Putinin agentiksi paljastunut vihreiden Tarja Cronberg aiottiin vihkiä kunniatohtoriksi kesäkuussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010408749.html



"TUTKIJA, entinen työministeri ja entinen vihreiden puheenjohtaja Tarja Cronberg ollaan vihkimässä Itä-Suomen yliopiston kunniatohtoriksi kesäkuussa."



Irtisanoutuuko itä- Suomen yliopisto vihervasemmiston putinismista?

Voiko venäjän hyväksi toimivaa poliittista vaikuttajaa vihkiä kunniatohtoriksi suomalaisessa yliopistossa?

Millaisia yhteyksiä suomalaisilla yliopistoilla on vihreiden ja vasemmiston kautta Venäjälle? Nyt vain yksi näistä paljastui.

Moni muistaa miten vaikkapa Halla-aho vihervasemmiston ryöpyttänyt Venäjä yhteyksistä, SDP kaasuputki- sumutus ja yritys saada Suomi ja Eurooppa riippuvaiseksi venäläisestä energiasta yksi esimerkki.

Vihreät nyt kiinni jääneen Tarja Cronbergin johdolla yritti saada ydinvoimalat kielletyksi ja venäläisen öljyn ja kaasun hyväksytyksi vihreiksi ja uusiutuviksi energianlähteiksi, SDP tuki yritystä ja SDP poliitikot saivat miljoonien kaasurahat Venäjältä. Maanpetoksesta maksettiin hyvin, Lipponen, Heinäluoma, Marin ja koko SDP rikastuivat valtavasti.

Onneksi näitä saadaan kiinni ja paljastuu, yliopistojen nyt irtisanouduttava vasemmistolaisuudesta ja putinismista!
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Ei helevetti mitä meininkiä. Virheet on epäisänmaallinen kaaosvoima.
Sinunkin kaapeista löytyy virheitä kuten kaikkien muiden tämän palstan
tuhraajien. Tekopyhyys ja sormella heristely kielii siitä etteivät omat jauhot ole putipuhtaita. Tälläkin palstalla on aina ollut trolleja, ja trolli voi olla kuka tahansa kirjoittajista. IL:n mukaan suomi24 on jo pitkään ollut juntturassa bottien ja trollien takia. ilmankos tämä palsta on ränsistynyt ja kuivunut kokoon entisestään.
 
vierailija
Sinunkin kaapeista löytyy virheitä kuten kaikkien muiden tämän palstan
tuhraajien. Tekopyhyys ja sormella heristely kielii siitä etteivät omat jauhot ole putipuhtaita. Tälläkin palstalla on aina ollut trolleja, ja trolli voi olla kuka tahansa kirjoittajista. IL:n mukaan suomi24 on jo pitkään ollut juntturassa bottien ja trollien takia. ilmankos tämä palsta on ränsistynyt ja kuivunut kokoon entisestään.
Sulla olis toinen ääni kellossa jos Cronberg olisi persu.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
vierailija
Cronberg ei ole ollut Vihreiden toiminnassa mukana kymmeneen vuoteen, ja puolueen johtohenkilöt kuitenkin heti ottivat kantaa eilen tähän paljastuneeseen asiaan ja tuomitsivat.

Lisäksi Euroopan parlamentin jäsen Ville Niinistö, joka mm. vastusti Rosatomia vielä silloin, kun muut kannattivat, kuten nykyinen presidenttimme:

"Venäjä valtasi Krimin vuonna 2014.

”Vihreäthän oli puolueena ja itse [olin] puoluejohtajana kaikkien tiukimpia Suomessa siitä, että pitäisi Venäjää vastaan pakotteiden olla niin vahvoja, että se viesti on selkeä”, Niinistö sanoo.


”Minä pidin silloin jo hieman erikoisena, että Cronbergillä oli pakotteiden suhteen erilainen kanta kuin vihreillä puolueena”, Niinistö sanoo."


 
vierailija
Cronberg ei ole ollut Vihreiden toiminnassa mukana kymmeneen vuoteen, ja puolueen johtohenkilöt kuitenkin heti ottivat kantaa eilen tähän paljastuneeseen asiaan ja tuomitsivat.

Lisäksi Euroopan parlamentin jäsen Ville Niinistö, joka mm. vastusti Rosatomia vielä silloin, kun muut kannattivat, kuten nykyinen presidenttimme:

"Venäjä valtasi Krimin vuonna 2014.

