+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Heh,no en mä sitä mut jonku on pakko lähtee eka...saat olla sinä ku oot lähinnä plussaa :LOL: mut lähe vasta sit kun asia kunnolla varma.Mihis kuuhun sun la osuis? Niin toivon et raskaudun heti... Eilen tuli kutsu kaverin 40v ja sen pojan 18v synttäreille 11.6. Saapa nähä sit meenkö autolla vai ilman :D Musta ainaki tietää et oon raskaana jos en juo.Muuten en kyl sylje lasiin :kieh:

Koko päivän tuntunut melkeinpä heräämisestä asti, että kohta laatta lentää. Tosi kuvotus olo, mutta silti nälkä vähän väliä! Lisäksi koko päivän johonkin kuuteen asti oli todella raskas olo; ihan kuin olisi elefantti ollut rinnan päällä. :O
Rintoja särkenyt koko päivän. :O

icefairyKovasti kovasti onnea =) Tuntuu niin ihanalta kun joku täällä plussaa :heart:
BloodyEnd Voi jumpe, kun näyttääkin hyvältä, tässähän alkaa ihan itselläkin jänskättään siun puolesta =) Mut kyl siellä täytyy jonkun olla kyydissä :whistle:
ON; alapää huilaa ihan sikana, päivällä oli välillä ihan selkeät menkkaolot ja aamupäivästä kävi kauhea hetkellinen tuska oikeassa munsarjassa..Ota tästä taas selvää, onko ovis jotenkin viturallaan, olen kuitenkin jo viikon vuotanut ihan oikeasti..No jos sitä tänään vielä pupuiltaisiin :p Ai niin ja kp18 ja dpo 3 (ainakin kuvittelen niin)En ihan varma tuosta dpo:sta ole kun en ole käyttänyt ovistikkuja.

samara :hug:

ARGH! Tänään oli sellanen olo, että jos en tietäis, väittäisin miehen juottaneen mulle jotain eilen :LOL: vähän ennen 8 kun poika herätti, olo oli niin kammottava! Oksetti, väsytti, päätä särki ja olo oli jotenkin tosi "painava" Sain sitten onneks hetken päästä pojan vielä tunniks huilimaan, jotta sain itsekin levättyä, mutta ei se olo siitä kyllä sen kummosemmaks muuttunut, nenä vaan meni enemmän tukkoon. :headwall:
10mIU r-testi nega

Jos se kunnon plussa ei kohta piirry testiin, niin hohhoi, mitä mä teen näiden olojeni kanssa???

Onko sulla otettu kilpirauhasarvot?? Mulla oli juuri tuollasta ja aina olin varma raskaudesta. Mutta mun kilppariarvot oli ihan päin mäntjä ja nyt syön 0.10mg tyroksiinia päivässä ja olo helpottunut kummasti. Tosin annostusta joudutaan nostanee, koska raskautta ajatellen arvot ei vieläkään ole siellä, missä pitäisi (alle 2).

Toivottavasti olosi paranee taikka plussa piirtyy testiin. :)

Onnea icefairy :)

Täällä pitäisi kohta olla ovis, testien mukaan. viiva tummenee päivä päivältä. toivottavasti ei ihan vielä kuitenkaan. mies työreissussa ja tulee vasta torstai iltana kotiin.

samara :hug:

Tänään on huono päivä. Mikään ei tunnu onnistuvan. :( Stressaa sekin, kun en yhtään tiedä missä vaiheessa kierto on menossa. Meinaan testata huomenna, koska rinnat aristaa ja ovat jotenkin pulleamman oloiset. Väsyttääkin tavallista enemmän enkä ole kipeä. Univelkaakaan ei pitäisi nyt olla. Alavatsaa jomottelee siihen malliin, että saattaa olla menkatkin tulossa. Myös makeaa tekee mieli kromitablettien popsimisesta huolimatta. Suklaa ei kuitenkaan houkuta vaikka sitä kaapissa olisi. Yleensä se maistuu liankin hyvin. Eilen tosin söin pari suklaamunaa mieleisemmän herkun puuttuessa. :headwall:

Yritän reipastua iltaan mennessä ja päivittää listaa. Kommentoitavaakin olisi, mutta nyt en jaksa niihin perehtyä. On jotenkin niin alakuloinen mieli, että on vaikea keskittyä mihinkään. Lapsen herättyä päiväunilta voisin käydä postista paketin, niin tulisi vähän liikuntaakin. Ehkä siinä mielikin paranee, kun on niin kaunis sääkin. Mukavaa päivää teille muille! :wave:

