Toukomasujen -07 huhtikuu

Vauvahaavelle lämpimät onnittelut pienten Prinssien johdosta :flower: :hug:

Sitten pikaisesti oma (.) Kävin neuvolassa, kaikki ok. Vauvan sydänäänet vaan oli matalammat mitä tähän asti olleet. Yleensä ollut 130-140. Nyt oli 123, mutta kuulemma vielä ihan normaalin rajoissa. Liikelaskentaa käski tehdä ja seurailla vähän kun on ollut nyt vähän hiljaisempi tuo. Eilen illalla oli tosi vilkas kaveri ja välillä kuitenkin liikkuu silti pitkin päivää. Että eiköhän siellä kaikki ok.

Pää vielä vähän liikkui että ei ihan ole vielä lähtökuopissaan, mutta eiköhän se sieltä joskus tule. =)

Nyt taidan lähteä vaikka vähän leipomaan.

Tiitteräinen ja Tyttövelivauva 38 tasan
 
Tiistaita toukoiset! :wave:

Onnea Lumikolle pienen prinsessan johdosta! Ja vauvahaaveelle tuplaonnittelut pojista! :flower:

Toiset ne vaan pääsee synnyttämään, mutta minä täällä varailen teatterilippuja kun mitään merkkejä synnytyksestä ei ole. Täytyy nyt vielä viettää miehen kanssa sitä kuuluisaa kahdenkeskistä laatuaikaa vaikka mieluummin hoitelisin jo vauvaa.. :)

Jipii!! Tänään tuli vihdoinkin palkanlaskennasta palkkatodistus kelaa varten, joten sain sen asian vihdoin ja viimein hoidettua. Harmi vaan että sain vielä yhden lapun täytettäväksi, joten valitettavasti pitää vielä asioida siinä puljussa.

Ostin tänään kumminkin yhdet imetysliivit sairaalakassiin, kun löysin Anttilasta kaarituettomat ja halvat. Jos ei sitte muuhun kelpaa niin käytän niitä vaikka sitte yöliiveinä. Mut on ne vaan rumat! :D

Mut nyt meen hetkeks sohvalle peiton alle lukemaan. :wave:

HeLiNä 36+5
 
moikka!!!

miten masentavaa että olen tänäänkin yhtenä kappaleena.illalla jo niin toivoin että jospa tänä yönä sitten saisi lähteä hakemaan vauvaa mutta eipä onnistunut..melli täältä myötätuntoa..tuntuu tää odottavan aika niin pitkältä.mulla ei ole mennyt vielä edes yli mutta katotaan vaan niin istun täällä vieläkin viikon päästä.

vauvahaave :heart: onnea!!!

täällä siis omaa napaa vaan tuijottelen ja olen huonolla tuulella.masukki liikkuu inhottavasti niin että sattuu ja sukkia ei voi turvotuksen takia pitää..yritin äsken päiväunia nukkua kun poikakin päikyillä niin ei pystynyt.niin paljon oli nestettä kintuissa ja olivat levottomat ettei pystynyt nukkua.olis ihanaa jos pystyisi vielä nukkua ennen kuin baby syntyy kun mä en kuitenkaan niitä uniakojani pysty valitsemaan kun tää esikoinen kuitenkin sen aina päättää milloin päikyt nukutaan.mulla alkaa olla niin mitta täynnä tätä raskautta ettei tosikaan.kaikkia näitä pirun vaivoja mitä tässä loppuraskaudessa mun kiusaksi vielä mukaan tarttuukaan!!!

tänään tuli laput veronpalautuksista :D jee jotain positiivista.nyt tuolla huhtikuisten kerhossa ihan hiljaista kun vimpatkin menivät synnyttämään.siellä yksi mun lisäksi tänään ilmoittautunut.alkaa olla jo tosi masentavaa :'(

mä menen tästä syömään jotain joten heippa!!!anteex tää vali,vali..

gismo ja kyllikki 39+2
 
jurristi harmaana
Pikapiipahdus...mä en enää edes muista, keitä kaikkia olen jo onnitellut saatujen vauvojen suhteen eli vielä kertaalleen onnittelut kaikille jakautuneille ja tänään jakautuville! :D :flower:

Sitten itse asiaan, villisten kutojat, ootteko millä silmukkamäärillä tehneet noita NB-kokoisia villiksiä? Mä ajattelin liukuvärjätystä Loftista tehdä yhdet/kahdet tuota kokoa (ehkä kahdet pitkälahkeiset) ja nyt arvon vyötärösilmukkamäärän kanssa... :( Ja vielä, miten monta kerää (a 50g) mahtaa mennä tuon kokoisiin pitkälahkeisiin? Oisko kellään jotain hyvää, yksinkertasta ohjetta?

Yv:tä saa laittaa, jos hyviä ohjeita löytyy; jurristi nimimerkki on rekisteröity (mää vaan jaksan turhan harvoin kirjautua... :whistle: :ashamed: )
 
ONNEA ONNEA KAIKILLE SYNNYTTÄNEILLE!! Teitä on jo niin monta etten muistakkaan kaikkia! Ainakin vauvahaave ja lumikko joita en vielä onnitellu, niin ja Tirlittan!! Tänään taitaa tulla taas lisää kun MissH pääsee myös synnyttämään!! Ihanaa :heart:

Omia kuulumisia sen verran, että olin tänään sairaalassa siellä magneettikuvauksessa, ja oli se vaan kurja kokemus :( Vauvakaan ei tykänny yhtään vaan mylläs masussa kaiken aikaa. Onko muita jotka joutuivat kuvauksiin lantion ahtauden takia? Tosiaan vasta enskeskiviikona selviää sitten vasta synnytystapa.

Eilen illalla "pupuilun" jälkeen tuli hiukan verta, mutta kerran aiemminkin kävi niin joten en huolestunut. Kuivat limakalvot.. olin kyllä ajatellu että jos viel aamulla vuotaa niin käyn siellä äitiysosastolla näytillä kun sairaalaan piti joka tapauksessa mennä, mut aamulla oli kaikki ok niin en sit jaksanu mennä. Pian sinne joutuu meneen joka tapauksessa :LOL:

Muuten siis kaikki hienosti täällä omassa ( . ) :) Ja kukas valitti että la tänään eikä vauvaa näy? Eikös se ole hyvä että vauva on vielä masussa, kun syntyy sitten terveenä eikä ole mitään keskosongelmia!! Mutta toivotaan nyt ettei paria päivää kauempaa enää kestä :)

t. balou & dude 37+2
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 14:01 jurristi harmaana kirjoitti:
Pikapiipahdus...mä en enää edes muista, keitä kaikkia olen jo onnitellut saatujen vauvojen suhteen eli vielä kertaalleen onnittelut kaikille jakautuneille ja tänään jakautuville! :D :flower:

Sitten itse asiaan, villisten kutojat, ootteko millä silmukkamäärillä tehneet noita NB-kokoisia villiksiä? Mä ajattelin liukuvärjätystä Loftista tehdä yhdet/kahdet tuota kokoa (ehkä kahdet pitkälahkeiset) ja nyt arvon vyötärösilmukkamäärän kanssa... :( Ja vielä, miten monta kerää (a 50g) mahtaa mennä tuon kokoisiin pitkälahkeisiin? Oisko kellään jotain hyvää, yksinkertasta ohjetta?

Yv:tä saa laittaa, jos hyviä ohjeita löytyy; jurristi nimimerkki on rekisteröity (mää vaan jaksan turhan harvoin kirjautua... :whistle: :ashamed: )
Mä oon tehnyt ruskovillan ohjeella kaverin vastasyntyneelle ja tein 2o2n neuleella. Silmukoita laitoin 70 ja olivat sopivat, se vauveli oli n3 kiloa syntyessään. Nyt on kuukauden ja vielä hyvin mahtuu ne villikset. Omalla vauvalle tein samankokoisia. Jos vaikka laitat YV:tä, voin kokeilla osaisinko skannata sen ohjeen koneelle ja lähettää sulle vaikka mailina.
Tai jos kerrot osoitteen niin otan kopion ja lähetän ohjeen sulle postissa.

Niin ja vielä lisäys että itse olen tehnyt melkein kaikki villikset Novitan Huopasesta että en osaa sanoa paljonko loftia menee. Yhdestä huopanen kerästä kutoo kahdet pienet villikset (lyhytlahkeiset) Pitkälahkeisia en ole tehnyt.<br><br>
 
Sammakko harmaana
Vauvahaaveelle ja koko perheelle tuplaonnittelut pikku-prinsseistä :flower: :flower:

Täällä sitä itse kuulostelee koko ajan, että milloinka se oma lähtö tulee. Epämääräisiä tuntemuksia on vähän väliä. Olen myös yksi niistä uudelleensynnyttäjistä, joka epäilee, että osaako lähteä riittävän ajoissa sairaalaan. Kolme aikaisempaa synnytystä on käynnistynyt vesien menolla, joten toivon, että tämäkin lähtisi niin. Tästä vaan on tullut noita avaavia suppareita jo etukäteen, joten kyllä vähän jänskättää, kuinka sitä ehtii ajoissa perille, kun loppuviimeks tajuaa lähteä (siis jos käynnistyy suppareilla).

