Heippa kaikille :wave:
Palauduttiin tuossa tunti sitten kotiin, kun haettiin esikoinen sieltä uintileiriltä. Saipa ajaa autoa kerrakseen, kun matkaa kertyi auton mittariin reilut 400km
Hyvin meni matka sinne ja tänne, mennessä pysähdyttiin kerran pissatauolle ja takaisinpäin ajettaessa koko porukka nukkuikin suurimman osan ajasta
Lumikko ja äippä78 :hug: :hug: Voimia teille miesten kanssa, olikohan muitakin, joilla oli samoja juttuja...nyt en enää muista :ashamed: Meillä mies kanssa laittaisi omia menojaan mielellään etusijalle. En tosin voi kyllä kauheasti valittaa, koska yleensä aina, kun pyydän häntä hoitamaan ja leikkimään lasten kanssa niin hän kyllä sen tekee. Mutta ymmärrän kyllä miltä tuntuu, ei meillä ne menot aina osu yhteen, niinkuin olen täälläkin niistä paasannut :ashamed: Samaa mieltä olen
Minnihiiren kanssa, että varmasti esikoisen kohdalla kestää hetken, ennenkuin mies oikein ymmärtää mistä on kyse
Meillä kun näitä on jo nämä kuusi, niin tässä tarvitaan jo niin kovin kahta käsiparia, syliä ja korvaparia
Yhdyn myös
Hannan ja
Minnihiiren tavoin siihen argumenttiin, että itsestään selvyytenä kannattaa vain ilmoittaa, että meno on silloin ja silloin, koita pärjätä
Tuo toimii meilläkin
Minnihiiri matkakuume täälläkin :ashamed:
Johtuu kyllä ihan siitä reissusta... Kun pääsi taas johonkin, niin heti on halu päästä uudelleen johonkin
Minä kun lähden sinne töihin sitten maaliskuun tienoilla, niin ollaan ajateltukin lähteä johonkin reissuun ennen sitä. Voipi olla, että pohjoinen kutsuu nyt vuorostaan
Ensi syksyksi olen jo haaveilemassa kolmen pienen kanssa lomaa etelään
:ashamed: Katsotaan suostuuko mies, vai jääkö vain haaveeksi
Bruschetta Minulle tuli kanssa mieleen, että olisiko yliväsymystä Samulla siinä nukutustilanteessa, ihan niinkuin itsekin päättelit. Kuulosti ihan sellaiselle
Toivotaan, että jatkossa nukkumatti saapuu aiemmin :hug: Kuulostaa hyvältä tuo suunnitelma esikoisen kohdalla, varmasti oppii nopeimmin, kun vaipat vain otetaan kerta heitolla pois. Näin on meidän lapset oppineet tosi nopsasti! Muutamia vahinkoja tullut tietysti, mutta kaikenkaikkiaan nopeammin mennyt tuolla tekniikalla.
Balou kiva oli kuulla sinusta
:hug: Kuulostaa niin ihanalta tuo teidän perhe-elämä eläinten kanssa! Olen itse ollut ihan "eläinhullu" pienestä asti ja meillä on ollut hevosia, poneja, kaneja, possuja, kilejä, koiria, kissoja... Ja nyt sitten enää niitä villakoiria nurkat täynnä :ashamed: Jossain vaiheessa olisi vielä ihanaa muuttaa syrjemmälle ja ostaa heppa ja muita eläimiä
Voi olla, että on vain haaveilua, mutta ainahan haaveita täytyy olla
Tiitteräinen et pahoittanut mieltäsi turhasta :hug: Minä olisin pahoittanut mieleni ihan samallalailla! Kyllä aikuisen ihmisen minusta täytyisi osata ajatella, miten lapselle juttelee, varsinkin kun äiti-ihmisestä kyse!
Uusista vauvoista, aivan mahtavan ihanaa, että jotkut suunnittelee/toivoo jo uusia vauvoja =) Voi miten jännää! Minä otin sen kuparikierukan siinä jälkitarkastuksessa, kun en hormonaalista ehkäisyä voi käyttää. Puhuttiin kyllä siitä sterilisaatiostakin, mutta se tuntui kyllä liian lopulliselta :ashamed: Nyt tuntuu siltä, että ei kiitos enää, mutta kun elämästä ei koskaan tiedä
Itseni tuntien kieriskelen varmasti vielä vauvakuumeessa
Tulevaisuus näyttää johtaako se kuume sitten toimenpiteisiin vai annetaanko olla
Maija kulkee meilläkin vielä kaukalossa, vaikka painava onkin. En ole vielä päässyt päätökseen, että mikä istuin meille ostetaan. Päätin sitten odotella sen asian kanssa vielä, tyttö mahtuu kuitenkin kaukaloon vielä ihan hyvin.
Täällä on ollut tosi syksyinen ja kolea ilma. Vettäkin on tullut välillä. Lehtiä pitäisi jo kiivaasti haravoida, jospa vielä illasta innostuisimme takapihalle. Meinasin jo eilen vaihtaa verhotkin ja tyynynpäälliset sohvalle, mutta laiskuus iski :ashamed: Uuden maton tilasin olohuoneeseen piristykseksi.
Täällä muuten alkaa tämä jouluhullu jo häärimään näiden lahjojen kanssa ihan tosissaan :xmas: :ashamed: Uudessa vauvalehdessä oli kivoja vinkkejä lahjoiksi
Siinä oli näitä yrityksiä, joiden tuotteisiin saa kuvat omista valokuvista, katsokaas vaikka tätä =)
http://www.hannas-shop.com/default/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=14&Itemid=2
Oli aika kiva
Onhan tuo kallis, mutta sain napattua niin ihanan kuvan Maijasta ja isästäni viime kesänä mökillä, että tekisi mieli tuollainen teettää jouluksi
Maija on siinä kuvassa isäni sylissä ja isäni pitää Maijaa kädestä ja antaa suukon Maijan päälaelle :heart: Taustalla kimmeltää järvi ja muutama mänty, tulee niin levollinen olo, kun katsoo sitä kuvaa
Tuli noista lahjoista mieleen, että
olisiko kenelläkään hyviä ideoita joululahjoista, joita voisi tehdä itse? Olisi niin kiva antaa omatekemiä lahjoja, mutta voisiko se olla jotain muuta kuin kudottua...
Se taito ei mulla ole oikein hyppysissä :ashamed:
Mutta nyt lapset haluaa ruokaa, eli täytyy mennä :wave:
Parasta aikaa ja Maija :heart: