Töttöröö naiset
En ole täällä kerennyt käymään ja konekkin käväisi huollossa, joten on tullut taukoa palstalta.
Meidän poits on kuusi viikkoa ja ollaan jo keretty päivystyksessä käymään
tukehtumiskohtausten vuoksi. Refluksia siis jonkin sorttisesti täällä mitä ilmeisemmin on. Ja se tarkoittaa sitä, että meillä tissitellään aikalailla kahden tunnin välein (ellei kyseessä tiheän imun kausi)
Poitsu ei pahemmin puklaile näkyvästi, mutta muutamina öinä olen herännyt jätkän kakomiseen ja kaksi yötä sitten olin kaikkien onneksi hereillä, kun puklu esti hengittämisen. Joten omat yöunet on..noh, mitä ne nyt sitten on. Yhteen asti yöhön tulee usein valvottua ja odotettua, että poitsun uni on rauhallisempaa (herättää miehen ähinällään ja ärinällään) ja aamuisin olenkin sitten puolkuollut nukahtelija.
yöunet meillä pääsääntöisesti on pitkät. Viimoisen kerran syödään siinä 23:00 - 0:00 ja sitten syödäänkin 05:00, toisinaan vähän aikaisemmin. Paha vaan, että jätkä pitää ihan järkyttävää metakkaa parit eka tuntia ja saattaa unissaan itkeskellä ja kätistä, joten ei toivoakaan että voisi mennä makkariin nukkumaan. Joten en pahemmin niistä pidemmistä unista pääse itse nauttimaan :/
Noin muutoin meillä on vallan tyytyväinen jätkä, joka saa nimen vasta elokuussa
Tässä on ollut syntterijuhlaa sun muuta, niin ihan oman jaksamisen vuoksi otin ristiäiset miehen kesälomalle.
Joosukka ja MM 6vko