Heipparallaa kaikille :wave:
Kaikki kolme pienokaista nukkuvat, voi mikä hiljaisuus :saint: Maijan laitoin taas parvekkeelle vaunuihin ja isompi tyttö ja poika nukkuvat omassa huoneessaan. Olisi ihanaa vaunutella enemmän tuolla ulkona, mutta olen todennut sen olevan aika haasteellista, kun on kaksi pienempää jalkamiestä :/ Ja nämä päiväuni/ruokarytmit laittavat myös omia rajoitteita ajoitukseen.
Tänä aamuna on taas kipaistu lenkki
Säädin askelmittarin kohdilleen eilen illalla ja heräilin koko aamuyön. Odotin niin malttamattomana, että pääsen kokeilemaan sitä mittaria :ashamed: Aika halvat huvit taas täällä
Mutta jälleen on mahtava fiilis ulkoilusta
Askelia tuli muuten lenkillä 5972 ja aikaa kului 52min, kaloreita kului 188
Ihan hauska peli tuo mittari! Nyt olen sitten pitänyt sitä kokoajan ja tämän hetken askeleet on 7777
Siinä ohjekirjassa oli kerrottu, että jonkun tutkijan mukaan askelia pitäisi tulla 10 000 päivässä pysyäksemme terveinä ja pienentääksemme kroonisten sairauksien riskiä. Jos taas haluaisi pudottaa painoaan, niin askelten määrän tulisi olla 12 000-15 000. Nyt jotenkin huomaan, miten vähän olen liikkunut :ashamed: Mutta jospa tämä tästä
Enää en ole niin kovin kipeäkään
Sen verran aion armahtaa itseäni, että keskityn nyt tuohon liikuntaan oikein kunnolla. Yritän käydä noin 5 kertaa viikossa lenkillä, viikonloppuisin sitten muuta ulkoilua. Pinna ei taida kestää hirveää syömisten kyttäämistä, joten keskityn siihen sitten, kun liikkuminen alkaa sujua rutiinilla. Kirjaan kyllä ylös tuonne Keventäjiin päivän ruuat, se auttaa yllätävän hyvin, kun näkee paljonko kaloreita mistäkin ruuasta menee... No, katsotaan miten tässä käy
Hanna-77, kuulostaa ihanalta tuo sinun joenjäällä tapahtuneet kävelylenkit! Ja vielä, kun olet ystävän kanssa voinut käydä ulkoilemassa, niin aina mukavampaa
PartyLitessäkin meillä on samoja suosikkituoksuja, ollaankohan me jotain kaukaisia sukulaisia
Mulberry on mun suosikki ja niiiiiin moni muukin! Taisin tilata edellisen kerran viime keväänä, niin en ole ihan varma saako samoja tuoksuja enää. Niissä oli muistaakseni jotain kausituoksuja mukana, mutta ainahan sitten tulee jotain uuttakin
Ekä ja Peppi, turvallista ja ihanaa lomaa :wave: Nautiskelkaa lämmöstä ja valosta
Tirlittan81 meillä ei vielä ryömitä, mutta hauskoja liikesarjoja tulee täälläkin
Maija nostaa käsivartensa jo komeasti suoriksi, kun on masullaan. Pyllyä yrittää samalla nostaa, mutta voimat ei vielä riitä
Mahallaan möyrii kovasti, peruuttelee ja kääntyilee ympyrää. Hauskaa seurattaa :heart:
Minä olen ihan kanerva/jäkälä/havu/kranssi-hullu ja ihastelen aina kaikkien niistä tekemiä juttuja
Ethän viitsisi kertoa, kuinka teit sen puolukkavarpukranssin? Olisi kiva kokeilla itsekin jotain, jos tästä päästäisiin vaikka tuohon metsän puolelle poikkeamaan joku päivä
Työasiaa sen verran, että pomo ilmoitteli osittaisen hoitovapaan käyvän oikein hyvin. Onhan se toki lakisääteinen juttu, mutta jos esimies olisi ollut kovin sitä vastaan, niin eipä kovin hyvällä mielellä olisi sille jääty. Sovittiin, että käyn töissä myöhemmin syksyllä sopimassa asiasta tarkemmin. Saan sitten itse päättää teenkö 4-päiväistä viikkoa vai 6-tuntista päivää. Siinä onkin sitten miettiminen :/ Hyviä ja huonoja puolia on molemmissa... Nyt olen kallistunut tuohon 4-päiväiseen viikkoon, mutta täytyy sitä pohtia vielä tarkemmin miehen kanssa. Kyllähän se tulee olemaan iso muutos, kun taas sinne konttoriin lähdetään pakertamaan ja alkaa kunnolla päiväkotirumba. Eiköhän siitä kuitenkin selviydytä kunnialla, tulee niitä väsypäiviä täällä kotonakin
Minä pidän lomat ensin pois ja menen sitten töihin, ihan tarkkaa paluuaikaa en ole vielä laskenut.
Mies lähti viemään esikoista Vierumäen Urheiluopistoon, tytöllä on siellä viikonlopun kestävä uintileiri. Vähän häntä jännitti, kun siellä ei ole ketään tuttua, heidät valittiin sinne kesän kilpailujen perusteella. Katsottiin yhdessä osallistujaluettelosta, että on siellä 6 muutakin tyttöä oman seuransa ainoana edustajana, että eiköhän sieltä kavereita löydy
Minä käyn hänet sitten sunnuntaina hakemassa, ajomatkaa tulee n.2½ tuntia suuntaansa :/ Ei kovin kivaa Maijan kannalta, mutta täytyy ottaa kaksoset mukaan, niin on viihdyttäjiä
Nyt taidan oikaista hetkeksi sohvalle, ennenkuin lapset herää ja koululaiset saapuvat
Mies imuroi aamulla, niin on jotenkin niin puhtaan oloistakin
Ihanaa viikonloppua kaikille ja voimia väsyneille :hug:
Parasta aikaa ja Maija-kulta :heart: