+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Tuhruttelut taitaa alkaa tänään. Nyt ei ole kipuja, mutta eilen särki, joten kyllä se ferrari sieltä on tulossa. :( Noh ei sitten muuta kuin uutta kiertoa kohti.

muoks. Turhut alkoi, eli se siitä sitten taas. Ei tätä enää jaksa, kun oma keho huijaa joka kierrossa uskomaan.

Huomen aamuna testaan, mutta olot on kyllä kadonnut ihan niin, ettei täällä taida olla enää mitään raskauteen viittaavaa oiretta :( Tosin ei kyllä menkkoihinkaan... :whistle:

Sylkiov oli TOSI positiivinen, mutta tavan ov nega... Tosin se voi johtua siitä, etten ole raskaana tai siitä, ettei pissa ollut kauaa rakossa kun oli pakko päästä jollain testaamaan :LOL:

Sone Sinful
Miulla on kaikkia outoja oireita, ja raskauden mahis on yks miljoonasta , ehkä ne tulee kun lukee teidän oireita täällä :D Meillä on vieläkin tauko, odotellaan että elämä vähän selkiytyy, on kaikkee töihin liityvää härdelliä. Nyt ei kyl enää malttas oottaa et yritys taas alotetaan :)

Itellä dpo 2 ja ketutus sen suhteen, että pe tuli plussa, mutta ed.hyödyntämien oli sitten to-iltana, koska täällä ollaan kipeinä.. No ei voi mittään... Oishan se ollut kiva vielä varmistella pe, mutta eih. Eilen taas itse olin niin väsynyt, etten kyllä herännyt miehen herättelyihin. :D

Odotellaan... Ens pe lähdetään miehen kanssa viikon lomalle :)

Tuntuu taas niin kummalliselta. Ovista en ole bongannut ja nyt on jo viikon verran ainakin juilinut menkkamaisesti. Välillä särkee muniksiakin, mutta limailutkin näyttää jatkuvan. Vähän taukoaa välillä ja sitten ollaan taas lähtötilanteessa. Näin unta menkkojen alkamisesta, mutta ei vaikuta tänään alkavan. Perjantaina herkkä testi näytti negaa, joten kyytiläistäkään ei ole matkassa. Voi kun tämä kierto olisi pian ohi, niin pääsisi jatkamaan yritystä. Halutkin ovat hiipuneet tästä stressaamisesta vaikka kuinka yritän vain elää ja ottaa vastaan sen mitä tulee.

Kirjoittelin pitkät pätkät viimeisimmän päivityksen jälkeen, mutta ne katosivat bittiavaruuteen. Selain kaatui yllätäen ja kaikki hävisä. :headwall: En sitten malttanut alkaa uudestaan kirjoittamaan enkä nyt enää muista mistä kommentoin. Täytyy seuraavalla visiitillä katsoa, jos muistaisin edes osan kirjoituksista.

Kristen :hug: Selvä roskishaamu on hermojen raastamisesta huolimatta ihan optimistinen tulos.. :) Puhureita!

TUUtikiks No kyllähän sitä sitten tehtiinkin. ^^ Mutta jotenkin se tekeminen on sanana niin hassu tässä yhteydessä. :D Mutta mikäs sitä paremmin kuvaisi! Ja kiitos uskon valamisesta. :heart:

Alkukierto. Aikaa muhia ajatuksissaan ja harmitella jo etukäteen sitä, että oviksen aikaan ei välttämättä ukkokullan kanssa olla lähimaillakaan toisiamme. Katsotaan, katsotaan.

HelinäKeiju10Kovasti onnea :flower: ja kyytiläiselle vauvaliimaa kovasti =)
Kristen :hug: Kyllä se sieltä vahvistuu, usko pois..
An-nie Tervetuloa mukaan, meillä on tosi mukava poppoo koossa!!

Täällä on ollut kovasti pulinaa sen jälkeen kun on itse viimeksi käynyt, en edes yritä vastailla kaikille, hyi minua :ashamed:
ON; olo on aivan karsea, siitepölyt jyllää niin täysillä, että eläminen on yhtä h...ttiä.Ensi perjantaina pitäisi alkaa menkat, muuta ihmeellistä ei ole kuin tuo venyvän liman tulo, sitä on nyt tullut viikon verran, ihme hommaa..Nyt täytyy vaan selvitä tästä toukokuusta ja mielellään kahdesta seuraavastakin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja HelinäKeiju10:
Tekasin sitten päivällä apteekin oman testin ja kaksi viivaa tuli :heart: :heart:
Onnea tuhannesti ja tarrasukkia ja pikaliimaa matkaan!
:heart: :heart: :heart:

An-nie tervetuloa mukaan.

