+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Kiitos onnitteluista, olette tärkeä tukiverkko. :flower:
Nyt vaan toivotaan, että pikkuinen pysyy kyydissä... :heart: Tiedän niin, miten herkkä se pieni ihmisen taimi on...liian hyvin...


***

Talvicci: Ihania ultrakuulumisia. :) Hyvää odotuksen jatkoa! :heart:
Metku: Voimia, toivottavasti asia selviää. :hug: (sukulaisen tyttärellä todettiin juurinkin tuommoinen poissaolo-epilepsia, tytöllä ikää 11v. Nyt lääkityksellä kurissa)
Viola30: Voimia sinulle. :hug: Voin vain kuvitella ahdistuksen määrää. :( (Toivon niin, että kohtusi olisi nyt km:n jälkeen erityisen vastaaottavainen... :) )
 
Täällä odotellaan seuraavaa tärppipäivää :), menkat alkoivat 13.5 ja nyt vaan jännätään ,josko tärppäisi tällä kierrolla :D. meillä on 3 lasta ennestää, tosin ei mieheni vaan entisestä liitosta... olisi hirmun kiva saada vielä yksi iltatähti. :wave: minut saa laittaa siis mukaan jonon jatkoksi uutena jännääjänä.
 
Viimeksi muokattu:
hapisikatakamura Huh, olipas nikki! :D Mutta, TERVETULOA joukkoon kuumeiseen! :wave: Kerrotko nuo tiedot niin saadaan siut listalle rullaaman, eli kp(nyt oleva kiertopäivä ja kokonaiskierto), ikä(jos haluat, ei ole pakko) ja monesko yk! Lapsihan siis tulee olemaan siun neljäs ilmeisemminkin! =)
 
Viola30: Ihan kun olis ollu mun kirjoittamaa huonona päivänä! Ihan tismalleen samoja käyn läpi, välillä on paremmin ja hetkessä se taas muuttuu. Tuntuu ettei kukaan voi ymmärtää, melkein kun olisin nostanu itseni jollekin kärsimysten jalustalle ja koko elämä seisahtunu , en tiedä haluunko edes että kukaan voiskaan ymmärtää...Kaikki paska, töistä parisuhteeseen on kuitattu tällä ja se on niin väärin...Kohta me huomataan että meillä ei oo enää parisuhdetta eikä seksiä vaikka raskaus alkaisikin. Pitäis jotenkin pystyä irtauttamaan se normaaliarki tästä yrityksestä mutta MITEN SE TEHDÄÄN?????Melkein vois jo kohta lähtee johonki terapiaan, klinikallakin muuten kyseltiin parisuhteesta ja seksistä, sanoin miehellekin että laitetaan kaikkiin vaan että hienosti on ja ei oo mitään ongelmia, seksi sujuu aina ja onnistuu täysin jne jne...En mä ois mitenkään pystyny alkaa selvittämään sille lääkärille mitä tää yritys meille tekee ja on tehny.:mad: Tuntuu että se olis sit vaan sanonu että hei laittakaa ensin muut asiat kuntoon ja katotaan sitten jos ei se raskaus tyyliin puolen vuoden sisällä ala. Kun minusta tuntuu että asiat oli hyvin ennen yrittämistä ja sen alussa eikä tärppiä tullut sillonkaan. Plaah....:headwall:
 
Kiitos tsempeistä ystäväiseni :) Hyvillä mielillä mennään edelleen, toivottavasti jatkossakin.

Jensar Meillä siis tulossa osittainen ICSI (eli puolet mikroinjektiolla ja loput sitten IVF:n tapaan). Piikitykset alkavat 1.6 ja tänään juuri kävin apteekissa kyselemässä lääkkeitä.
Hinta oli himpun alle 1000e tuolle satsille jonka sain. Huhhuh... Onneksi on alkuvuoden lääkeostot jo alla, niin tulee nopeasti lääkekatto täyteen. Itse maksettavaa on enää 211e.

Ensimmäinen hoitoyritys meille tehtiin pitkällä kaavalla. Sumuttelin nenäsumutteella(Suprecur) ensin pitkät pätkät ja aloitin sitten sovittuna päivänä piikittelemään (Menopur) itseäni tuohon vatsanahkaan. Piikittelyä taisi kestää toista viikkoa (en nyt tarkkaan muista), jonka jälkeen sitten toisessa ultrassa huomattiin, että yksi follikkeli oli valikoitunut eikä punktioon päästy vaan tehtiin inseminaatio (kolmas inssi meille) ja jäätiin jonottamaan uutta hoitoa.

Nyt uusi hoito siis käynnistyy. Toivottavasti tällä kertaa päästään ihan sinne alkionsiirtoon asti.
Eli aloitan ensin ne piikit, tällä kertaa Puregon- ja Orgalutran- nimisillä lääkkeillä. Piikittelen ensin 5 päivää kaksi piikkiä kerrallaan ja sitten kuudentena päivänä ultraan katsomaan mikä on tilanne.
Toisessa ultrassa sitten katsotaan, että jatketaanko edelleen samalla annoksella tai tarvitseeko annosta muuttaa. Minulla on tällä kertaa suuri annos ja samalla suuri riski hyperstimulaatioon jo PCO:n takia. Toivon kuitenkin kovasti, ettei hyperi kehity vaan stimulaatio onnistuu hyvin.

Jos sitten kaikki menee hyvin, niin seuraava aika onkin sitten muistaakseni 9.6 tai 10.6 ultraan, jossa sitten katsotaan mille päivälle punktio ajoitetaan.

Punktio tietysti jännittää, mutta aion olla vaan tyytyväinen siitä, jos sinne asti päästään. Viimeksi pettymys oli aika suuri, kun se viimeinen ultra ennen punktiota kertoikin kaiken menneen myttyyn. Se sattui vielä samalle päivälle, kuin siskoni nuorimmaisen syntymä, joten suuria tunteita riitti sille päivälle.
 
tervetuloa uusille!:wave:

Iloksi: Kiitos selvityksestä, kerrothan myös väliaikatietoja sitten kun niiden aika on! Kiitos jo etukäteen!=) On kyllä todella kalliit lääkkeet:eek: Oliks noi molemmat mainitut niitä kypsyttäviä vai jompi kumpi joku jarrulääke? Minulle puhuttiin että olisi yksi kypsyttävä ja sitten n.kp7 alkaen jarrupiikki joita molempia tuikitaan sitten sinne loppuun asti. Minkätakia se valikoituminen esti punktion??? Eikö silloin kehity muuta kuin se yksi folli??? Sori kun oon ihan tietämätön vaikka jotain prujuja ehdin jo lueskellakin omaan hoitoon liittyen :ashamed: Toivottavasti teillä menee kaikki hyvin nyt ja punktioon pääsette!!:wave:
 
Jensar Orgalutran on jarru ja Puregonilla sitten stimuloidaan. Minä lopetan pillerit 27.5 eli pistokset alkaa sitten kp 5 (siis olettaen, että menkat alkaa heti seuraavana päivänä pillereistä). Mut jokatapauksessa pistot aletaan 5 päivän päästä pillereiden lopettamisesta.
Ei mahda kovin suurta vuotoa tulla, sillä nyt olen vuotanut menkoista lähtien yhteensä kohta 20 päivää... voisi luulla, ettei paljoa vuodettavaa ole...

Suprecur+Menopur- setillä jarruna siis oli Suprecur jota käytin kokoajan pistosten päällä, mut siitä huolimatta sieltä oli yksinäinen folli kasvanut ja muut jääneet pieniksi.

Ja siis punktion olisi voinut tehdä vaikka se yksi oli sieltä valikoitunut, mutta ei kannattanut yhden follikkelin takia. Olisi mennyt vain yksi hoitokerta siinä. Parempi vaihtoehto oli tehdä inseminaatio (joka kyllä on ihan yhtä tyhjän kanssa minun mielestäni) ja säästää ne 3 hoitokertaa sitten vielä paremmalle tuurille. 5-vuoden kokemuksella voin sanoa, ettei meidän sukusolut ymmärrä tavatessaan, että mitä pitäisi oikein tehdä, joten inssi on siinä mielessä ihan ajan haaskausta.... ;)

Ei minulla oikeastaan mitään uskoa ole tuohon hoitoon, mutta kokeiltava se on. Pikkuhiljaa sitä etenee nuo ajatukset ja adoptiovaihtoehtoakin olen alkanut mielessäni pyörittämään. Tämä tie täytyy kuitenkin kulkea loppuun ja tehdä se surutyö ennen kuin voi alkaa adoptiota harkitsemaan.

Tsemppiä myös teille, toivottavasti luomuihme kohtaisi ennen hoitoja... :) Monille se on käynyt niin, että hoitojonossa viimehetkillä peruuntuu kaikki sen plussan takia.
 
