treffeille varatun miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselee hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
jos itse olet vapaa et tee mitään väärin, mies tekee väärin ja ihan vapaaehtoisesti

niin, siis tätä mä just ajattelen, et jos joku vapaaehtosesti tekee jotain mun kaa (heh) ni onks se mun vika?

voi kultaseni, siitä tulee sulle huonoa karmaa, jonka joudut kärsimään itse jossakin vaiheessa.
koska tiedät miehen perheestä

Mitä sä niinku meinaat että tosta tulee? Että te käytte vaan treffeillä ja sit se palaa vaimonsa luo vai? Tykkääksä semmosesta? Vai meinasitko, että se jättää vaimonsa, vai mitä meinasit? Ajattelitko, et sille miehelle ois okei, et te ette harrastais seksiä? Mihin pyrit?

Joka tapauksessa miehen kumppanin pitäisi tietää miehen deittailuista.

Niinhän ne aina sanoo... mutta eikös siinä kuitenkin ole tunteita vielä pelissä jos yhdessä ollaan...Minä en kyllä varatuista perustaisi ollenkaan vaikka kuinka tunteet leiskuis. Voi loppupeleissä joutua vain laastariksi miespololle.

pistäpäs itseäsi siihen tilanteeseen, että ukkon kanssa menee huonosti ja voi olla haluatte selviytyä pahimman yli, mutta joku akka tulee kuvioihin ja treffailee ukkos kanssa....

oot varsinnainen ppppppp ja se mies myös....
mistä tiedät että suhde on kuollut? kertoiko ukko vai oletko "ystävä" molemmille?

Tiedän yhden tapauksen, jossa toinen nainen rakastui varattuun mieheen, joka lupasi kuun taivaalta. Mies ei halunnut jättää vaimoaan. Toinen nainen tuli "puolivahingossa" raskaaksi. Miehen väljähtynyt suhde muuttuikin tärkeäksi. Mies sanoi ettei ala lapselle oikeaksi isäksi... Toinen nainen teki abortin. Mies olisi halunnut pitää sekä vaimon että rakastajattaren...

Alkuperäinen kirjoittaja kyselee hän:
...onko se aina ja joka tilanteesa väärin? siis sen tiedän, että sänkyyn hyppääminen on aina ja joka tilanteessa väärin, mutta siis muuten, jos tapailee varattua. niin, ja onko suuteloitseminen pettämistä, mitä olette mieltä?

kun tilanne on se, että ko mies elää huonossa suhteessa, ts. tunnetasolla kuollut suhde. ja tiedän, tässä tilanteessa ei ole vain seliseli, vaan totta. ja olen ollut itse aina sitä mieltä, että näpit irti varatuista, mutta entä sitten jos tunteet vaan leiskuu...

tuomitkaa tai esittäkää mielipiteenne,

Sekö sanoi sulle? Sanoiko samalla, että pysyvät yhdessä vain lasten takia, ja eroavat, kun lapset ovat vanhempia? :laugh: :laugh:

...onko se aina ja joka tilanteesa väärin? siis sen tiedän, että sänkyyn hyppääminen on aina ja joka tilanteessa väärin, mutta siis muuten, jos tapailee varattua. niin, ja onko suuteloitseminen pettämistä, mitä olette mieltä?

kun tilanne on se, että ko mies elää huonossa suhteessa, ts. tunnetasolla kuollut suhde. ja tiedän, tässä tilanteessa ei ole vain seliseli, vaan totta. ja olen ollut itse aina sitä mieltä, että näpit irti varatuista, mutta entä sitten jos tunteet vaan leiskuu...

Ensinnäkin, sulla on vain miehen versio parisuhteesta. Toiseksi, jos suhde saa alkunsa noin, niin ei se ole vakaalla pohjalla. Miksei mies tekisi samaa temppua uudelleen? Ja kolmanneksi, mies voi päätyä palaamaan perheensä luokse ja sinä jäät kuin nalli kalliolle. Mieti tarkkaan, miksi haluat ryhtyä mahdottomaan suhteeseen?

Luulenpa että ap:n kertoman miehen vaimo varmaan elää ihan normaalia elämää lasten kanssa. Laittaa perheelle ruokaa, ja he istuvat saman pöydän ääreen... Hän pesee pyykkiä myös miehen kalsarit niinkuin moni tännekin kirjoitteleva nainen tekee... Toivottavasti et kehtaa sekaantua varattuun mieheen, on niitä vapaitakin

Minusta se suuteleminenkin on väärin. Jotenkin likaisen oloista, jota pitää tehdä piilossa...? Minun mielestä se on pettämistä. Tunteetkin voivat helposti haihtua, vaikka tuntuisivatkin todellisilta tunteilta. Tiedätkö se voi olla myös himoa? Mies voi sanoa vaikka rakastavansa että pääsis... Kun ei ole elänyt toisen kanssa päivääkään... Vain muutamia varastettuja hetkiä, joiden jälkeen seuraa morkkis ja huono omatunto ainakin sille varatulle...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin, siis selvennykseksi, mitään fyysistä kanssakäymistä ei ole tapahtunut ko miehen kanssa. siksi tässä tuskailenkin, että kuunnellako tunnetta vai järkeä...kuka sen aina sitten tietää. mustavalkoinen ajattelu on niin helppoa, mutt elämä on opettanu, että sillä ei välttis kovin pitkälle pötkitä. hankaalaa on.

Onkohan vaimo tietoinen, että heidän suhteensa on kuollut? jos haluat asialle tehdä jotain, niin soitapa sille vaimolle. Tuskin mies vaimolleen on näitä asioita kertonut. Mies kuulostaa niljakkeelta. Hyi! Putsatkaa ensin pöytä, jos halua siihen on, niin ei siinä kauan aikaa mene ja sitten voitte päätyä mihin vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja koska:
ystäväni on tämän vaimon ystävä ja sitä kautta tiedän, että suhde tunnekuollut

No hyvä, sitten voit puhua sen miehen vaimolle ja kertoo sille, että sä alat hoitamaan sitä sen miehen tunnepuolta.

Minusta voisit jutella tämän miehen kanssa ja sanoa että olet kyllä kiinnostunut katsomaan teidän jutun sitten kun siihen on oikea mahdollisuus, siihen asti voitte olla ystäviä.

Älä välitä vaikka sinua kovasti tässä tuomitaan, jos kerran mitään ei ole tapahtunut ettekä edes treffeillä käyneet niin sinulla ei ole kyllä mitään syytä hävetä.

Yhteistyössä