Jos tekee ite piparitaikinan niin eihän siihen tarvi laittaa inkivääriä mutta minä en ees tienny että niissä ja glögissä on sitä, en murehdi. Ekassa raskaudessa murehdin kyllä ja olin hirveän tarkka kaikesta. Oon syönyt maksalaatikkoakin pari lootaa tähän mennessä yhteensä. Siinä on A-vitamiinia aika vähän, koska itse maksaakaan ei ole kovin paljon. Mutta ei kannata jos itteä huolestuttaa. Oltiin jouluostoksilla ja yhdessä kaupassa oli inkivääripastilleja tarjolla, tai huomasin sen vasta kun olin suuhun laittanut. Sylkäsin vasta melkein loppuun imeskeltyä pois, kun ei jotenkin vaan maistunut enää. Miksi se inkivääri olikaan huono?
Mun pitäis ite soittaa rakenneultra-aikaa tammikuun alkuun. Jännittää kyllä kumpi siellä on! Nyt on viikkoja 17+3. Oon tuntenut joitain pieniä liikkeen tapasia, mutta en vielä kunnolla. Saiskohan joululahjaks pikku potkun..
Mun pitäis ite soittaa rakenneultra-aikaa tammikuun alkuun. Jännittää kyllä kumpi siellä on! Nyt on viikkoja 17+3. Oon tuntenut joitain pieniä liikkeen tapasia, mutta en vielä kunnolla. Saiskohan joululahjaks pikku potkun..