Nyt vain nopeasti lämpimät onnittelut Liseylle plussan vahvistumisesta! :heart:

No vähän ON myös: Hätähousuna menin testaamaan jo tänään (KP26/30-32) eikä tosiaan plussaa ainakaan vielä herunut. Jos malttaisin nyt tuonne viikonloppuun sitten odotella seuraavan dippauksen kanssa... :whistle:
 
Juu tuo minun nimimerkkini on mieheni lempinimi :D, se kun on sellanen ninjafani.hehe.
Tässä siis tiedot: kp 4 ja tässä kuussa alkoivat menkat 13.5, ikää minulla on 30v ja lapsia 3.yleensä kierto kestää sen 28-30 vrk.
tässä kuussa toivonmukaan tärppäisi. minulla on yksi keskenmeno takana 3kk sitten ja nyt on eka kerta sen jälkeen yritystä taas.
Niin ja kaikki aikaisemmat lapset syntyneet sektiolla erittäin ahtaan lantion takia.
Piti vielä kerran muokata :D,eli tekstistä taitaa tulla melko sekava ja rikkonainen. oletteko jo katselleet vaunuja ja muita hankintoja? minulla on niin tajuttoman kova vauvakuume, että joka kauppareissulla pakko käydä hiplaamassa vauvanvaatteita ja netissä käynyt ihastelemassa vaunuja :) jos joskus vielä raskaaksi tulen, niin tuo emmaljunga ois ihan kiva vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:
Mullakin oli eilen tosi huono päivä,"möyrein itsesäälin pohjamudissa"...ja kävin ajatuksis miten meiän kannattaa miehen kanssalähteä eri suuntiin kuinka saa lapsia jonkun muun kanssa et nyt menee vaan vuodet hukkaan...kaiken kruunas se kun miehen siskolta tullu viesti et "tervetuloa vkonloppuna vauvaa kattomaan",saivat reilu vko sit perheenlisäystä...mä sanoin miehelle et en lähe kun eivät muutenkaan tekemisis enkä halua nähdä vauvoja..mut katotaan nyt kun kai siitäkin sanomista tulee jos ei mennä...

Metku:Mullakin oli vanhemmalla tytöllä epilepsia...tosin kohtaukset tuli aina nukkuessa...mutta niitä oli tosi epätoivosta kattella...8v söi lääkeitä..viime vuoden lopulla saatiin jättää lääkeet pois kun ei ollu 5v ollu kohtausta...toivottavasti ei enää tuukaan!eli ei välttämättä loppuelämän sairaus....
 
Sunflower11
Vaunuja ym. härpäkkeitä tuli katottua paljonkin ekoina toiveilukuukausina, nyt ne tuntuu vain ahdistavan :(

Mulla on joku kuvotus menossa taas. Enkä oikeasti edes luule et se johtuu raskaudesta kun näyttää olevan aina ennen menkkoja. Liittynee sit varmaan menkkoihin?!
 
Tulin kertomaan polikuulumisia. Ultrassa ei taaskaan näkynyt mitään positiivista eli paljon saman kokoisia rakkuloita vain ja limakalvokin ohut. Oli sen verran minit menkat jopa minun tyypilliseen mittakaavaani nähden, että hoitosuunnitelmaa muutettiin seuraavien kiertojen osalta. Nyt siis vielä mennään viime kierron tapaan eli eilen otin viimeisen Clomin ja tänään alkaa pistokset. Perjantaina on uusi kontrolli eli kolme pistosta laitan näin aluksi ja sitten katsotaan montako tarvitaan lisää. Pregnylillä varmistetaan ovis ja Luget tulee loppukierron tueksi.

Jos tärppiä ei tule, niin saan kesän aikana popsia jäljelle jääneet 10 Clomifenia 2 tbl/pv kp3-7 haluamassani kierrossa ilman kontrollia. Kesätauon jälkeen jätetään Clomit pois ja kypsytellään pelkillä Fostimon-pistoksilla pari hoitokierrosta. Jos ei sittenkään plussata, niin mietitään järeämpiä keinoja. Ajatukseni ovat jo ihan kesätauossa ja tauon jälkeisissä hoitokierroissa vaikka tässäkin kierrossa voi onnistaa. Lääkäri lohdutteli, että ei pidä antaa periksi. Ilmeisesti naamastani näkyi, että usko onnistumiseen on pohjalukemissa. Ovulaatio-ongelmaa lääkäri piti ilmeisenä ja limakalvon heikkoa kasvua ongelmallisena. Onneksi hoitoa muokataan jo seuraavalle kierrokselle, jos elokuun loppuun mennessä ei tärppiä ole saatu aikaan. Tuntuu kyllä, ettei pääni kestä sinne asti. Toivottavasti tämä kierto olisi nyt se The kierto. Kesätauon lähestyminen kun tekee odottamisesta entistä piinaavampaa.

Fiilikset ovat sen verran maassa, että nyt jää ihan omanapailuksi. :ashamed:
 
Haleja ja jaksuja kaikille joilla synkät tunnelmat tällä hetkellä :(, mutta pitelen todella peukkuja kaikille ja hoitojen onnistumiselle.
Itse en hoitoja ole koskaan tarvinnut, mutta on näiden raskauksien väliin mahtunut ynteensä 7 keskenmenoa, melkein jokaisen lapsen yhteydessä ollut 2-3 keskenmenoa ennen tärppiä,välillä sitä menetti uskon,mutta kas kummaa,kun stressaaminen loppui ja ajatukset siirtyivät esim. koiranpennun ansiosta muualle, niin johan sitä plussasi. ennen ensimmäistä lasta kävin läpi 3 keskenmenoa ja yritykseen meni 2v... en ole lähtenyt hoitoihin koskaan, vaan koittanut olla ressaamatta liikaa, vaikka toki sen ekan kanssa oli kamala stressi ja pelko, jos ei koskaan tuliskaan raskaaksi. toisesta oli 2 keskenmenoa ja yritystä oli 7kk, kolmas 2 keskenmenoa ja yritystä takana 9kk... mutta kyllä se aina jossain kohtaa on tärpännyt. saas nähdä miten nyt käy, 1 keskenmeno ja yritystä silleen puoltosissaan, mutta nyt alkaa olla vv kuume jo niin kova, että kyllä tässä todelliset yritykset alkavat vihdoin :). plussatuulia kaikille .:heart:
 
Nyt tulee paljon omaa napaa, pahoittelut jo etukäteen :ashamed: Kävin tänään gynellä kun pillereiden lopettamisen jälkeen on aina ennen menkkoja monta päivää tullut tiputteluvuotoa. Gyne sitten otti papan ja ultrasi. Ultrassa näkyi sitten vasemman munasarjan lähellä tennispallon kokoinen kysta :confused: Viikon päästä on kontrollikäynti (varmistetaan että se on kysta eikä esim suolessa jotain...) ja jos on niin mä joudun tähystysleikkaukseen. On kuulemma sellainen kysta joka saattaa häiritä kun/jos tulee raskaaksi. Tässä sitten miehen kanssa ollaan pähkäilty pitäisikö tätä yritystä siirtää siihen kun leikkaus on takana. Tosiaan ensi viikolla todennäköisesti ovuloin enkä huomannut kysyä gyneltä pitääkö meidän lopettaa yrittäminen. Onko muilla ollut samanlaista tilannetta? Oon vähän hämilläni vieläkin...
 
tulin kurkkimaan...
Lisey onnittelut:flower:!!!!!!ihan selvä plussahan siellä on!ja tervetuloa toiselle puolen:heart:
pikaista siirtymistä toivon tietenkin myös teille kaikille muilleki,hirveesti plussatuulia puhaltelen ++++++++++++++:whistle:
Iloksi tsemppiä hoitoihin ja toivottavasti sinullakin nyt onnistuisi!
 
Hapis, tervetuloa :wave: Liian vaikee nimi, pakko lyhentää :D Ei se sullakaan ole kyllä ollut helppoa tuo raskautuminen. Toivottavasti visiittisi täällä on pikainen :) Ja joo, itse yrityksen alussa katselin vaunuja ja kehtoja netistäkin, nyt en enään.

Viola 30, Jensar ja Iltatähti-80 :hug: Niiiin tuttu tunne minulle. Tuossa kierron alussahan minä tätä itkeskelin ja ihan samoja asioita pyörittelin mielessä. Kuinka olisi fiksumpaa lähteä eriteille, kuinka joku siitosori olisi vastaus tähän, kun tuo oma mies ei toimikkaan niin kuin kone. Edelleenkin kyllä ihmettelen, miksi sitä sanotaan, että miehet muka haluavat seksiä enemmän. Täällä ainakin on ihan toisin :D

Ja Iltatähti, mullahan oli tuo sama tilanne, miehen veli sai helmikuussa vauvan. Nyt vasta alkaa helpottamaan..

