Heippa kaikille :wave:
Voima :hug: kaikille, joilla on sairastelua, väsymystä tai hermo palaa mieheen :hug: Voimia ja tsemppiä!
Maija on tänään ollut oma itsensä, kiva, että se kitinä ja itkuisuus meni ohitse
Mies palautui sieltä Lapin reissulta aamuyöllä ja olivat kierrelleet useita mökkejä. Nyt katsotaan, miten kaupat edistyvät...jännää!
Minun isäni tuli tänään käymään ja kävivät pojan kanssa äitini hautaa siivoilemassa ja laittamassa talvikuntoon. Oli tarkoitus mennä yhdessä, mutta jokin älyn riemuvoitto tuli minulle ja poltin käteni aikalailla
Aluksi säikähdin, että nyt kävi pahasti, kylmän veden alla pidin pitkän aikaa ja useaan otteeseen. Tapaus sattui niin, että juttelin isälleni jotain ja nostin tyhjän paistinpannun pois hellalta, nappasin sitä vasemmalla kädellä pohjasta ja sehän oli tulikuuma :ashamed: :'( En mä mielestäni ole edes väsynyt, mutta toki aivot käy kaiken touhun keskellä ehkä vähän ylikierroksilla
Nyt käsi alkaa olla siinä kunnossa, että sitä kirvelee enää aavistus ja se on hyvin kosketusarka, sormenpäät ovat jo siinä kunnossa, että näpyttäminen onnistuu
Mies oli aika huolissaan, kun hänelle kerroin, mutta lohdutteli sitten, että onneksi tuntuu kipua, ettei ole sitten palanut kovin syvältä. No, onni onnettomuudessa, säikähdin enemmän kuin mitä sitten vahinkoa tapahtuikaan.
Huomenna mennään Jyväskylään ostoksille, isot tytöt tarvitsevat talvikengät ja mulla on miiiiiiiiljoooooona paikkaa missä haluan käydä =) Katsotaan nyt miten kaikki menee ja missä kaikissa jaksetaan käydä
Minä olen kyllä hyvä suunnittelemaan useita käyntikohteita, mutta usein sitten väsähdän ja haluankin jo kotiin... Niitä Herquleksia ainakin mennään tyyppäämään
Siskoni ottaa tytön ja pojan hoitoonsa, niin saadaan mennä pienemmällä porukalla, se on kiva juttu!
Syömisistä sen verran, että meillä Maija syö aamupuuron + siihen sekoitettuna vähän hedelmäsosetta, päikkäreiden jälkeen kasvista tai lihaa ½-1 purkki, iltapäivällä hedelmää tai kasvista tai lihaa, riippuen mitä on ekalla kerralla syönyt ½-1 purkki ja illalla menee vaihtelevasti velliä tai pikku annos puuroa. Empä tiedä onko sitten liikaa tai liian vähän, mutta tyytyväinen on ainakin
Ja siitähän sen varmaan parhaiten sitten huomaakin, että miten päivät sujuvat vauvalla. Näin olen tainut muistaakseni tehdä kaikkien kanssa ja ihan hyvin on sujunut. Toki voihan väliin tulla päiviä, että syödään vain yksi purkki kasvista tai lihaa ja illalla otetaankin sitten vain puuro, seurailen Maijan käytöstä ja tosi selkeästi näkee milloin on jano tai nälkä. Joku muukin sitä taisi puhua, että selkeästi huomaa, milloin on vauvalla ruoka-aika
Tosi yksilöllistähän tuo ruokailu on, aikojen ja määrien suhteen. Riippuu paljon varmaan siitäkin mihin muukin perhe on tottunut.
Mukavia vierailuhetkiä kaikille jotka ovat lähdössä reissuihin :wave:
Minä ajattelin muuten käyttää noita Piltti-purkkeja vähän joululahjoihinkin
Eli idea olisi sellainen, että ostan jotain nättiä kangasta josta leikkaa "hatun" kannelle ja vaikkapa sydämen purkin kylkeen. Se hattu saa siis olla sellainen isompi kuin kansi, että se jää nätisti ryppyyn, kun sen solmii nauhalla tai paperinarulla. Ymmärsiköhän kukaan :ashamed: Noissa Nalle Puh kirjoissa taitaa joskus olla hunajapurkeilla sellaiset "kannet" ja joissain mummon hillopurkeissa
Laittaisin sinne sisälle jotain pikkunameja, vaikka piparminttukarkkeja
Sain sellaisen pari joulua sitten miehen veljenvaimolta ja oli ihana idea =) Lasten päiväkotitädeille se voisi olla kiva joulumuistajainen ja edullinenkin
Nyt lähden vielä vähän surffailemaan ja sitten pehkuihin :wave:
Öitä!
Parasta aikaa ja kulta-Maija :heart: