+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Sone Sinful > Viime päivinä on ainakin kahdessa pinossa ollut puhetta tästä ja näin vaikuttaisi olevan. Mullahan tiputteli myös, (kaikkiaan 6 päivää ja niistä kahtena verta pyyhittäessä, pari vähäisen tuhrun päivää ja sitten pari päivää ihan vain voimakkaan väristä valkkaria) mutta oviksen en usko vielä tapahtuneen. Lähestymässä se taitaa paremminkin olla, koska mua haluttaa ja valkkari on sitä venyvää. Hulahtelee ihan välillä eli ei ihan vähäistäkään ole. Normaalisti mulla on aika lyhytkestoinen se varsinainen limavaihe ja nyt on jo toinen päivä. Eilen väsähdin harmillisesti ja pupuilut jäii väliin. Tänään menen takuulla ajoissa sänkyyn, etten ensi viikkoa joudu puutteessa olemaan. :LOL: Mies kun on reissuhommissa, niin vapailla on lempeä harrastettava. ;)

Mullahan kerran (joulukuussa) oli sellainen viikon tihkuvuoto, joka oli ihan tuhrua. Luulin megapitkäksi kierroksi, mutta turun alusta laskettuna seuraaviin menkkoihin olikin kierron pituus. Tämä tämän kertainen oli niin niukkaa, että ei voi menkoiksi sanoa millään. Pikkuhousun suojalla pärjäsin ja enimmäkseen se pysyi melko puhtaana. Enimmäkseen pyyhkiessä huomasi, että jotain ylimääräistä vuotaa. Herkän testinkin tein ja se näytti negaa, joten enpä usko kiinnittymisestäkään olleen kysymys. Kierto on aika pitkällä, mutta toiveikkaana odotan oviskipua. Toivottavasti se selkeä kipukohtaus tulee sieltä ja lämmöt reagoi kuten kuuluu.

Sain ystävältä vauvauutisia. :heart: Heillä ei ole ollut helppo tie, joten olen erityisen iloinen. Suunnittelen nyt pientä lahjaa ja tilasinkin nättejä harsoja pakettiin. Mitähän vanhempia hemmottelevaa voisin lahjaan lisätä? Olisi varmasti kiva, jos heitäkin muistettaisiin.

BloodyEnd > Plussausonnea! Minäkin olen sitä mieltä, että sulla vaikuttaisi olevan kyytiläinen matkassa mukana. :)

icefairy > Minäkin suosittelen testaamaan parin päivän päästä digitaalisella tai vaikka apteekin omalla. Tuossa vaiheessa hormonia saattaa olla vähäisesti vaikka kaikki olisikin kunnossa. Joissakin testeissä viiva vahvistuu huonosti, joten kannattaa seuraavaksi valita joku hyväksi todettu puikkotesti. Tarrasukkia!
 
Macy gray ite ainaki ilahtuisin semmosesta jostai hyvän tuoksusesta hieronta öljystä.

Ei oo täällä viel kunnolla vuoto alkanu.Eiköhän se tästä parin päivän sisään.Aluillaan kumminki se on positiivista jos ei muu :D
 
Mulla on pikkuhiljaa menkkakivut alkamassa ja rinnat tuntuu aika-ajoin hieman aristavilta. Koko viikon on ollu palelua/kuumotusta. Mulle varsin normaaleja oireita, mitkä viittaa tädin saapumiseen... Vierailun tosin pitäisi tapahtua vasta viikon päästä.

BloodyEnd sun oireet kuulostaa nyt kuitenkin aika hyvältä ;) Toivotaan nyt vielä parasta :hug:

Mamitus ja marika :hug:

 
Meinasin et odottelen kuitenkin vielä josko se ovis tulis ja alotan ne terot vasta myöhemmin.. Eikös se niin ole et folli voi kasvaa 2mm/pvä? Ja jos mul yleensä ovis on (jos on) vasta kp20 niin eihän sen follin sit ois isompi tarvinnu ollakaan kp14 ku sen 9mm???? Voi toivon näin!!!!

Hyvää yötä!
 
Täällähän oli ihania uutisia! onnea piupula :flower:
Täällä ei mitään tuntemuksia oikeen mihinkään suuntaan... oviksen pitäis viimestään alku viikosta olla. Tässä kierrossa clomeista tuli kyl sivu oireita; hirveeitä kuumia aaltoja ja huimausta. Mulla on ens kuussa suunnitteilla kotipaikkakunnalle meno ja valmistujaiset niin ei ihan mailman loppu olis vaikka ei plussaa tässä kierrossa tuliskaan niin saapa sit juoda skumpaa ja käydä terassilla. Mielummin titenkin raskaus, mut jos ei niin on ainakin jotain mukavaa tiedossa :D
 
Ajatus on näköjään pätkinyt, kun olen jättänyt vahingossa huomiotta useita kommentteja. Olen pahoillani. :ashamed: Koitan nyt huomioida mahdollisimman monta.