Iloksi, Tsemppiä teille hoitoihin!

MG, Sais kyllä teillä olla tämä se The kierto.

Laurelle, Tiedätkö tehdäänkö se mahdollinen tähystysleikkaus nukutuksessa? Tai voithan sinä sille lekurille koittaa soittaa ja kysästä mitä tehdä yrityksen kanssa.

Jiimii :heart:

ON: Nyt kyllä alkaa tämä oma pää huvittamaan jo aika rankasti. Alkukierrossa itkin sitä vauvan tulemattomuutta ja nyt on semmoinen olo, että eihän siinä vaikkei sitä vauvaa olekkaan. Saanpahan tehdä mitä haluan milloin haluan. :confused: Tyhmää :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
MG: Toivottavasti tosiaan olisi tämä se TEIDÄN kierto!

Iloksi: Tsempit hoitoihin! :heart: Peukut on todella korkealla!!!

Meillepäin ei mitään uutta. Viimeistään ens viikon tiistainta on odotettavissa menkat ja oikeasti jo odotan että tulis et pääsis uuteen kiertoon. Kesän ajattelin vielä yrittää ottaa rennosti ja sitten syksyllä tilailla ovistestejä jos/kun ei ole raskaana.
 
Zanca: Ymmärsin että se tehtäisiin nukutuksessa. Haittaako se sitten jos olen siinä vaiheessa raskaana? En haluaisi kyllä yritystä lopettaa... Voinhan mä yrittää soittaa gynelle, sitä vaan on kovin vaikea saada kiinni kun se käy tässä kaupungissa vaan kerran/kaksi viikossa.
 
Juu Hapis käy oikein hyvin :D olkoon se tästälähin nimimerkkini lyhenne. Mites teillä joilla jo lapsi ennestään,miten teidän synnytyksenne ovat sujuneet ja onko minulla näitä sektiotovereita täällä :D?
Olisin itse aikoinani toivonut alatiesynnytystä, mutta todella ahtaan lantion takia ei yli 3kg vauva mahdu :/. tämä olisi siis neljäs sektio ja tässä vaan mietin ,että pitäisköhän soittaa näin edeltä jo neuvolaan ja kysellä aikaa ihan vain ennen raskautta jo?
Meillä muuten aivan sama juttu kuin muillakin, meillä se olen minä joka haluaa seksiä vaikka joka päivä, kun taas mies pärjää pienemmälläkin :D.
onkos teidän miehillänne vauvakuumetta, vai kuumeiletteko yksin?
Meillä mies ei kamalasti kärsi vauvakuumeesta vaikka haluaakin lapsen :D, tuntuu välillä ,että tämä on "helpompaa" miehelle juuri sen takia.
 
Zanca: Ymmärsin että se tehtäisiin nukutuksessa. Haittaako se sitten jos olen siinä vaiheessa raskaana? En haluaisi kyllä yritystä lopettaa... Voinhan mä yrittää soittaa gynelle, sitä vaan on kovin vaikea saada kiinni kun se käy tässä kaupungissa vaan kerran/kaksi viikossa.
Mulla oli tollanen kysta munasarjoissa ollessani raskaana... Johtui hormoonimuutoksista ja kasvoi aika vauhtia jonnekkin rv10 asti ja siitä sitten lähti pienenemään, np-ultrassa oli jo kadonnut... Minulle kerrottiin, että noin iso "neesterakkula" saattaa kiepsahtaa esim. kumartumisen yhteydessä ympäri ja näin menisi munasarja kuolioon... Piti ottaa iisisti eikä saanut urheilla eikä imuroida jne... En valitettavasti osaa sun tilanteeseen mitään neuvoa, mutta nuo ei ole mitenkään erityisen vaarallisia eikä epätavallisia kuitenkaan... :) Toivottavasti saat selvyyttä asiaan pian! :hug:
 
Noni mä soitin tk:hon joko saa omalääkärille aikoja, no se eukko sano et ei voi mitään, ei ehdi ennen kesää, soita heinäkuussa niin saat ajan elokuulle! Voi paska! En mä jaksa niin kauan odottaa enkä olla epäitietoisuudessa niitten kuukautishäiriöiden kanssa!! Eikä meillä oo varaa yksityiselle oikeen koska mä olen hoitovapaalla ja meil on vaan yhden hengen tulot siis. Mä oon ollu kokoajan ihan suht positiivinen mut nyt harmittaa..

