+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

tein aamulla n. 6.30 apteekin oman testin eikä testiajan sisään n. reilu 5 min tullut mitään ja jätin testin tiskipöydälle ja nyt kun tuntia myöhemmin menin katsomaan niin siinä oli haalea haamu viiva.. hä? oli siinä aavistus punaista väriäkin. Mutta tosi haalea silti. Mitä ihmettä? Eilen nimittäin vielä clearblue digitaalinen näytti aamulla ei raskaana tuloksen ja illalla tosi herkkä testi ihan nega.

Just kun olin ajatellut että kyllä ne menkat sieltä tulevat ihan varmasti ja kerkesin sopeutumaan siihen.. Kuinka herkästi apteekin omat antaa "roskishaamuja"? :x
 
Tänäänkin testi negatiivinen... Sylkiov testi on siis lauantaista asti ollut positiivinen, ja on edelleen, mutta r-testit ei anna mitään, paitsi sunnuntaina se yksi roskishaamu :(
Saisi pikkuhiljaa kierto tullaa loppuunsa, tavalla tai toisella, ettei taas venyisi ylipitkäksi!
Harmittaa taas kaikki, kun ei kuulu aikaa polille, raskautuminen ei onnistu, väsyttää ihan jumalattomasti, pää on ollut kipeä useamman päivä, vatsassa outo olo ja kokonaisuudessaan outo olo :(

ToinenToive Toiset sanoo, ettei noi apteekin testit anna vääriä haamuja... Mä itse olen saanut niissä jonkinmoisen viivanpaikan näkyviin, mutta noita roskishaamja se antoi mulle siilon, kun oli varhanen keskenmeno / kemiallinen raskaus. Siis sen jälkeen, kun viiva oli jo haalistunut pois.
Lisäks ne voi antaa niitä roskishaamuja kuulemma sillon, jos hormoonia on vielä niin vähän kehossa, ettei anna viivaa testiaikana.
Odottele muutama päivä ja testaa uudestaan, josko antaisi oikean viivan, oikeaan aikaan :)
 
ToinenToive > Tervetuloa mukaan! =) Odota muutama päivä (vaikka edes pari) ihan rauhassa. Jos menkat on edelleen alkamatta eli myöhässä, niin tee sitten aamun ekasta pissasta testi. Tuossa vaiheessa ei välttämättä näytä vielä mitään tai korkeintaan sitä hailua haamua. Itse olen esikoisesta saanut apteekin omaan haamuviivan (tosin selkeän) menkkojen ollessa myöhässä hieman (olisikohan ollut pari kolme päivää ) ja laskin pitemmemmästä kierrosta. Kierto oli silloin 29-31 eli taisi olla kp 24 testiä tehdessä. Plussausonnea!

Kiireinen päivä tulossa kuten eilinenkin, joten en ehdi päivittämään listaa. Koitan jaksaa tehdä sen illalla tai huomenna aamulla.

Omaan napaan kuuluu ajoittaista menkkanippailua. Limailut taitaa olla nyt viimein limailtu, mikäli eivät ala uudestaan. Saisi täti saapua, jos ei kyytiläistä mukana ole. Hieman on ollut huonon olon aaltoja, mutta luulen sen johtuvan liian vähästä juomisesta. En oikein muista huolehtia riittävästä nestetankkauksesta, kun sää lämpeni aika nopeasti. Ruoka ei oikein maistu, mutta makeaakaan ei erityisemmin tee mieli. Saattaa sekin johtua lämpimästä säästä, varsinkin kun vaikuttaisi olevan ukkosta ilmassa.

Kristen > :hug: Taidan olla sanaton vaikka haluaisin jotenkin tukea ja lohduttaa. Jaksamista! Toivottavasti pian tilanne selviää edes johonkin suuntaan. Tuollainen on piinaavaa. :/
 
Täällä dpo 4 ( kp 24) ja siivouksien keskellä sain idean testata.. Ja voi hitto, heti ilmestyi haaluviiva testiin. Ei tartte ees tihrustaa. Eli onko mulla ollut sittenkin ovis aikasemmin???? Tosin varauksella-- taas tuollanen prisman testi tuolta kaapin pohjalta siivouksen lomassa... Jokuhan oli saanut siihen viivan vaikka oli laittanut miehenkin asialle... :D

Voi harmi, Kristen. :( En oikein löydä sanoja... Tiedän tuon tunteen..