MiiJane Mä en tiedä kilppariarvoista. Käsittääkseni niitä mun diabeteksen takia seurataan kerta vuoteen, mutten ole ollenkaan varma. Lisäks kävin tuossa joku aika sitten ottamassa liudan verikokeita lapsettomuushoitoja varten, joten luulisin että viimeistään niissä olisi otettu... Tuloksistahan mä sen kuulen onko vai ei, mutta tulokset kuulen vasta polilla ja kun koko aikaakaan ei ole vielä tullut sinne!!! Kuinkahan kauan siinä menee, että se koko aika tulee, vai pitääkö mun vaan odottaa, josko ne loppuvuoden aika lähettäis sen?

ov testi oli tänään nega, joten alkaa epäilykset heräämään, etten taida olla raskaana :ashamed:

icefairy no niin, onnea!!!!! :D :flower:

Kristen ja Macy gray toivotaan ++++ :)

samara88 :hug:

).(sunnuntaina, eilen ja tänä aamuna nippailua.. eilen illalla ja tänä aamuna venyvää limaa..
voiskohan se olla kuitenki ovis huomenna??? Toivon,toivon niiiiin!!!

Mariel Vois hyvinkin olla ov vasta tulossa :) Tai sitten ne on jo raskauslimoja ;)
Ja anteeksi, mä olen niin huono kommentoimaan mihinkään tai kenellekään, koska käväsen yleensä niin pikapika käyntejä täällä, ettei asiat pysy enää päässä siinä kohtaa kun alkaa kirjottamaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariel85:
Kristen Kiitos kommentista! :flower: Mulla on yleensä ovis vasta siin kp20 sillo harvoin ku on.. (pco)
No kyllä tuo sitten ovikselta vaikuttaa :) Tuskin tulis kunnon limailuja, jos pco:n vuoksi koko ovulaatiota ei olis tulossa!
:D Kiitos tästä toivoa herättävästä kommentista! :flower: Kivuttomuudesta huolimatta olen siis toivottavasti ovuloinut. Täytyykin katsoa minä päivänä olen kommentoinut limailun loppuneen, jos siitä voisin sitten jotain laskeskella. :)

Voihan pahus! Limailu on loppunut vasta pari päivää sitten, joten tuskin ihan heti testaamaan pääsen. Täytyy miettiä uudestaan onko järkeä huomenna dipata liuskaa, kun todennäköisesti tuntemukset ovat ovikseen liittyviä. Verisuonetkin taas kuultaa rinnoissa, mutta se taitaa olla mulle ihan tyypillinen oire oviksen aikaan. Jotain tuolta alakerrasta on alkanut hulahtelemaan parin kuivemman päivän jälkeen, joten loppukierron puolella sentään taidetaan olla. Onhan sekin ihan positiivista. :)

mg :D Mulla ainakin ov on aiheuttanut ihan raskausoireita muistuttavia kummallisuuksia. Eli sinuna testaisin vähän myöhemmin ;) Ja samaan pötköön jatkan, että ole kiltti ihana ja laita mut listalle mukaan, kun mä en pysy enää yhtään perillä ja tulee vaan stressiä kun ei tiedä mistään mitään :LOL:
eli siis...

Kristen..........................kp23/32(??)..........21v..........2. lapsi........yk8
dpo 5?

Oh, kiitos ihanalle ihmiselle, joka vastas toiseen ketjuun, nyt mulla on tästä asti homma jotenkuten hanskassa :LOL: Ja se kamala stressikin hävis johonkin :D

Kristen > :D Arvaa kuinka monta kertaa olen meinannut päivittää sun tiedot listalle ja sitten vasta muistanut taustailun. :LOL: Laitan seuraavaan päivitykseen, kunhan saan sen aikaiseksi. On näköjään melkoinen ilta tulossa, kun on niin monta asiaa meneillään ja ihan levoton olo muutaman jutun suunnittelun takia.

Mariel85 > Ovikselta minunkin mielestä vakuttaa. Hommin vaan ja peitot pöllyämään. :whistle:

Mariel85 :hug: Minusta tuntuu myös,että voisi olla ovis tuloillaan..
Mä olen kans kauhean huono kommentoimaan muita (hyi minua), käyn aina kauheassa kiireessä ja unohdan puolet asioista, mitä teille muille on tapahtunut :ashamed:
ON; limaa valuu edelleen ja alakerta on hassuntuntoinen..No elämä on, ans kattoo nyt..
Me lähdetään huomenna sukuloimaan, kaikille hyvää helatorstaita ja hyviä vapaita =) Ahkeraa peitonheiluttelua kaikille ovuloiville ;)

Yhteistyössä