Sammakko 37+5 =)
 
Vauvahaaveelle ja perheellle Onnittelut prinsseistä (jos en oo jo onnitellut.) !! :flower: :hug: :heart: Ja muillekkin vauvan saaneille onnea vielä kerran!! :flower: :hug: :heart:
:hug: Sinulle jolla oli tänään laskettu aika. Mulla meinaa olla kans kärsimätöön olo vaikka viikkoja ei oo kasas "vasta" 38+5. Onneksi on jonkun verran ruvennut tuleen noita harjoitus suppareita niin tietää, ettei se vauvan koko elämää mahas vietä. :LOL: ;)
Huomenna mennään kyläileen kaverin luo joka kans jää äitiyslomalle huomenna. Sillä on laskettu aika kesäkuun aluus. Pitääs kans pukia poijalle pihavaatteet päälle ja mennä nauttimaan mitä ihannimmasta ilmasta. Oltiin jo aamusta mumman ja poijan kans hautuumaalla hakemassa isän haudalta kanervat pois. Sitten johnain vaihees voi mennä istuttaan orvokkeja. Sais syntyä tää pikkuinen laskettuna päivänä niin olis mun isän kans sama synttäri päivä 2.5. Mutta sen näkee sitten. Mutta nyt tosiaan houkuttelemaan poikaa pihalle ja jos vaikka sais nuo harvoidut lehdet vietyä "kompostiin".

Elli Ja Nyhverö 38+5
 
ONNEA VAUVAHAAVEELLE JA PERHEELLE POJISTA!!! :flower:

Mulla huomena se neuvola..en tiiä yhtään mitä oottaa siltä lääkäriltä mille menen.. ehkä jos ajattelen kaikista pahinta niin yllätynki sitte positiivisesti. Liitoskivut alkanu taas vaivata ja yöt menee heräillessä.. ei voi nukkua ku jommalla kummalla kyljellä ja sitte lonkat puutuu ihan tosissaan.. + tietenki ne vessassa ramppaamiset lisäksi.

Työpäivä takana ja kävin sitte vielä shoppailemassa tytöille juhlavaatteita.. ajattelin olla ajoissa liikkellä ku meillä olis kahet lakkiaiset, rippijuhlat ja tietenki ristiäiset. Ja monesti kaikki koot sitte on menny jos kovin tipalle vaatteitten ostamisen jättää.. Löysinki nuoremmalle Kinderitin juhlapuvun ja vanhemmalle Serpenttiinin hameen.. paita pitäis vielä löytää.

Aika jännä juttu ku ihmiset puhuttelee niin suurinosa sanoo, että poika mulle tulee sieltä masusta.. ja ittelläki ollu niin poikaolo vaikka ultrassahan ne sano, että tyttö on tulossa.. Ja sitte niitä masun silittelijöitä riittää.. tämä kuitenki niin pieni paikka ja ihmiset pitävät toisiaan tuttuina niin välissä aivan iljettää ku tulevat masua hieromaan... :whistle:

Täällä aivan ihana ilma ollu... harmi ku ei vain malta nauttia siitä ku tulee joka aamu lähettyä töihin vaikka ei enää välttämättä tarttis... :/ Mutta sitä kai se on yrittäjäperheessä oleminen... ;)

Huomena sitte ne neuvolakuulumiset... jännittää kyllä tuo lääkärin kohtaaminen... :eek:

Hanna ja Nöössi tasan 36
 
Onnea hirveesti uusille vauvautuneille :flower:

Josko sitä meilläkin ensi viikolla on jo käärö kainalossa vaikka laskettuaika on 11.5. Lupailivat äippäpolilla käynnistystä ensiviikolle kun edellinen synnytys oli nopea ja matka on pitkä synnärille. Vauvakin on hyvän kokoinen :D .
 
Siljuska harmailee
heippa,

onnea minunkin puolestani kaikille nyyttinsä syliin saaneille!

äitipoli käynti takana, oli siis se synnytystapa-arvio. vauvan painoksi arvioitiin 2700g, eli siis yli kilon pienempi mitä esikoinen samoihin aikoihin. aika jännältä tuntuu että noinki iso ero voi olla, 2 viikon päästä on kasvukontrolli käynti, eivät osanneet sanoa tuosta kasusta mitääne ttä onko pysähtynyt vai mitä kun neuvolassakaan eivät ole kovin ahkerasti tota sf-mittaa ottaneet. että tämöistä täällä, odottelu jatkuu.

ai niin, lääkäri "veikkasi" ultran mukaan meille tyttöä :heart: , ei kuulema sata varmasti pysty sanomaan, niin tiukasti kuulema piti jalkoja ristissä. :D
 
heippa taas!

onnea kaikille vauvansa jo syliin saaneille :heart: :heart:

mulla oli tänään taas neuvola, kaikki ok. edelleenkin vauvan pää liikkuu vähän mutta ehkä pikkusen oli tiukemmassa kuin aiemmin, terkka sanokin että jos oikein heiluttaa niin heiluu :D

mellillävähän samoja fiiliksiä ku itelläkin alkaa kohta olemaan eli eipä se tämäkään tuu vissii aikasemmin...tulis nyt edes lasketun ajan tienoilla :/ se kontrollikin tosiaan on vasta 12 vrk la:n jälkeen(ja sen jälkeen toinen kontrolli vkolla 42 ja siitä parin päivän päästä käynnistys), en sitten millään jaksais sinne asti odotella...vaan vähän pakkohan se vissiin on jos tyyppi mahassa päättää niin :whistle:

mulla oli paino tippunu viime perjantaista 400g ja kohdunpohjankorkeus oli taas laskenu sentillä :eek: mutta kyllä toi mahakin näyttää siltä kuin kohta putoais että ei kai mikään ihme =)

täällä ei sen kummempia, pirteenä ollaan vaikka siivota ei jaksakaan :D tai kyllä mä kohta yritän mutta en ota paineita :D

t. maissikas 39+2
 
Moikka,
Onnea Vauvahaavepikku prinsseistä ja en ole varma olenkos Lumikkoamuistanut onnitella, joten onnea teidänkin perheelle.

Minä kävin tänään neuvolassa ja kaikki oli kunnossa.
-hb 133
-rr 110/63
-sf mitta 34, ei ollut enää kasvanut
-paino 450g noussut viikkoa kohden, olikin vähän turvotusta kun eilen syötiin poppareita sirkuksessa
- pissat oli puhtaat
- sydän vauvalla löi 150-170

Tänään olen ruvennut ajattelemaan, että meille tulee tyttö, vaikka kaikki mahan muodon vuoksi veikkaavatkin poikaa, mutta olen heille sanonut, että siinä tapauksessa meillä olisi tulossa kolmas poika, vaikka oikeesti nyt meillä on molempia sortteja lapsia. Mulla vaan on aina maha ollut tosi edessä.

Päätä mulla on särkenyt koko päivän, mutta se varmaan johtuu niskoista.
Kun tulin päivällä neuvolasta, juoksi meidän vajaa kolme vuotias mua innoissaan vastaan ja kyseli, että joko masuvauva tuli mahasta ulos...

Meillä on tänään oudon rauhallinen ilta tiedossa, kun esikoinen lähtee mummin luokse yökylään, joten on vaan poitsu kotona, ja sekin varmasti käy ajoissa nukkumaan kun ei ole nukkunut päikkäreitä.

Nyt on sänkykin vauvalle tuotu kotiin, yksi liitos pitäisi siitä liimata, kun oli löystynyt, ja sitten jos sen sais laitettua paikoilleen, niin ehtis isommatkin siihen hetken tottua, ennenkuin vauva tulee.

T:Minnihiiri
 
JabbaEipääse
Moikka pitkästä aikaa! Mie en pääse kirjautumaan :(

Onnea vauvansa saaneille :flower:

Tekstiä on tullut niin paljon että ehdin niihin perehtyä vasta huomenna! Mutta pakko oli tulla hehkuttamaan että TYTTÖ ON KÄÄNTYNYT!!!!!!!!!! Tänään siis synnytystavan määritys ja vauva OLI RAIVOTARJONNASSA! Voi tätä ilon ja riemun päivää :heart: :heart: Nyt tästä puuttuu sellainen kunnon cheerleaderhymiö jolla voisin näyttää miten kovasti onnessani olen tästä käänteestä meidän loppuraskaudessa! MAHTAVAAAA!

