olen pitkään miettinyt tätä niin kovasti kehuttua Tripptrappia...kannattaako hankkia? Lapseni on pian 2-vuotias, istuu tukevasti tavallisella tuolilla. Syöttötuoli on palautettu takaisin lainasta yli kuukausi sitten. Lapsen oma syöminen, tiskaus ( innokas tiskaaja !! ) ja muut keittiöpuuhat onnistuisivat paremmin kun olisi kunnollinen vankka tuoli alla.
Mutta onko sillä todella niin pitkä käyttöikä että vielä isompakin mahtuu siihen?entä voiko sitä käyttää esim keittiöjakkarana tai jotain ??
Kellään tutulla ei em tuolia ole, mainoksista ja tältä palstalta olen kiinnostukseni ammentanut.
Tiedän, että on kallis, mutta raha ei este jos vain on hintansa väärti. kertoisitteko kokemuksianne, kiitos
Mutta onko sillä todella niin pitkä käyttöikä että vielä isompakin mahtuu siihen?entä voiko sitä käyttää esim keittiöjakkarana tai jotain ??
Kellään tutulla ei em tuolia ole, mainoksista ja tältä palstalta olen kiinnostukseni ammentanut.
Tiedän, että on kallis, mutta raha ei este jos vain on hintansa väärti. kertoisitteko kokemuksianne, kiitos