Auneliini toivotaan, ettei ferrari kurvaa pihaan, vaan limailu olisi hyvä merkki. :)

ON: kp1 yk30. :/ Menkkakivut uupuu tyystin ja ei ole muutenkaan menkkaolo, mutta niin vaan on hanat auki.

An-nie > Tervetuloa porukkaan! =)

HelinäKeiju10 > Onnittelut ja tarrasukkia mataan! :flower:

BloodyEnd > :hug: Jospa se kivuttomuus enteilisi hyvää. Jos ei, niin parempaa onnea seuraavaan kiertoon! Sulla on kyllä niin pitkä yritys jo takana, että olisi korkea aika päästä odottajien puolelle. Tsemppiä!

Mulle ei kuulu ihmeempiä. Valkovuoto seilaa limailun ja normaalin välillä, nippailua on sekä ovikseen että menkkoihin viittaavasti ja halut loistaa poissaolollaan. Peittoja kyllä heiluteltiin viikonloppuna eikä laadun suhteen ole mitään valittamista. :D Jotenkin tuo kroppa näyttää pääsevän fiilikseen mukaan ja on ollut jopa herkempi kuin aikaisemmin. Ihan mukava juttu. :whistle:

Väsyttää ja nälättää tuskimpa silti näin aikaisin voi olla mitään oireita taitaa mielikuvitus tehdä tepposia? 7 vrk niin pitäisi menkkojen alkaa, onko joku testaillu aikaisemmin?
HelinäKeiju10 onnea ja tarrasukkia mukaan... :flower:

HelinäKeiju10: isot onnittelut plussasta! =)

Ja hei kaikille muillekin pitkästä aikaa :wave:

Ei ole taas hetkeen ehtinyt täällä pyörähtää..eikä ole paljoa raportoitavaakaan. Menossa kp 10, eli oviksen odottelua..viime kierto venyi tosiaan superpitkäksi, ehkä stressin takia. Nyt ei pitäis stressiä olla - paitsi siitä ehtiikö ovis tulla ennen kun mies lähtee viikon työreissulle :| Yritän mennä tätä kiertoa kevyemmillä itsensä tsekkailuilla, aamulämpöjä mittailen vasta tuossa loppuviikosta oviksen toivossa. Jos ei plussa osu tälle tai seuraavalle kierrolle niin onhan ainakin tää ihana kesä mistä voi nauttia :heart:

Tänään (KP29/30-35) jo hätähousuna testailin ja negan sain tulokseksi... :ashamed: Sinänsä ei yllättänyt, kun liian aikaisin kai muutenkin tehty tuo testi, joten ei muuta kuin odottelua siis! Sepäs se vasta tylsää on. :p

Kristen :( :hug: jos sä vaan testailit liian aikasin.

saraji mä olen saanu haamun herkällä 10 päivää oviksesta..

HelinäKeiju Paljon onnea! :flower: ( oisimpa mäkin noin hedelmällinen.. :ashamed: )

).( jos oli ovis on siitä nyt 5 päivää.. Eilen oli kipuilua tunnin verran masussa muuten ei mitään tuntemuksia.. lämpö on ollu 37,3 mut niinä kahtena kertana ku olen raskaana ollu on lämpö noussu jopa 37,5.. Enpä usko että raskaana oisin, mut alkais ees ne menkat 2 vko oletetusta oviksesta ni vois tietää et edes ovuloisin.

Aurinkoisia päiviä :wave:

Hei !

Olen jo hetken aikaa käynyt lueskelemassa tätä palstaa mutta en ole viellä mukaan tullut joten nyt ajattelin tulla :D

Ikää löytyy 20-vuotta ja 3-vuotias poika on ennestään. Nyt siis avopuolison kanssa olemme yrittäneet toista lasta helmikuusta eikä plussaa näy. 1 kemiallinen taisi olla mutta muuten on hiljaista.. Huomenna pitäisi menkat alkaa ja plussaa ei testeissä näy eikä oireitakaan ole. Paitsi vähän sellanen menkkamainen olo eli selvä peli tämä.

Nyt siis kp 30/31 yk 4 joka kohta muuttuu 5:ksi.. :ashamed:

Oikein paljon onnea HelinäKeiju10 :flower: :heart:

Kristen :hug:

Yhteistyössä