+++TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat+++

Non ni tänne voi laittaa kp 1. Menkat alko just sopivasti ku oli työpaikan kevätjuhlat. Ja mikä parasta sanoin just miehelle et käyköhän klassinen moka et ku laittaa valkoset housut jalkaa ni sit alkaa valuttaa :mad:.

Mutta ihanaa et täällä plussia saadaaan kuiteski.

Dpo 0 olisi täällä sitten menossa. Pistin eilen irrotuspiikin. Oli pakko käyttää tänään apteekin oman tuplapakkauksesta jäänyt r.testi, että sai ihastella sitä vahvaa plussaa. :D Ainakin jollain keinoilla sitä saa plussan testiin, vaikka lääkeavusteisesti...

Ja Pikkuviikingille tervetulotoivotukset ja :hug:

Ovis plussa bongattu. Jiihaa! Harmi vaan, ettei kumpaakaan vois vaakamambot tänään vähämpää kiinnostaa. Ollaan niin väsyneitä. Noh ehkäpä vielä huomenna kerkiää tai sit otan tuon ukon väkisin heti kohta...

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.

keskiviikko 30.5.

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys
Keltakukka...............51/22-27..........28v.....1.lapsi......yk10
Rulla-Katriina............35/27-30........33v.......2.lapsi.....yk6
Ansku83..................30/30...........28v.......1.lapsi......yk15/yv1,5
Sone*....................27/30...........28v..........3.lapsi......yk2
Anastacija................24/26-29........28v.....1.lapsi.....yv1,5
Tiuhti83..................24/26-32.........28v.......2.lapsi.....yk'11'
MolliMelooni.............22/30-35.........33v.....2.lapsi.....yv5
Moona83.................20/26-27.........29v......3.lapsi.....yk3
Toivoliini..................18/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Lara_84...................16/25-28....................1.lapsi.....yk3
iloksi.......................12/??..............29v......1.lapsi.....yv6
macy gray................8/30-32.........32v......2.lapsi...yk30
Suikkis.....................7/23-29......28v.........2.lapsi......yk12
Manzu.....................?/??...............27v......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??...............31v.....3 4.lapsi.....yk1

Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, jenni_noora, Sunflower11

PIINAILIJAT
Anastacija..........dpo9
MolliMelooni........dpo5
Lara_84.............dpo3
Moona83...........dpo3
iloksi.................dpo1

HAAMUILIJAT

PLUSSANNEET 2012

Toukokuu:
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5......29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5.....29v.......2.lapsi.....yk2

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2

Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu

Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Ansku83

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.

Linkki huhtikuun pinoon: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/2120241-huhtikuussa-plussaavat-toukokuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post26189225

Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!

Viimeksi muokattu:
:attn: :attn: EHTISKÖ KUKAAN SIIRTYÄ PÄIVITTÄJÄN "PALLILLE"??? :D Alkaa taas olee sen verra vauhdikasta tää meno, et ei kerkee ja jopa edes muista käydä täällä! Töitä on riittävästi ja häätkin lähestyy (alle 6vko...IIK!! :D ) ni hommaa piisaa! =)

Rivini korjaus:
macy gray................6/30-32.........32v......2.lapsi...yk30

Hoitoja ei nyt toistaiseksi jatketa. Antaa nyt kehon levätä ja tottua kilpirauhaslääkitykseen. Katsotaan sitten loppukesästä onko raskaus alkanut luomusti vai edetäänkö järeämpiin keinoihin.

Olen jo jonkin aikaa kaivannut sadepäivää, että malttaisin tehdä sisälläkin hommia. Tänään se sitten olisi, mutta väsyttää ihan liikaa. Olen nukkunut todella huonosti viime yön eikä edellisetkään kovin kehuttavia olleet. Menkat häiritsivät alkuun, mutta unenlaatu ei sitten parantunutkaan. Luulen, että tilanteen pureskelu ja eräs työhuoli vaikuttaa sen verran alitajuisesti, että hyvästä yleisfiiliksestä huolimatta rentoutuminen on vaikeaa. Ehkä nyt onkin parempi, että teen vain sen minkä verran huvittaa ja tuntuu hyvältä. Paineiden ottaminen tuskin helpottaa ainakaan tilannetta.

Onnitteluita ovisplussista ja plussatuulista piinailua!

:attn: :attn: EHTISKÖ KUKAAN SIIRTYÄ PÄIVITTÄJÄN "PALLILLE"??? :D Alkaa taas olee sen verra vauhdikasta tää meno, et ei kerkee ja jopa edes muista käydä täällä! Töitä on riittävästi ja häätkin lähestyy (alle 6vko...IIK!! :D ) ni hommaa piisaa! =)
Mä voin taas vaihteeksi ottaa päivitykset, vaikka tuosta kesäkuun alusta. :) Kuitenkin roikun netissä joka päivä.

• Tykkää
Reactions: Ansku83
MG Tsemppiä hirmuisesti teille!!! =) Toivottavasti tärppää! :) Ja korjailen rivin! =)

Molli KIITOS!!! :D Huomasin tuossa tänää et oon edellisen kerra päivittäny 17. pv! :D Hieman meinaa jäädä! :D

ON: Huomena meen naistentautien polille taas keskustelemaan mite tästä nyt jatketaan! Pilonidaalin leikkaus on syksyllä! Enkä oikee uskalla clomeja nyt syödä, kun 2 kiertoa söin ja molemmissa pilonidaali, nyt en oo syöny, ei oo vaivannu! Joskos keksitään sitten jotain muuta....ehkä! =) Tai sit ootellaan leikkaus alta pois ja jatketaan vasta sitten! Ärsyttää kyllä ajatuskin siitä, et joutuu vaan taas lisää odottamaan, mut ei voi minkää...näillä on mentävä mitä on annettu! =)

Sone: Minä sen ostin ja parissa kierrossa käytin, mutten saanut mitään selvää :D Nyt en ole jaksanut enään sillä räveltää. Miinusta siitä, kun siihen linssiin jää muutakin likaa ja hippuja siitä puhdistusliinasta niin se on välillä aika ihmeellisen näköinen ja ei voi olla varmaa johtuuko kuviot liasta vai syljestä :) Näin siis minulla.

Onks se puhdistettava vaan sillä liinall avai ihan pestävä viel? Voi vitsi kun teksi mieli tilata se, minuu inhottaa jotenkin noi tikut, ei yhtään huvittas :D Toi sylkijuttuhan olis kätevä kun voi smihin aikaan päivästä tahansa.

Saitko muuten yhtään ovisplussaa sillä?

Nyt tärisee kädet niin, ettei pysty kunnolla kirjoittamaan. Täällä mennään YK11 ja KP24. Aamulla tein varhaisen raskaustestin, josta tuli roskishaamu. Sekoiltuani hetken tein samasta virtsasta ovulaatiotestin, joka näytti hymynaamaan. Tästä seonneena tein ClearBluen digitaalisen raskaustestin, joka näytti Raskaana 1-2 viikkoa! Ei tätä voi uskoa! Onkohan tämä nyt totta ollenkaan. Tämä kuukausi pidettiin miehen kanssa ressivapaata vauvan tekemisestä, jätettiin ovulaatiotestit pois eikä katteltu kalenteriin. Tissit on kipeät ja etoo koko ajan, mutta olin aivan varma, että johtuu alkavista menkoista, koska tällä tavalla on nyt menty viimeiset 10 kuukautiset. Hirvittää ihan! Nyt pitää malttaa odottaa huomiseen ja ylihuomiseen, jos saa vielä yhtä positiiviset tulokset.

Sone: Oon minä huljauttanut sitä vedenkin alla, vaikka ohjeissa sanottiin liinalla pyyhkimisestä. Miinusta muuten ohjeistakin, mitkä oli englanninkieliset (mulla ei kielipää riitä aina kaikkiin erikoisempiin sanoihin). Ja siis en saanut plussaa, mutta en oikein koskaan tainnut oikeaan aikaan testatakkaan, sillä sen pitäis näyttää "plussaa" paria päivää ennen ovista niin kuin tikkujen mutten sitten koskaan muistanut samaan aikaan sillä testata :D Jos nyt ei tärppää, niin voisin vaikka yrittääkkin muistaa sitä kokeilla. Ja jos ei mulla onnaa, niin myydä sen ;)

Keltakukka: Eiköhän sulle ole ihan onnittelut paikallaan, kun kerran digikin sen kertoi :heart: Joten Onnea ja tarrasukkia! :flower:

Onnittelut Keltakukalle :) Ja tsemppiä kaikille muille :)

Vitsit, himottas kyl tilata toi, katotaas kunhan menkat alkaa niin sit saatan *itutuspäissään saada kimmokeen :)

Siis joo, odottelen kp1 kohtapuoleen saapuvaksi, kaikki oireet on menkkojen alkamiseen esillä. Ja kp26 tein haamun jonka ystävänikin todisti, pakko oli kysyä mielipidettä ihan sen takii kun aattelin että kuvittelen sen, mutta ihan selvä haamu kuitenkin oli. No seuraavana aamuna täysin puhdas nega, joten en odota sen vaihtuvan plussaksi. eilen vähän korpes mut tänään ihan ok mieli ja yk kolmoseen sitten jatketaan :) Kun vaan ei venyis tää kierto.

Sunflower11
iloksi voi vitsi miten onnelliseksi sun viestis sai mut :heart:
Kylmät väreet meni!! Toivon niin kovin ja lähetän toiveeni korkeammille voimille että pieni alku tarttuisi kiinni!! Voimia piinapäiviin! :heart:

• Tykkää
Reactions: iloksi
Sunflower11 kiitos sanoistasi :heart: ja tsempistä ja kaikesta! Iik!
Käytkö sä muuten siellä toisaalla vielä? Minä en oo piiiiitkään aikaan käynyt. Ehkä on mentävä käymään..

Mikä teidän tilanne on? Listan mukaan sinä oot taustailemassa? Aiotko pitkään taustailla... Kerro vähän kuulumisia :)

Yhteistyössä