Treffailisitko miestä jonka mitat 176cm/66kg?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
no mun mies on 173 ja painaa 80. eikä saa laihtua, ku max. 5kg. mä en vois olla hintelän äijän kaa. äijän pitää olla äijämäinen, eikä mikään sipsuttaja.
Jokainen tavallaan. Minä taas katselen mielelläni niitä vatsalihaksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
no mun mies on 173 ja painaa 80. eikä saa laihtua, ku max. 5kg. mä en vois olla hintelän äijän kaa. äijän pitää olla äijämäinen, eikä mikään sipsuttaja.
Jokainen tavallaan. Minä taas katselen mielelläni niitä vatsalihaksia.
näkyyhän en vatsalihakset vaikkei hintelä oliskaan :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
no mun mies on 173 ja painaa 80. eikä saa laihtua, ku max. 5kg. mä en vois olla hintelän äijän kaa. äijän pitää olla äijämäinen, eikä mikään sipsuttaja.
Luojalle kiitos miehestäni ei tullut mikään sipsuttajaa vaikka hän laihtuikin noihin mittoihin.Ihan mieheltä näytti edelleen.
 
Khyyl
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Khyyl:
Mun mies on 174cm ja sellanen 70kg. Se ei vaan millään liho tai saa massaa, vaikka kaikennäkösiä protskujuomiakin lipitelly. :) Ja mullehan tuo ukko on hyvä, kun oon 162cm pitkä ite. :) Toki jos toi tosta laihtus, nii paljoo ei miestä jäljelle jäis. :D
Mulla on samanpainoinen mies kuin sulla, tosin pari senttiä lyhyempi. Ihastuin alun alkaen hänen vartaloonsa, johon kuuluvat mm. leveät hartiat ja kapea vyötärö, näkyvät vatsalihakset ja hoikahkot jalat. En millään tavalla voi kuvitella, miksi hänen pitäisi hankkia lisää "massaa", kun kroppa on kuin kreikkalaisella patsaalla, ja jaksaa kanniskella rouvaansa tarvittaessa.
Mies haluaa siis itse lisää sitä massaa, vaikka hyvin lihaksikas on. Ruumiinrakenne aikalailla juurikin mitä kuvailit. Eli mulle kelpaa tuollasena vallan mainiosti,. ;) :D
 
hellsbells
Miksen. Oma ukkoni on lyhyempi ja paino varmaan ton verran kun alettiin seurustelemaan. :) Pituus ei mua millään tavoin haittaa, oon itte meinaan kanssa lyhyt (reilu 150cm). ... Ja ukon voi aina lihottaa omiin tarpeisiin sopivaks, niinko mä olen tehny. :D
 
vieras
Mun exä oli 183 ja pahimmillaan n.65 kiloa. On kuitenkin aina ollut sellainen, että lihakset erottuu selvästi. Ei liho millään, mutta salilla käymällä saa kovalla työllä massaa lisää.

Nykyinen mies on 183 myöskin, 85 kiloa ja näyttää hintelämmältä kuin exä koskaan :D Ei ole varmaan koskaan käynyt missään salilla ja sen kyllä huomaa :D

Mitenhän tää liittys ap:n aiheeseen? Ehkä siten, että mitat ei paljoa kerro?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no eihän sitä rasvaa ole pakko olla vaikka painoa olisikin.. kas kun lihas painaa enemmän kuin läski... :whistle:
Juu, lihas painaa saman verran kuin tilavuudeltaan sama määrä läskiä. Mutta kun painoa kertyy, kertyy yleensä molempia. Kyllä minä voin ihan rehellisesti sanoa, että mieheni vatsa ei olisi yhtä litteä, jos hän painaisi kymmenen kiloa enemmän. Ja jostakin syystä omakin vatsani yleensä pömppööntyy, kun paino nousee. Hassua jos sinulla asia on toisinpäin.

Sinänsä on minusta ihan ookoo, jos tykkää sellaisesta "nallekarhumaisesta" miehestä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
no eihän sitä rasvaa ole pakko olla vaikka painoa olisikin.. kas kun lihas painaa enemmän kuin läski... :whistle:
Juu, lihas painaa saman verran kuin tilavuudeltaan sama määrä läskiä. Mutta kun painoa kertyy, kertyy yleensä molempia. Kyllä minä voin ihan rehellisesti sanoa, että mieheni vatsa ei olisi yhtä litteä, jos hän painaisi kymmenen kiloa enemmän. Ja jostakin syystä omakin vatsani yleensä pömppööntyy, kun paino nousee. Hassua jos sinulla asia on toisinpäin.

Sinänsä on minusta ihan ookoo, jos tykkää sellaisesta "nallekarhumaisesta" miehestä.
jos se paino nousee treenaamalla niin eipä siinä sitä pömppööntymistä tapahdu :D
mutta joo, siis kyllähän valtaosalla ilmaantuu mahaan vähän/paljon ylimääräistä jos ei tee mitään sitä välttääkseen.. :snotty:
siis myös mulla :D
 
Pusse
Kaks mun entisistä miehistä on alle 170 senttisiä, toinen joku 70-kiloinen, toinen vieläkin kevyempi...
Molempien kanssa palasin eron jälkeen uudelleen yhteen... Ja sitten taas erottiin, (minkään) pituus ei ollut yhtenä tekijänä yhdessäkään noista erossa :D

En mitenkään halua syrjiä lyhyitä miehiä, mutta nyt miehenä on yli 190-senttinen ja toistaseks vaikuttaa lupaavalta, viis yhteistä vuotta takana ja pitkä yhteinen asuntolaina edessä =)
Painoa hänellä on nykyään jotain 83kg ja vaikka lihaksiakin löytyy niin kyllähän tohon varteen muutama kilo sopis lisää... Ottais vaikka multa :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
jos se paino nousee treenaamalla niin eipä siinä sitä pömppööntymistä tapahdu :D
mutta joo, siis kyllähän valtaosalla ilmaantuu mahaan vähän/paljon ylimääräistä jos ei tee mitään sitä välttääkseen.. :snotty:
siis myös mulla :D
Näinhän se on. Hassua vain, että tässäkin keskustelussa oletetaan vähän kuin automaationa, että se painavampi mies on urheilullinen, kun taas se hoikka on ihan vaan pelkkä hintelä spagetti. Oikeassa elämässä kun roolit menevät useimmiten toisin päin.
 
noin se käy
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Mun mies oli 172/65 kun tavattiin, nyt painoa 82. Itse oli 165/65 kun tavattiin, nykyistä paino en uskalla edes katsoa :ashamed:
Eli nykyisellä painollasi olisit niin ison näköinen miehesi rinnalla. Mutta hänhän onkin ex.
 
vvv
Alkuperäinen kirjoittaja noin se käy:
Alkuperäinen kirjoittaja vvv:
Mun mies oli 172/65 kun tavattiin, nyt painoa 82. Itse oli 165/65 kun tavattiin, nykyistä paino en uskalla edes katsoa :ashamed:
Eli nykyisellä painollasi olisit niin ison näköinen miehesi rinnalla. Mutta hänhän onkin ex.
Ei ole ex vaan ollaan oltu yhdessä jo 10 vuotta. Olisin nykyisellä painolla iso hänen rinnallaan, mutta onneksi sillä itelläänkin on nyt enemmän painoa.
 

Yhteistyössä