Meillä sairastelu edelleen jatkuu. Pojalla oli jo vaan lämpöä kunnes eilen illalla oli ihan kekäle taas kun tulin töistä. Kuumetta pukkas vaihteeksi 39, joten lääkäriin vietiin tänään ja paha korvatulehdus molemmissa korvissa. Tämä on nyt kolmas tulehdus 2kk sisään. Varmasti influenssa syynä myös tulehdukseen mutta alan nyt kuitenkin epäilemään sitä maitoa taas vaihteeksi. joulukuussa kun lopetin imetyksen niin siitähän on nyt ollut joulukuussa, tammikuussa ja helmikuussa tulehdukset korvissa. Kun siis on ollut korvikkeella. Poikahan söi pitkään vaan vellejä joulukuun rsv:n jälkeen, ei kertakaikkisesti suostunut juomaan pelkkää korviketta. Sitten tuon tammikuun tulehduksen jälkeen kerkesi hetken syömään pelkkiä korvikkeita pikkuisen, lähinnä öisin. Samoin teki nelonen joka oli taatusti maitoallerginen että joi kyllä pepo-ja riisivellejä muttei korviketta pelkästään. Ja sai aina tasaseen tahtiin korvatulehduksen. Tulehdukset loppuivat heti kun maito vaihtui sopivaan.
Nyt taas ei poika suostu ottamaan edes suuhun taviskorviketta, vellit menee pienissä määrin, vissiin kunon muutakin makua niissä. Tosin pullon imeminen varmaan sattuu myös korviin? Juo kun jano on pahimmillaan? Haettiin nyt alkuun soijapohjaista ja katsotaan maistuuko se yhtään paremmin, sopiiko edes pojalle? Lisäksi on nyt huomattu ettei omena, ruis eikä päärynä käy. Lehauttaa posket tulipunaisiksi ja kuumottaviksi. Ah...tästä se alkaa, tuttua puuhaa. Selvitellään nyt sitten onko allergioita.
Olen käynyt töissä ja tekee hyvää Töitä olisi enemmän kuin kerkeäisi tehdä. Tänään sanoin ei, kun poika niin kipeä.
Eipä tänne kummempia, itse en ole vieläkään sairastunut ja toivottavasti en sairastukaan enään.
Nyt taas ei poika suostu ottamaan edes suuhun taviskorviketta, vellit menee pienissä määrin, vissiin kunon muutakin makua niissä. Tosin pullon imeminen varmaan sattuu myös korviin? Juo kun jano on pahimmillaan? Haettiin nyt alkuun soijapohjaista ja katsotaan maistuuko se yhtään paremmin, sopiiko edes pojalle? Lisäksi on nyt huomattu ettei omena, ruis eikä päärynä käy. Lehauttaa posket tulipunaisiksi ja kuumottaviksi. Ah...tästä se alkaa, tuttua puuhaa. Selvitellään nyt sitten onko allergioita.
Olen käynyt töissä ja tekee hyvää Töitä olisi enemmän kuin kerkeäisi tehdä. Tänään sanoin ei, kun poika niin kipeä.
Eipä tänne kummempia, itse en ole vieläkään sairastunut ja toivottavasti en sairastukaan enään.