Treffailisitko miestä jonka mitat 176cm/66kg?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
he
Kyllä täytyy sanoa että en. Vaikkaki on ikävää "ulkonäön" perusteella valita kumppania... Mutta tarvin/haluan miehen, jonka kainaloon voin mennä ja joka on turvallinen. Mieluummin pyöreä, kuin laiha...
 
Khyyl
Mun mies on 174cm ja sellanen 70kg. Se ei vaan millään liho tai saa massaa, vaikka kaikennäkösiä protskujuomiakin lipitelly. :) Ja mullehan tuo ukko on hyvä, kun oon 162cm pitkä ite. :) Toki jos toi tosta laihtus, nii paljoo ei miestä jäljelle jäis. :D
 
rva Näppärä
Itse olen naimisissa miehen kanssa, joka on 170 cm pitkä, ja olen täysin tyytyväinen :) Pituus ei minulle ole issue, mutta paino olisi kyllä, jos tuolla pituudella olisi siellä 60 korvilla. Että itse huolisin lyhyen, kunhan massaa sitten olisi jonkun verran :) Että tuntuisi kuitenkin itseäni isommalta ja vahvemmalta (mitähän kaikki maailman feministit nyt sanoo, kun haluan miehen jonka rinnalla voin tuntea olevani siro ja turvassa... :D )

MUTTA hankalahan tuo on sanoa pelkkein lukujen perusteella. Ja monia "puutteita" voi sitten korvata muut hyvät asiat :) Ja kun tutustuu ihmiseen, niin harvoinpa sitä enää muistaa edes minkä kokoinen toinen on.. :D Jos siis muuten mukava.
 
pieni ja siro
Alkuperäinen kirjoittaja En:
En, koska olen yli 180cm pitkä. ;)
Oletpas pitkä nainen, oikein jättiläinen. Olen monasti miettinyt näitä malleja, niin pitkiä, nyt myös nuori 16vee mukana, suomalainen. Millaisiahan he ovat muutaman lapsen tehtyään jos painoa tulee. Jättiläisiä. Mistäs sitä miehen löytää kokoonsa vastaavan?
 
mama
Oma mies oli n.tuon kokoinen, kun alettiin seurusteleen, ja hyvin tuntui mulle sopivalta. :) Ite olin sellaset 161 ja 48 kg silloin. Siitä on tosin jo kymmenen vuotta aikaa, eli nuoria oltiin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Khyyl:
Mun mies on 174cm ja sellanen 70kg. Se ei vaan millään liho tai saa massaa, vaikka kaikennäkösiä protskujuomiakin lipitelly. :) Ja mullehan tuo ukko on hyvä, kun oon 162cm pitkä ite. :) Toki jos toi tosta laihtus, nii paljoo ei miestä jäljelle jäis. :D
Mulla on samanpainoinen mies kuin sulla, tosin pari senttiä lyhyempi. Ihastuin alun alkaen hänen vartaloonsa, johon kuuluvat mm. leveät hartiat ja kapea vyötärö, näkyvät vatsalihakset ja hoikahkot jalat. En millään tavalla voi kuvitella, miksi hänen pitäisi hankkia lisää "massaa", kun kroppa on kuin kreikkalaisella patsaalla, ja jaksaa kanniskella rouvaansa tarvittaessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni ja siro:
Alkuperäinen kirjoittaja En:
En, koska olen yli 180cm pitkä. ;)
Oletpas pitkä nainen, oikein jättiläinen. Olen monasti miettinyt näitä malleja, niin pitkiä, nyt myös nuori 16vee mukana, suomalainen. Millaisiahan he ovat muutaman lapsen tehtyään jos painoa tulee. Jättiläisiä. Mistäs sitä miehen löytää kokoonsa vastaavan?
no kun on pituutta niin normaalipainossa ei ole mikään jättiläinen..
ja paljon on miehiä jotka yli 180cm :)
 
Itse olen selvästi alle 160-senttinen. Eräs entinen pitkäaikainen poikaystäväni oli 178 senttiä pitkä ja painoi 63 kiloa, enkä kokoa mitenkään angstannut. Nykyinen avopuolisoni on yli 190-senttinen, joten mitään tiettyä pituuspreferenssiä mulla ei ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
Oma mies oli n.tuon kokoinen, kun alettiin seurusteleen, ja hyvin tuntui mulle sopivalta. :) Ite olin sellaset 161 ja 48 kg silloin. Siitä on tosin jo kymmenen vuotta aikaa, eli nuoria oltiin.
Joko minä kerkesin tähän vastata? :eek: :whistle:

Tosin meillä siitä on 15 vuotta ja noin kymmenen kiloa.
 

Yhteistyössä