*muoks*-- kyllä tuo testi taitaa olla viallinen.. Nyt siinä ei näy mitään vaikka siinä tosiaan oli viiva. :D Joten jatketaan vielä 10 päivää odottelua.. :D
 
Heips kaikille, töissä kun olen niin en nyt ehdi lukea muiden kuulumisia, pitää vaan raportoida että muutaman kerran testasin ja aina negaa, nyt ok kp 34/28-32 eikä mitään oireita, ei raskaus- eikä menkkaoireita. Saa nähdä kauan joutuu odottelemaan niitä ekoja luomumenkkoja pillereiden lopettamisen jälkeen. Ei tainnut kuitenkaa tässä kuussa tärpätä...pikkuhiljaa siirrän katseen kesäkuuhun mutta varmaankin vielä jonkun aikaa lueskelen tätäkin ketjua.

Meillä ei kyllä suoranaisesti lasta yrittämällä yritetä, jätettiin vaan ehkäisy pois ja vauva saa tulla jos on tullakseen, en sen kummemmin tarkkaile ovulaatioita tms.

Onnellista odotusta jo raskautuneille ja tsemppiä muille yritykseen!
 
Auneliinille halaus :hug: Mutta toivo ei vielä ole menetetty! Itse myös tänään (taas) testailin ihan puhtaan negan. Nyt jään sitten vain odottelemaan menkkoja. :p

EDIT: Kesäkuuta odotellessa... Näyttää siltä että menkat alkoi juuri. :/ Mutta nyt sitä pääsee sitten tosissaan yrittämään. ;)

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti!
 
Mäkin tein keskimmäisen kanssa testin, nega. Menkatkin tuli, mutta niin vaan olin ollut tukevasti raskaana.

Täällä iski kamala ripuli ja alavatsaa/kohtua viilteli/supisteli hetken ja taas munasarjoja jomottaa niin, että särkee jalkaan.. Selkä ollut koko päivän kipeenä. Jouduin reilu vuosi sitten onnettomuuteen ja selälle kävi hullusti, nikamia murtui.. Ollut pitkään oireeton, mutta tänään en meinannut jostain syystä sängystä päästä ylös..

kp on 24, dpo 4.. Hitaasti tuntuu aika menevän.. Blääh!
 
Tsempitykset kaikille! Ja Auneliini, älä vielä hermostu, ei mullakaa edellisessä plussassa tuossa vaiheessa näkynyt herkässä testissä mitään. Oli ihan vannoutunut menkkojen nimeen mut toisin kävi. Plussaa puhuria :whistle:

Täällä edelleen kauheessa kaaoksessa eletään, kiiree on kova ja kaikki muu jää niin taka-alalle kaiken tän aikatauluttamisen, säätämisen sekä remontin keskellä. Toki hiukan kerkee aina vauvakuumeileen ;)

Saas nähä, nyt alkaa oleen n.30pvä tyhjennyksestä ja vuotokin loppui aikas hyvässä ajassa. Nyt alkaakin oleen ihanaa turvotusta, ala masu kutinaa, tissien vihlontaa ja mitä lie kaikkee hormoonit tuokaa.. tiä sitten menkkojako jo odotella vaikko miten käy.. ehkäisyä ei siis kuitenkaa olla käytetty..
Ens viikolla sais viä pissanäytteen tk:hon ja silloin ois jo melkees 6vko km:sta.
 
voi Kristen :'( :hug: Toivotaan että alkaa sitten pian eikä tartte kauaa odotella.

MiiJane76 nuohan voi hyvin olla oireita alkavasta raskaudesta :whistle:

Täällä sitten yöllä tuli mensut kylään.. :ashamed: No jotenkin olin siihen ihan varautunut jo aijemmin noiden testien takia. Eli kp 1 alko just ja yk 5. Joutu taas panacodia ottamaan huolella kun niin kipeetä teki ja nyt huippaa kamalasti :x Onneks ei enään sentään satu. Oli tuskainen yö.. Nyt tästä pitäisi vielä jaksaa lähteä töihin päiväkotiin hoitamaan pikkusia..

Ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu meillä kaikilla ! :heart: :flower:

Kivaa päivää kaikille ja plussa tuulia ++++++++ :wave:
 
Mulla ei ole mitään raskaus oireita sitten yhtään, sunnuntaina pitäisi menkat alkaa, olen niin turhautunut että olen jo 100% varma et testi näyttää negaa, en viitsi edes testata ennenkuin sunnuntaina, tää on yk2 vasta ihme rutinaa multa, mutta pakko purkautua jonnekin!!! :headwall: :x
 
Voi hyvää päivää ja näkemiin sanon taas! :kieh:
Voisi laittaa aivot narikkaan ja lopettaa yrittämisen ja toiveilus, mutta kun joku kertoisi miten se onnistuu?!?!
Vuoto ei, ainakaan vielä, ole alkanut. MUTTA lämmöt oli pompannut aamulla 37,5 asteeseen! :eek: Ihmeellinen lämmönnousu, ja kun ei yhtään ole kipeä olo edes... Aattelin, että josko se oliskin vaikka kiinnittymisen aiheuttamaa lämmönnousua, mutta se ei oikein ole mahollista, koska eilistä iltaa lukuunottamatta en muista minä, eikä mies millon ollaan viimeksi millään tavalla peuhattu, eli siitä on ikuisuus :ashamed:
Oliskin vasta ov:sta johtuva lämmönnousu.. Silloin olis vielä pikkiriikkiset mahdollisuudet onnistumiseen tässä kierrossa... se selittäis sylkiov plussan ja sen katoamisen ja ehkäpä vielä sen pienen vuodonkin. Mutta vuotoa mä tässä kyllä odotan, kunhan haaveilen vaan.
 
keskiviikko 19.5.2010



Heathy.......................kp67/26...........................2. lapsi........yk4
A-H.............................kp57/28?............22v. .....2. lapsi........yk2
pia..............................kp55/29..........................5. lapsi........yk2
Onnellinen x5.............kp44/25...........................5. lapsi........yk3
Mukiin menevä...........kp39/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
macy gray..................kp38/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
MamaDeDos..............kp35/28-32
Milja Sivupolku...........kp33/28-30..........31v.........4. lapsi......yk1
Kristen.......................kp31/32?..............21v........2. lapsi........yk8
An-nie........................kp31/30.............................1. lapsi........yk1
Auneliini.....................kp27/28................27v........2. lapsi........yk3
Mariel85.....................kp27/?................................2. lapsi........yk1
toiveikas -87..............kp25/30................23v.........2. lapsi
MiiJane76...................kp24/26-34..........33v..........4. lapsi........yk26
saraji..........................kp23/28-30..........33v..........4. lapsi........yk2
Jade-.........................kp22/31...............................1. lapsi........yk4
mamitus.....................kp13/28................26v...........2. lapsi........yk5
marika 83...................kp12/30-36...........................1. lapsi........yk5
samara88...................kp12/22-27...........................1. lapsi........yk4
Sarmiina.....................kp11/25-30...........................3. lapsi........yk3?
NeliApina....................kp11/28................................4. lapsi........yk1
wilkat.........................kp10/35.................................3. lapsi........yk7
Jinda..........................kp9/32.................................1. lapsi........yk3
BloodyEnd..................kp4/30.................19v..........1. lapsi........yk30
ToinenToive...............kp1/31.................20v..........2. lapsi........yk5
inspire...................................................................1. lapsi
Sophie84...............................................................2. lapsi........yk1
Minnäi....................................................30v..........4. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
TUUtikiks



PIINAILIJAT
Kristen.........................dpo13
Auneliini......................dpo12
saraji...........................dpo8
Mariel85......................dpo7
Jade-..........................dpo6
MiiJane76....................dpo5



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ..........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?
Viulu...............26.4. .........kp33/28-30.................4. lapsi..........yk2
babar.............11.4. .........kp35/35.........dpo12....2. lapsi..........yk3
Neppi.............26.4. .........kp42/28-??...................3. lapsi.........yk1

Piupula..............4.5. .......kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy..............7.5. ........kp26/28-35...................2. lapsi........yk2
HelinäKeiju10...16.5. ......kp33/31-33....................3. lapsi.......yk1



HAAMUILIJAT

 
:attn: Ällävaroitus! :attn: Ei se limailu olekaan loppunut. Pitää kyllä taukoja, mutta välillä sitten hulahtelee ja saa vessassa käydessä pyyhkiä useampaan kertaan. Ei ole mielestäni ovislimaa vaan sellaista hieman tahmaista, vetistä ja kirkasta. Ovislima on paksumpaa ja venyvämpää. Menkoista ei ole tietoakaan, mutta niitä kyllä alan kovasti kaivata. Lämmöt lienevät ihan normaalit olosta päätellen, joten en edelleenkään usko ovuloineeni.