Anteeks pelkkä ON, mä vastailen teiän juttuihin enskerralla..
 
Hapis: Tervetuloa! :wave: Mulla on esikoinen syntynyt hätäsektiolla. Synnytyksen alkumetreillä meni supistustoiminnan komplikaationa napanuora puristuksiin ja vauvan syke romahti 40:een. Muutama minuutti oli aikaa saada vauva ulos eli hengenlähtö oli meidän pojalla tosi lähellä, mutta onneksi toiminta oli todella nopeaa sen jälkeen kun hälytys synnytysosastolla lähti päälle. Ei menny kun muutama sekuntti kun sali oli täynnä porukkaa ja kätilöt vei mut juosten leikkaussaliin. Loppu hyvin, kaikki hyvin :) Mutta nyt toivon tosi kovasti, että jos meille pikkukakkonen joskus tärppää, niin saisin synnyttää sen alateitse...

iloksi: Tsemppiä hoitoihin! :heart:

macy gray: Harmi kun ne Clomit ei saanut mitään aikaiseksi :hug: Mutta onneksi saat pistokset lisäavuksi! Toivotaan, että niiden seurauksena kasvaisi ISO folli :p

Ansku83: Täällä kp 2 menossa... MUTTA voisitko siirtää minut taustalle. Kiitos :flower: Varattiin nimittäin matka kauas lämpimään tammikuulle ja nyt on pakko pitää taukoa yrityksestä ainakin yksi kierto (mielummin kaksi). En uskaltaisi lähteä reissuun viimeisilläni raskaana, joten kahden kierron tauko yritykseen tulee nyt pakon sanelemana... Mutta aion kyllä lukea juttujanne aktiivisesti ja kommentoidakin =) En osaa päästää teistä irti ihanat kanssasisaret, vaikka yritys onkin tauolla :heart: Plussatuulia kovasti kaikille!!!
 
Täällähän on alettu lisääntymään! Onnea plussanneille!!
Ite ei oo kauhiasti ehtinyt ees ketjua seurata, mutta jos sitä nyt alkas aktiivisemmaksi! Kylläpä tuo kuume vaan nousee ku kiertopäiviä tulee lisää... Mullahan tuo kierto on heitelly 28-49 vrk eli ei mitään säännöllisyyttä. Kovasti sitä lasta on kyllä nyt tehty :) Esikoinen nappas kerralla nii odotuksetki tieten on korkialla...
 
No nyt mä oon keräilly jo itteni! :) Vähän itkeskelin miehelle puhelimitse mut nyt oon ihan hyvillä mielin.. Suhteellisen ainaski.

MG toivotan vahvoja kiinnittymisalustoja ja isoja folleja!!! :heart:

Viola, Jensar, puhukaa puhukaa puhukaa miestenne kanssa! Niinku Jensarkin sanoi ei ole hyvä et jos raskaus alkaakin niin parisuhde on menny huonoksi. Vaikka puhuminen olisi rankkaa, varsinkin se keskustelun aloite ja mitä sanois ja ettei hermostuis niin se kannattaa aina, teillä voi olla miehen kanssa ihan samojakin ajatuksia asioista mutta ne ei välttämättä ole tulleet ilmi. Se ootte te vastaan muu maailma!! Tsemppiä kovasti ja haleja!!! :heart:

Laurelle, pahoittelut huonoista uutisista. Tosi kurjaa jos joutuu siirtämään yrittämistä. Kannattaa soittaa vielä gynelle päin suositteleeko odottamista. Oon ainaki kuullu et esim viisaudenhampaan poistoakaan ei tehä mielellään raskausaikana. Onko toivoa et kysta pienenis itestään?

Hapis tervetuloa! :flower: Täällä yksi sektion kokenut, eikä niin onnistuneen, josta johtuen mulla on lääkärin lupa enää yhteen sektioon, alateitse synnytys ei ole tullu koskaan kuuloonkaan lantion alueen leikkauksista johtuvien kiinnikkeiden takia. Pelottaa jo valmiiks kun se sektio meni niinku meni mut kyl tää naisen vauvankaipuu taitaa ylittää aika paljon pelkoja olen huomannut.. =)

Sunflower, tsemppiä teillekin että jo tärppäisi, ei ole kivaa odotella! Mulla on kanssa pahoinvointia joka kierron lopussa, hormonaalista ihan vaan. Mut mä pidän peukkuja et sun johtuis pikkuihmeestä!!!
 

Yhteistyössä