Tytöllä oli painoa 3230g (plus/miinus 200g) joten iso tyttö olis tulossa. Nyt sitten lääkäri edellisen synnytyksen perusteella päätti että yliajalle ei lasketa. Eli jos 3 viikossa ei itsekseen käynnisty niin laskettuna päivänä on lääkärintarkastus ja käynnistys. Muuten kuulemma tulisi 4,5-5kg vauva. Ja kun viimeksi jouduttiin sitä imukuppia käyttämään (tyttö oli 4,4kg) niin nyt ei sitten haluta semmoista.

Minusta on ihanaa! Mie saan synnyttää, saan kaiken sen ihanan kamaluuden jota siihen kuuluu. En teidä osaisinko olla näin iloinen mahdollisuudesta synnyttää alakautta jos ei olisi ollut lähellä joutua sektioon. Kiitos kaikille jotka mun kanssa asiaa vatvoivat ja pähkäilivät! :flower: :flower:

JabbaTheHut 36+6
 
ONNITTELUT JABBALLE!!! ;)

HissunMyy, kuinka nopea sulla oli aikasempi synnytys? Entä kuinka pitkä matka sairaalaan..? Mulla tuli mieleen, että miekihän voisin huomena lääkäriltä kysästä, että oisko mulla mahollista käynnistää vähän aikasemmin synnytys ku matka kans pitkä ja toka synnytys niin nopea.. kerettiin olla sairaalassa tunti ku vauva synty. Ja eihän sitä tiiä vaikka tämä kolmas syntyy vielä nopeammin... :whistle:
 

ONNITTELUT JABBALLE :hug: ! Hienoa että pienokainen päätti kääntyä itse!!!!! On varmasti helpottunut olo nyt!

ONNEA MYÖS VAUVAHAAVEELLE :flower: :flower: :flower: :hug: !

Omaan napaan ei ihmeitä. Yhä odotan tietoa seuraavan neuvola käynnin ajan kohdasta... Eiköhän mulle piakkoin soitella. Toko mekastaa kovaa ja innolla yhä vaan pientä odotetaan kotiin ja aika tuntuu vaan matelevan. Voikaamme hyvin kaikki!

Hepotyty ja toko 35+1

P.s Mäkin kuulun niihin uudelleen synnyttäjiin jotka jännittää lähtöä... Eikä todellakaan tiedä milloin pitäis lähteä :eek: . Neuvolan täti sanoi että parempi lähteä turhaan kuin liian myöhään joten toivon vaan että äly pelaa ajoissa!
 
Mä en ole hirveesti valittamista täällä harrastanut,
niin kokeilenpa sitä huvikseni.

Varoitus, tulossa siis natinaa turhasta! :LOL:

Tänään ollut ihan ihmeen vetämätön olo. Pari yötä nukkunut huonosti, tiedä sitten mistä johtuu...varmaankin päivällä nukutuista päikkäreistä. Tenttikirjan raottaminen saa entisestään silmät luppaamaan.

Sitten tänään on polvi särkenyt inhottavasti. Mulla nyt on näiden kinttujen kanssa ollut ongelmaa reilut kymmenen vuotta, kun on jalkapöydistä holvit kadonneet, kiitos entisen harrastukseni taitoluistelun. Tämä siis johtaa siihen, että astun ihan killiin ja saan käyttää tukipohjallisia loppuelämäni ja kärsin aika-ajoin erilaisista nivelkivuista. Just tossa ukko huomas ekaa kertaa, että mä oikeesti astun tosi länään. Pohjalliset tarvitsisi taas uusia, mutta oon aatellut odottaa, kunnes tuo Keke päättää ulostautua. Noin 200 euron rasti on uudet pohjalliset, mut ei auta itku markkinoilla. Tämän kanssa on elettävä.

No niin, jos menisin ottamaan Panadolin ja sen jälkeen lämpimään suihkuun. Josko se polvi siitä.

Anteeksi ja kiitos! :D

-mennis ja keke 38+3+
 
Hienoa JABBA, sittenkin oli oikeessa se miehes työkaveri! ;) Nyt voit sitten iloita täysillä loppu odotuksesta ilman pelkoja.