Olen alkanut ajatella, että ihan hyvä vaan, jos kesän aikana ei vielä tärppää. Loppuvuodesta tulee vuosi täyteen, joten sitten on mahdollista saada lääkkeitä avuksi. Ei ole siinä mielessä painetta. Kesä on ihan kiva viettää niinkin, että voi välillä vähän nukkailla. Nyt kun lapsi on jo vähän isompi pääsen helpommin vapaalle kuin viime kesänä. Yritän saada vähän painoa pois, mutta en siitäkään ota paineita. Koitan vaan liikkua enemmän ja syödä fiksusti. Jospa asiat sitten lähtisivät etenemään ihan itsekseen.

Voimia pettymyksen kohdanneille ja plussausonnea loppukiertolaisille! Täytyy mennä antamaan lapselle ruokaa, joten en nyt ehdi tämän kummemmin kommentoida. Mukavaa päivää!
 
Kristen ja Auneliini: :hug:

HelinäKeiju10: Onnea! :flower:

).( kp1,yk1 alkakoon! Jei! Kierto vähän venyi hurjaksi. Saas nähdä, miten kestän nyt, kun päästää tosi toimiin. :p Mä varmaan testailen, ennen kuin kerkeen ees ovuloimaan. :LOL: Nyt kyllä alotan taas super terveen ruokavalion ja greippimehun käyttöön. Se toimi viimeksikin.
 
TUUtikiks must oli kans inhottavaa odotella sitä yrityksen alkuu ja syy oli vaan se et ä-loma saa alkaa vast ens vuonna rahan takia :D mut nyt aika onki menny nopeesti ja on jo kp11 eli ovista pukkaa pikkuhiljaa. Eilen mies sai huilata mut tänään ei kyllä... Yritän nyt jättää tän yrittämisen tähän yhteen kiertoon :headwall: kohtahan sen näkee. Toivottavasti sullakaan ei mene kauaa.
:hug: tarvitseville!!
 
Mahaa vääntänyt ja kääntänyt tänään.. Heräsin aamulla menkkajuilinoihin.. Tosin ovat vaihtuneet alavatsa+munasarja juilimisiin..

Tylsää, mies työmatkalla.. En osaa ees nukkua kunnolla, kun se ei ole täällä. Itsellä työmatkojen nukkumiset sujuu, mutta jotenkin takkuaa täällä kotosalla. :D

Plussaonnea kaikille!
 
Mahaa vääntänyt ja kääntänyt tänään.. Heräsin aamulla menkkajuilinoihin.. Tosin ovat vaihtuneet alavatsa+munasarja juilimisiin..

Tylsää, mies työmatkalla.. En osaa ees nukkua kunnolla, kun se ei ole täällä. Itsellä työmatkojen nukkumiset sujuu, mutta jotenkin takkuaa täällä kotosalla. :D

Plussaonnea kaikille!
 
Mielenkiintoisia aikoja nyt mennään.. roskishaamuja tullut jne. +++++++++puhureita puuh :whistle: puhaltelen nyt teille piinailijoille!

macy gray kiitos päivityksestä ja ihana asenne sulla! Kesä on kyllä ihana, jotenkin kestää ilman + kin.. miekin olen puhunu itteni että loppuvuodesta ois kiva tai sitte meen lääkäriin. Luultavasti kyllä syksyllä jo clomit hätäinen kun olen.. :ashamed:

).( 37,4 ollu lämpö tänään.. sellasta sahausta ollu välillä 37,1 jne. Mitään nippailuja ei ole. :/

Nautitaan helteistä! :)
 
Moi taas kaikille,

Mun tilanne alkaa olla sietämätön. Kierto on nyt kestänyt 37 päivää eikä kuukautisista merkkiäkään. Testailin noin 32 päivän kohdalla, negaa näytti, kai se olis kerran vielä koitettava. Mutta turhalta tuntuu :/ Kroppa ihan sekaisin.

Ihanaa kesäpäivää kuitenkin muille! :)
 
Saako liittyä?

Kp 27/32 menossa. Ovulaatio tikutettu onnistuneesti ja sen ympärillä heilutettiin peittoa oikein tupla-ahkerasti :heart: ja nyt pöhkönä mietin, voiko oireita jo ilmaantua? Oon ollu tosi väsyny muutamana päivänä, vatsassa on sellainen "hassu fiilis" - tää voi olla mielikuvituksenkin tuotetta - ja eilisestä lähtien on ollut raudan makua suussa (mm. eilen suihkussa ikenet alkoivat vuotaa verta, niin ei oo ikinä ennen käynyt). :heart: Voisiko...?
 

Yhteistyössä