halut niin mitkä?? Viime raskaudessa vielä oli...synnyntyksen jälkeen ei varmaan puoleen vuoteen ollut seksiä, (aah ihanaa), sitten pikku hiljaa palailleet ja välillä taas kadonneet ja nyt ihan ehdottamasti viimeinen asia mitä on mielessä kun oksettaa, särkee päätä, väsyttää ja ei mitään muuta toivo kun saavansa nukkua. Toinen juttu on se, että tulee taas päälle se tunne, että mun ruumis on ensin vauvan, sitten sairaanhoitohenkilökunnan - ja sittenkö vielä miehen?? Entäs minä itse? Jotenkin se on myös oman tilan kaipuutakin ettei tee mieli.
Esikoisen syntymä 6vk etuajassa...neuvolassa sanoinkin, että eniten jännittää se loppuraskaus kun mulla ei ole siitä kokemusta.
tyttö vai poika ensimnäinen on poika, että ehkä enemmän tyttöä toivotaan, mutta toisaalta oon ajatellu, että 2 poikaa, veljekset, vois olla sitten isompana toisilleen läheisempiä kuin veli ja sisko ja ehkä lapsenakin enemmän yhteisiä leikkejä... että ei ole väliä kumpi
Kumpi vaan on tervetullut.
Kaappissa eläminen eilen oli aamusta iltaan tosiaan sellaista huonoa oloa ja oksentamista, että ei kertakaikkiaan meinannut elämästä tulla mitään, mutta kas kummaa kun tänään TAAS kävi sukulaisia kylässä niin olikin ihan hyvä olo, tuskin tajusivat mitään, jollei sitten tarkkasilmäiset huomannu rannekeita, koetin piilottaa pitkien hihojen alle ne. Ultra ois sitten 7.11. että jos isänpäivänä paljastais.
Onko muuten muut ajatelleet seuloja ja mahdollisen abortin aikataulua? Siis tänään kun varasin ultra-aikaa ja varasin sen tuonne 12+3 niin tuli sitten mieleen, että mitäs jos seula hälyttää tai ultrassa on jotain pahemmin vialla? Kun me olemme ajatelleet tämän niin, ettemme olisi valmiita kehitysvammaisen vanhemmaksi..MUTTA abortti tulisi tehdä ennen rv 12 eli eli, mitäs jos seulontojen tulokset saa vasta tuon takarajan jälkeen? Pitäisköhän sittenkin yrittää siirtää tuota ultra aikaa? En halua maalata piruja seinille, eikä mulla ole mitään syytä uskoa, etteikö kaikki olisi hyvin. Ainakin istukka toimii, sen tietää olosta jo... ja kohtu kasvaa sen tuntee, ehkä jopa näkee. Onneksi viikot on alkaneet mennä todella nopeasti ja pian on ultrassakin käyty ja kaikki varmaan on ihan hyvin
Niin kovasti pelkäsin varhaisultraankin menoa, että varmaan ulkoinen, mutta hyvin oli asiat silloinkin.
hiulu 9+3