Mitä muuta mun piti..horopää ku on :ashamed:

No, oli ihana olla pihalla, muka löysin lisää haravoitavaakin vielä. Arska paistaa, ja mokkapalojakin sain leivottua. Kohta lähden pyörälenkille. On se kumma jos ei jo kohta jotain ala tapahtua. Alaselkäähän tuo jomottaa ja supisteleekin, mutta ei nuo kipeitä vielä ole (olispa).

Miehellä huomenna paksusuolen tähystys :/ Sillä maha vaivannut jo monta vuotta, jospa nyt löytyis siihen joku syy, kunhan ei olis mitään vakavaa. Vähän pelottaakin ehkä mutta jospa saatais vaan hyviä uutisia sieltäkin.

Nyt lähen laittaan neitille iltapalan niin pääsen sitten sinne pyörälenkillekkin, eilen illallakin vesisateessa piti käydä, en kyllä polkenut kuin 4 km mutta oli ihan riittävä matka tuollaisella soraisella mäskitiellä.

Jotenka illan jatkoja siskot :wave: :wave:

Tiitteräinen 38
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 19:58 virpi1980 kirjoitti:
onnea jabballe kovasti vauvan kääntymisen johdosta!!!!kuuluhan sitä sinustakin jotakin....ja vielä niin hyviä uutisia oli kerrottavana. :hug: :flower: :heart:
Heh, juu kuuluuhan meistä! Syy hiljaisuuteeni on jääräpäisyys.... mies riidellessä tuossa muutama päivä sitten alkoi nälviä siitä että olisin liikaa koneella (vaikka tietää että en ole, mutta kun ei muuta keksinyt). Noooh, minä sitten napakasti tuumasin että sittenhän kukaan ei ole koneella ja pakkasin läppärin kassiin ja kannoin vaatehuoneen hyllylle. Siellä lojui kunnes tänään mies pyysi sitä takaisin ;)
 

[/quote]

Heh, juu kuuluuhan meistä! Syy hiljaisuuteeni on jääräpäisyys.... mies riidellessä tuossa muutama päivä sitten alkoi nälviä siitä että olisin liikaa koneella (vaikka tietää että en ole, mutta kun ei muuta keksinyt). Noooh, minä sitten napakasti tuumasin että sittenhän kukaan ei ole koneella ja pakkasin läppärin kassiin ja kannoin vaatehuoneen hyllylle. Siellä lojui kunnes tänään mies pyysi sitä takaisin ;)
[/quote]

Kuulostaa niin tutulle, paitsi meillä minä usein japitan miehelle et se on liikaa koneella. Itse vaan käyn ja käännyn mutta se joskus asuu ;)

Meillä vaan ei ole läppäri mut kerran tein sellasen tempun et nettijohto piiloon :LOL: Mies lähti töihin ja mulla uni loppui, ajattelin et no nyt voin mennä koneelle ja kaivoin piuhan esiin. Eiköhän rontti ollu vieny toisen piuhan ja siihen jäi mun koneelle meno :kieh: :kieh: :LOL:

Ei kyl voinu itekkään ku nauraa, mut tästä siis jo aikaa =)

Ei nyt liittynyt mitenkään odotukseen mut oli pakko kommentoida ku kuulosti niin tutulle ;)
 
HissunMyy harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2007 klo 19:15 Hanna-77 kirjoitti:
ONNITTELUT JABBALLE!!! ;)

HissunMyy, kuinka nopea sulla oli aikasempi synnytys? Entä kuinka pitkä matka sairaalaan..? Mulla tuli mieleen, että miekihän voisin huomena lääkäriltä kysästä, että oisko mulla mahollista käynnistää vähän aikasemmin synnytys ku matka kans pitkä ja toka synnytys niin nopea.. kerettiin olla sairaalassa tunti ku vauva synty. Ja eihän sitä tiiä vaikka tämä kolmas syntyy vielä nopeammin... :whistle:
Viimeisin synnytys kesti 1t 42min ja onneksi olin jo sairaalassa valmiina. Ne yritti käynnistää edellispäivänä mutta tuloksetta ja seuraavana päivänä lähti omilla syntymään. Kymmeneltä alkoi supparit ja 11.42 kuopus oli maailmassa. Mulla on matkaa Oyssiin n. 90km :whistle: . Aika kiirettä pitäis pitää jos aikois keretä kotoa sairaalaan.
 

Yhteistyössä