”Vihreäthän oli puolueena ja itse [olin] puoluejohtajana kaikkien tiukimpia Suomessa siitä, että pitäisi Venäjää vastaan pakotteiden olla niin vahvoja, että se viesti on selkeä”, Niinistö sanoo.


”Minä pidin silloin jo hieman erikoisena, että Cronbergillä oli pakotteiden suhteen erilainen kanta kuin vihreillä puolueena”, Niinistö sanoo."


Ja jos vihreät olisivat saaneet tahtonsa läpi ei Suomella tänään olisi armeijaa, tai olisi, mutta se olisi Venäjän armeija.
 
vierailija
Ja jos vihreät olisivat saaneet tahtonsa läpi ei Suomella tänään olisi armeijaa, tai olisi, mutta se olisi Venäjän armeija.
"Pekka Haavisto on halunnut ajaa 1990-luvulta aina 2010-luvulle asti systemaattisesti Suomen puolustuskykyä alas.Haavisto on myös moittinut Venäjä-uhasta varoittaneita poliitikkoja vielä senkin jälkeen, kun Venäjä miehitti laittomasti Krimin ja aloitti sotatoimet Itä-Ukrainassa.Suomen Nato-jäsenyyttä Haavisto vastusti käytännössä koko poliittisen uransa ajan."


Onko Pekka Puten taskussa?
 
vierailija
Sulla olis toinen ääni kellossa jos Cronberg olisi persu.
Miten niin? Olen aina laittanut persuja tällä palstalla halvalla kuus nolla.
Te myytte Venäjälle vaikka vanhan isoäitinne, jos saatte edes yhden äänestäjän haksahtamaan äänestämään persuja.
Ps. Leikkuulaudat ovat tarjouksessa eräässä suositussa sisustusliikkeessä.
Purran pisnekset ehkä siitä kärsivät.
 
vierailija

Tarjasta ei sit tullut Itä-Suomen yliopiston kunniatohtoria, mut Putelta Tarja vois kysäistä josko pääsisi Moskovan yliopiston kunniatohtoriksi.
Eikö tässä maassa enää saa olla vapaasti mitä mieltä haluaa? Ei näemmä. Eikös tää just oo sitä cancelöintiä.

Mä luulen, et Tarja haluaa vaan rauhaa.
 
vierailija
vierailija
Eikö tässä maassa enää saa olla vapaasti mitä mieltä haluaa? Ei näemmä. Eikös tää just oo sitä cancelöintiä.

Mä luulen, et Tarja haluaa vaan rauhaa.
Muistan vain hämärästi Tarjan ministeriajaltaan. Kaikkitietävä Sinikukka
saa sanoa mitä haluaa. Ei Venäjää voi pyyhkiä maailmankartalta sormia napsauttamalla. Siviilihenkilöillä on toistaiseksi vapaus elää kuten haluavat.
Jos aloittaa arvostelun, se on paras aloittaa peilikuvastaan.
 
Itä-Suomen yliopisto kertoo peruuttavansa vihreiden entisen puheenjohtajan ja entisen työministerin Tarja Cronbergin kunniatohtorin arvon. Cronberg oli tarkoitus promovoida kunniatohtoriksi 7. kesäkuuta.
Cronberg esiintyi Venäjän valtion maksamana vieraana huhtikuussa Kaliningradissa pidetyssä konferenssissa. Tilaisuus on eri lähteistä saatujen tietojen mukaan ollut Venäjän valtion vaikuttamisoperaatio.

Yliopisto korostaa keskeyttäneensä Venäjän Ukrainaan kohdistuvan hyökkäyssodan sekä siihen liittyvien pakotteiden vuoksi kaiken yhteistyön venäläisorganisaatioiden kanssa.
Cronbergin yhteistyö ja esiintyminen kyseessä olleessa tilaisuudessa on vastoin yliopiston periaatteita ja käytänteitä, minkä takia edellytyksiä kunniatohtorin arvon myöntämiselle Tarja Cronbergille ei enää ole, yliopisto huomauttaa tiedotteessaan.

Päätös kunniatohtorin arvon peruuttamisesta tehtiin tänään tiistaina yhteiskuntatieteiden ja kauppatieteiden tiedekunnan tiedekuntaneuvostossa.


 

Yhteistyössä