mamitus > :hug: Tervetuloa takaisin sitten, kun siltä tuntuu ja plussausonnea matkaan! Itse kamppailen vastaavaan tilanteeseen ajautumista vastaan, sillä pco varjostaa pahasti toiveitani. Olen tavallaan hyväksynyt asian, mutta en kuitenkaan päässyt sinuiksi sen kanssa. Koitan olla ajattelematta liikaa ja elää normaalisti, mutta välillä se on vaikeaa. Suosittelen sinua käymään gynekologilla ultrassa, koska siinä voi selvitä hyvinkin paljon. Itse hakeuduin kipujen vuoksi ja ehkäisy jätettiin pois vasta myöhemmin. On ollut helpottavaa tietää mikä on tilanne, koska nyt voin asennoitua sen mukaan. Toivottavasti sinulta ei kuitenkaan mitään vikaa löydy vaan kyse olisi vain huonosta tuurista. Voimia!

Marble > :hug: Voimia kovasti! Tervetuloa takaisin kuumeilijoiden puolelle sitten, kun siltä tuntuu!

Kristen > Lupaavalta vaikuttaa. Toivottavasti pääset testaamaan plussan. =)

wilkat > Ovistestejä voi tilata samoista nettikaupoista kuin raskaustestejäkin. Itselläni ei niistä ole kokemusta, mutta kuvittelisin Mammaksin testien olevan ihan hyviä.
 
Hyvää Äitienpäivää vaan kaikille.
En ole ehtinyt käydä omaa tilannetta päivittämässä tätä ennen. Siis kaikki apyeekin testit mitä tein, näytti negaa, lopulta painelin verikokeeseen, se näytti samaa. Nyt eilen alkoi tulemaan tuhrua. Onneksi. Ilmeisesti stressinn takia jäi menkat hetkeksi pois, joten nyt mä vaan oon helpottunut, että alkoivat ja pääsee jatkaa yrittämistä :)
 
kaikille äideille ja äidiksi haluaville! =)

Limailuvaihe näyttää hiipuneen, joten jännityksellä jään odottamaan tuleeko kipukohtaus. Piinaviikot ovat alkaneet vaikka ovista en olekaan ainakaan vielä bongannut. Nippailee kyllä ihan mukavasti, joten jotain vaikuttaisi tapahtuvan. Kolmen viikon päästä eka testi, jos tätiä ei näy. :whistle:
 
NeliApina Nyt paljon plussatuulia puhaletelen, jos ekasta kierrosta tärppäis. :p

Onneks tänää ei oo kaupat tai toi meiä apteekki auki, ni meen vasta huome ostaa testi ja jos jaksaa ni tiistai aamu odotan enneku teen. :whistle:
 
Hei taas kaikille!! Oikein kovasti onnea plussanneille..
Täällä on nyt tämmöinen tilanne menossa, että menkat alkoi 7.4(kesti 5 päivää ) , seuraava vuoto alkoi 17.4(kesti 4 päivää ) ja nyt tämän viikon alku meni niin, että verta tuli kerran päivässä (vessassa käynnin yhteydessä, eli pyyhkiessä ja ei paljon) ja nyt vk:nloppuna sama homma.. Mitä ihmettä tämä on???
 
Alkuperäinen kirjoittaja inspire:
Hei taas kaikille!! Oikein kovasti onnea plussanneille..
Täällä on nyt tämmöinen tilanne menossa, että menkat alkoi 7.4(kesti 5 päivää ) , seuraava vuoto alkoi 17.4(kesti 4 päivää ) ja nyt tämän viikon alku meni niin, että verta tuli kerran päivässä (vessassa käynnin yhteydessä, eli pyyhkiessä ja ei paljon) ja nyt vk:nloppuna sama homma.. Mitä ihmettä tämä on???
:eek: Soitapa terveyskeskukseen. Mielestäni tuollainen ei kuulosta normaalilta. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. :hug:
 
Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja macy gray:
Alkuperäinen kirjoittaja inspire:
Hei taas kaikille!! Oikein kovasti onnea plussanneille..
Täällä on nyt tämmöinen tilanne menossa, että menkat alkoi 7.4(kesti 5 päivää ) , seuraava vuoto alkoi 17.4(kesti 4 päivää ) ja nyt tämän viikon alku meni niin, että verta tuli kerran päivässä (vessassa käynnin yhteydessä, eli pyyhkiessä ja ei paljon) ja nyt vk:nloppuna sama homma.. Mitä ihmettä tämä on???
:eek: Soitapa terveyskeskukseen. Mielestäni tuollainen ei kuulosta normaalilta. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. :hug:
Onko kipuja? Kystan puhkeaminen voi kyl tota jatkuvaa vuotoo aiheuttaa, näin miulla oli, tai ainakin epäilivät kystiksi (tai endo).
 
