitettyä. Luuseri miehiä jos eivät viitsi vaivautua.
Uusi laki taas antaa vapaat kädet kaikille kiusanhengille. Niin viranomais kuin yksityispuolellakin.
Millähän nuokin kulut on ajateltu maksaa. Nykyään asianosaiset maksavat ne itse.