Tripptrapp

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

johanna

Jäsen
25.03.2004
347
0
16
olen pitkään miettinyt tätä niin kovasti kehuttua Tripptrappia...kannattaako hankkia? Lapseni on pian 2-vuotias, istuu tukevasti tavallisella tuolilla. Syöttötuoli on palautettu takaisin lainasta yli kuukausi sitten. Lapsen oma syöminen, tiskaus ( innokas tiskaaja !! ) ja muut keittiöpuuhat onnistuisivat paremmin kun olisi kunnollinen vankka tuoli alla.
Mutta onko sillä todella niin pitkä käyttöikä että vielä isompakin mahtuu siihen?entä voiko sitä käyttää esim keittiöjakkarana tai jotain ??
Kellään tutulla ei em tuolia ole, mainoksista ja tältä palstalta olen kiinnostukseni ammentanut.
Tiedän, että on kallis, mutta raha ei este jos vain on hintansa väärti. kertoisitteko kokemuksianne, kiitos

Me ostettiin tripptrapp kun poika oli 1,5v ja nyt on 2v ja on tosi hyvä tuoli,tavallisella tuolilla on vaikea syödä vaikka pöytä ei ole kauhean korkea. Nyt meillä on käytössä vielä se kaari,mut sittehän menee vielä tosi pitkään ilman kaarta ja kun tuolia voi säätää koon mukaan. Kaverilla on 4 vuotiaalla vielä tripp trapp,ostivat vauvalle oman. Suosittelen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.07.2005 klo 07:59 Johanna kirjoitti:
olen pitkään miettinyt tätä niin kovasti kehuttua Tripptrappia...kannattaako hankkia? Lapseni on pian 2-vuotias, istuu tukevasti tavallisella tuolilla. Syöttötuoli on palautettu takaisin lainasta yli kuukausi sitten. Lapsen oma syöminen, tiskaus ( innokas tiskaaja !! ) ja muut keittiöpuuhat onnistuisivat paremmin kun olisi kunnollinen vankka tuoli alla.
Mutta onko sillä todella niin pitkä käyttöikä että vielä isompakin mahtuu siihen?entä voiko sitä käyttää esim keittiöjakkarana tai jotain ??
Kellään tutulla ei em tuolia ole, mainoksista ja tältä palstalta olen kiinnostukseni ammentanut.
Tiedän, että on kallis, mutta raha ei este jos vain on hintansa väärti. kertoisitteko kokemuksianne, kiitos
minunkin, aikuisen ihmisen on tripptrappissa vielä tosi hyvä istua. Siis se on sopiva vaikka vanhukselle, ja kestääkin hyvin kunhan sitä kohtelee kunnolla, ttosi hyvä tuoli =)

minua kiinnostaa kovasti tuo "muu käyttö" eli syöttötuolina, juu, juu, erinomainen on varmasti Mutta onko monipuolinen ja onko sillä varmasti jatkokäyttöä ?? Kertokaa vielä...ja KIITOS kaikki jo vastanneet !
Onko joku hankkinut ja kokenut turhaksi ostokseksi ??

.. on semmonen selkänojallinen korkea tuoli, jonka istuinosa on lapsen kokoinen. Ikeasta, en tiedä myykö ikea enää. Alle 2 v nousee siihen aika hyvin istumaan, mutta varsinaisessa ruokapöytäkäytössä on syöttötuoli. Vuoden sisällä siirryttäneen tähän korkaan tuoliin. Edullisempi vaihtoehto tripptrapille.
tripptrapp vaatii paljon tilaa, sen jalat tulevat niin pitkälle että vie lattiatilaa aika tavalla. Ota se huomioon.

Meillä lapsi on pisimmillään käytättänyt tähän mennessä 5½ vuotiaaksi tuolia ihan tuolina, jolloin siirtyi pienemmälle käyttöön.. Lapset ovat havainneet sen hyväksi kiipeämisjakkaraksi keittiön työpöydille - tätä sanoisin tuolin huonoimmaksi puoleksi. Siitähän saa ihan tavallisen tuolin halutessaan, joten kyllä sille käyttöä löytyy, jos muotoilu miellyttää. Meiltä niitä löytyy lasten käytössä jopa kaksin kappalein.

pojalla 7v on tripptrapp "työtuolina" huoneessaan, hän tykkää siinä istua, tuoli myös tukee selkää.. Toinen tripptrapp on meillä syöttötuolina... Minä itsekkin tykkään siinä istua, ja siinähän on tosi laaja säätövara ;)

Minun lapsillani kummallkin ollut tripp trapp tuoli ja olen hyväksi todennut. Nimimerkillä "meillä" oli laittanut että jalat tulevat liian pitkälle ja vievät tilaa on totta mutta sen takia se on niin tukeva eikä tarvitse pelätä että tuoli pääsee kaatumaan taaksepäin jos lapsi työntää jaloilla pöytää vasten.
Siskoni lapset käyttävät tuolia vielä kouluikäisinäkin ne on siirretty kirjoituspöydän eteen.
Suosittelen tuote on hintansa väärtti. E tulisi mieleenkään että ottaisin "vanhanaikaisen" mallin enään käyttöön.

Yhteistyössä