Anteeksi nyt taas ihan täysin omanapaisuus :( Olo onn iin väsy, ettei ajatus pysy kasassa, ja vaikka olen kyllä ahkerasti lukenut kaikki jutut, ei ne millään pysy päässä niin hyvin, että osaisin jotakin järkevää vastata, Anteeksi siis oikeasti!

Oma tilanne tänään tällanen:
raskausoireita löytyy mm. tosi väsymys, huippaus, pahoinvointi, alavatsan kivut, finnejä kn on kova ja suht korkealla ja lämmötkin aikas ylhäällä. Ja mikä jännintä, äitini sanoi eilen, että "hehkun", vaikka olin oikeasti ihan väsy... r-testit ei kuitenkaan näytä, ainakaan vielä, mitään. Saapi nyt nähdä sitten. alkaako näyttämään, ja pysyykö kiinni, jos näyttää.
Ärsyttävää kun ei tiedä yhtään missä vaiheessa kierto on menossa, eli ei voi päätellä pitäiskö noiden testien näyttää jotain vai ei :D kp:t pystyy laskemaan, mutta kun se ov:n ajankohta on ihan hukassa...

muoks* Siis jos ajattelin, että se pieni verenvuoto oli esim. kiinnittymistä torstaina, niin eikös kiinnittyminen yleensä tule joskus dpo 5 tai 6? Eli siitä jos lähtis laskemaan tänään olis dpo 9 tai 10 eli eihän se vielä näkyiskään välttämättä edes noissa todella herkissä testeissä... Sitten taas jos vuoto oli ov:sta johtuvaa, niin sillon ei vielä todellakaan voi näyttää :D
 
Heitän nuo ovistikut kyllä mäkeen paikkoin!
Mulla näyttänyt kohta viikon suht vahvaa viivaa, eilen oli suht samanlainen viiva, mutta en lukenut sitä plussaksi, koska yleensä se on sitten yhden päivän kirkuvan punainen ja tosi vahva plussa.. Mutta eih, tänään haalenemaan päin, mutta selkee viiva... AAARGH! Luulin, että clomien kanssa saisin aikaan selkeän ovisplussan, mutta pöh ja pah!!! Ketuttaa!!!

Mulla oli limaoireetkin aikoja sitten ja nyt ollaan muutama päivä oltu saharalla ja limakalvot rikki.. :(

Ketuttaa niin täysillä!!

Clomeista tuli kamalat finnit poskiin ja kaulaan.. Ja hiivatti, jos nekään ei auta tuolla alhaalla.. Muutama päivänä ( varsinkin eilen ) juili munasarjoja kivasti... Ja toiveet kohos. Mullahan ei oo seurantaultraa ja musta ois ollut kiva oikeasti tietää tehoaako ne olleskaan...

Lämpöjä en oo seuraillut, mulla on ollut sitkee flunssa jo viime kierrosta. Seksiäkään ei tee mieli... Että tällästä täällä...

Plussaonnea kaikille.

Kristen, kiinnittyminen tosiaan tapahtuu noilla nurkilla 6-9 vrk on kai se normi.. :) Joskos oisi sitä juuri, toivotaan ja pidetään peukkuja pystyssä.
 
Niinku sanottu raskaana ollaa, sen jo tienny melkee 2 viikkoa.. mut ei toi siltikää kovin vahvaa plussaa anna! Punasta väriä on.. mutta aamupissasta ja menkat 4 päivää myöhässä ni luulis olevan vahvempi. Soitan tänää terkkarille.. en oikee uskalla viel ilota.
 
Alkuperäinen kirjoittaja icefairy:
Niinku sanottu raskaana ollaa, sen jo tienny melkee 2 viikkoa.. mut ei toi siltikää kovin vahvaa plussaa anna! Punasta väriä on.. mutta aamupissasta ja menkat 4 päivää myöhässä ni luulis olevan vahvempi. Soitan tänää terkkarille.. en oikee uskalla viel ilota.
Nuo riippuu niin paljon ihmisestä. Ei kaikilla näytä kunnon plussaa vielä tuossakaan vaiheessa. Onnea kuitenkin kyytiläisestä. Nyt niitä tarrasukkia!
:heart:
Omalle kaverille kävi niin, että sai kotitesteihin selkeän plussan ja poti todella pahaa pahoinvointia. Oli niin paha, että joutui sairaalaan tiputukseen jne. Siellä kun verikokeita tehtiin, niin kaikki näyttivät, ettei olisi raskaana. Kaveri tiesi varmasti, että raskaana oli, mutta lääkärit oli toista mieltä. Veritestejä tehtiin useita. Loppujen lopuksi raskaus todettiin vasta siinä vaiheessa, kun keskeyttämiset sun muut olisi ollut liian myöhäistä. Onneksi kaverini oli päättänyt heti pitää lapsen.
Eli ei aina kannata nuihin ihan sokeasti luottaa. Nyt tuo "et varmasti ole raskaana" on jo iso poika ja pikkusiskokin löytyy. :)
 

Yhteistyössä