treffeille varatun miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselee hän

Vieras
...onko se aina ja joka tilanteesa väärin? siis sen tiedän, että sänkyyn hyppääminen on aina ja joka tilanteessa väärin, mutta siis muuten, jos tapailee varattua. niin, ja onko suuteloitseminen pettämistä, mitä olette mieltä?

kun tilanne on se, että ko mies elää huonossa suhteessa, ts. tunnetasolla kuollut suhde. ja tiedän, tässä tilanteessa ei ole vain seliseli, vaan totta. ja olen ollut itse aina sitä mieltä, että näpit irti varatuista, mutta entä sitten jos tunteet vaan leiskuu...

tuomitkaa tai esittäkää mielipiteenne,

Oisko semmonen reilu peli mitään? Voithan sä olla sen ystävä, mutta kyllä sen pitäs kertoo sille kumppanilleen siitä, jos vie sua ulos, muuten se on aika tyhmää.

Mistä sä todeksi tiedät tuon, että miehen suhde on kuollut? Jos vain miehen kertomaa, niin en hevin uskoisi. Ja miten muutenkaan sä sen voisit tietää, ellet sitten tunne miehen vaimoakin/tyttöystävää?

Mun mielestä on aina ja joka tilanteessa väärin. Ja suuteleminen muun kuin oman puolison kanssa on pettämistä.

Jos tunteet niin leiskuu, sano miehelle että jättää ensin nykyisen puolisonsa ja aloittaa sitten sun kanssa puhtaalta pöydältä.

Niin ehkä se mies on sulle sanonut niin joskus hätäpäissään kun etsinyt syytä "pettämiselleen"
Et voi tietää toisten suhteesta hevonkettua.
Erittäin typerää!!

Vanhoista virheistä viisastuneena neuvon että älä sokeasti usko kaikenmaailman selityksiin. Käske erota ensin ja katsokaa kuinka lempi sitten leiskuu. Monesti se kielletty hedelmäkin kiinnostaa enemmän.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on sillä perhe

mut toisaalta aattelen, et kukin täysjärkinen aikuinen on vastuussa omista teoistaan ja tekemättä jättämisistään

No sitten sinä et tee mitään, vaan odotat kunnes ukko on vapaa tai etsit itse vapaan miehen ja unohdat koko äijän.

niin, siis selvennykseksi, mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole tapahtunut ko miehen kanssa. siksi tässä tuskailenkin, että kuunnellako tunnetta vai järkeä...kuka sen aina sitten tietää. mustavalkoinen ajattelu on niin helppoa, mutt elämä on opettanu, että sillä ei välttis kovin pitkälle pötkitä. hankaalaa on.

niin, siis selvennykseksi, mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole tapahtunut ko miehen kanssa. siksi tässä tuskailenkin, että kuunnellako tunnetta vai järkeä...kuka sen aina sitten tietää. mustavalkoinen ajattelu on niin helppoa, mutt elämä on opettanu, että sillä ei välttis kovin pitkälle pötkitä. hankaalaa on.

No tavallaan kyllä ymmärrän muttaanna sen hoitaa se suhteensa ensin loppuun ja erota 'kunnialla'. Eikö ole paljon parempi aloittaa suhde puhtaalta pöydältä?

Haluatko selkärangattoman mammanpojan, joka ei kykene elämään yksin, vaan tarvitsee joka hetki naisen vierelleen? Jos tosissaan on tullut edellisessä suhteessaan tiensä päähän, niin sitten eroaa...

nooh, niinpä, mä olen ollut kaksi vuotta petettynä ja oikeastaan tosi onnellinen, että lopulta oli "syy" erota. ero oli helpotus. ja sitä taustaa vasten, ymmärrän tilanteiden monimuotoisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
jos itse olet vapaa et tee mitään väärin, mies tekee väärin ja ihan vapaaehtoisesti

niin, siis tätä mä just ajattelen, et jos joku vapaaehtosesti tekee jotain mun kaa (heh) ni onks se mun vika?

Ei ole sun vika, mutta silloinhan sillä, elääkö mies kuolleessa vai elävässä suhteessa, ei ole mitään merkitystä.

Ja joku syyhän sille on, että katsoit tarpeelliseksi mainita sen, että mies elää kuolleessa suhteessa (mukamas).

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
jos itse olet vapaa et tee mitään väärin, mies tekee väärin ja ihan vapaaehtoisesti

niin, siis tätä mä just ajattelen, et jos joku vapaaehtosesti tekee jotain mun kaa (heh) ni onks se mun vika?

En osaa sanoa, mutta muista, ettei niin epäluotettava mies ole parisuhdeainesta! Sopii vain viihdekäyttöön, jos siihenkään...

Jos pettää nykyistään, pettäisi suurella todennäköisyydellä suakin...

niin teksin miehelle selväksi että mulla on niin vahva itsetunto etten ryhdy kakkoseksi kenellekkään. Sanoisin ettei ole mikään ogelma odottaa et mies on vapaa mutta en alkaisi sähläämään. Mies arvostaa sua taatusti enemmän ja et sotke itseäsi ero kuvioon. Itse tiedän tämän kun meillä ero tulossa koska miehellä on tyttöystävä. Toisekseen jos menet väliin ja vaimo käyttäytyykin tosi ikävästi sua kohtaan niin et voi kun katsoa peiliin. Eli kyllä mä odottaisin mielummin koska muuten näytät itse hieman lumpulta.

Yhteistyössä