+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Milja Sivupolku Isosti onnea ja vauvaliimaa mukaan :flower:
macy gray Sulla on edessä pitkä yö, kun odotat aamua ja testaamista, mää pidän sulle jo nyt peukkuja B)
saraji Samaa määkin olen heti utvaamassa :wave:
ON; ferrari on edelleen eksyksissä (toivottavasti se ei tänne löydäkään). Rinnat on edelleen juiluneet ja ovat sikakuumat, pää on ihan höttöä ja sitä kirkasta/kellertävää limaa valuu edelleen. Päivällä tein testi, pissa oli ollut vajaa 3 tuntia rakossa ja sain aikaiseksi haamun, se kyllä tuli noin 15 minsan odottelun jälkeen, mutta tuli kuitenkin. Ota sitten taas selvää...Maanantaina testaan aamulla ellei ferraria näy.
Kaikille ihanaa lauantai-iltaa =)
 
Milja ja Sophie Onnea,onnea!!! :flower:

macy gray Onnea huomiselle ja Auneliini maanantaille! +++tuulia! :)

).( minä sain lämmön sit jo 37,5 ja kyllä nousi toiveet! tein sitte ovistestin joka oli nega! höh! Viime raskaudessa kyllä oli ovistestikin positiivinen.. :ashamed: Eipä mulla mitään oireitakaan ole. välillä pieniä vihlasuja..

Onko kenelläkään ollu ovistesti nega ja silti raskaana???
 
mg; maha on ihmeen turvoksissa mutta niin on ollu ennenkin ennen menkkoja mulla on myös alkanu mahakivut yleensä 2vrk ennen tätiä, nyt ei minkäänlaista juilintaa, pientä toivon kipinää olisi, en silti uskalla ees aatella plussaavaani etten putoa pilvilinnoistani alas ryminällä. :kieh: rauhassa oottelen vaikka mieli tekis rynnätä apteekkiin HETI!!
 
Olipas paljon ilosia uutisia tullu! Onnea plussanneille :flower:

Apteekin omasta: Mulla on itellä tullu siihen joskus 20 min. yli sen ajan ihan selvä viiva, ei siis mikään haamu, vaan ihan selvä viiva ja ei tarkottanu yhtään mitään. Kerkisin jo innostuun mut nega se olikin.

).( Ei tunteita mihkään suuntaan ja nyt tuntuu ettei niin oo välikskään, ku tuli otettua miehen kaa aika pahasti yhteen ja se ei tapojensa mukaan nää itessään mitään vikaa, eikä meijän suhteessa mitään ongelmaa. Tuntuu vaan itestä et jos toisella ei oo mitään halua ees yrittää parantaa tilannetta, niin eikö se toisaalta olis sama sit lyödä hanskat tiskiin? Me ei siis usein tapella, mut sit kun tapellaan niin homma saattaa lähtee lapasesta ja se ei oo hyvä kun yks pieni kumminkin talossa on, ei siis muutenkaan oo hyvä. Oonkin päättäny nyt et annetaan sen vähän aikaa miettiä sitä juttelu apua meille molemmille, mut jos ei, niin sitten täytyy alkaa miettiin muita vaihtoehtoja. Eli clomit saa olla kaapissa varmaan ainakin seuraavan kierron.
 
Testi näytti odotettua negaa eikä tädin saapumisesta ole vihjeitä. Iho tuntui eilen kuumalta vaikka en ole yhtään kipeä. Mittasin sitten lämmöt ja näytti 37 astetta. Ilmeisesti olen sitten ovuloinut, sillä mitään muuta syytä lämmön nousulle ei mielestäni ole. Viikon päästä testaan uudestaan, mikäli hanat eivät aukea tai tule syy testata jo aikaisemmin. Taidan nyt hieman tutkiskella kirjoituksiani oireista ja pohtia mahdollisen oviksen ajankohtaa. Ehkä sitten hahmotan paremmin missä vaiheessa kiertoni todennäköisesti on menossa.

saraji > Toivotaan, että jää lyhyeksi tuhruksi vain ja täti meneekin naapuriin. :D Parempaa onnea uuteen kiertoon, mikäli hanat kuitenkin aukeavat!
 
Minnäi :hug: Kyllä se viellä tärppää ! :heart:

saraji :hug:

macy gray Toivotaan että se plussa sieltä tulis kuitenkin vielä !

Onnea paljon plussanneille :flower: :heart:

Täällä menossa vasta kp5.. Aika kuluu hitaasti. Vaikka nyt "jo" yk 5 menossa en ole vieläkään aikeissa noita ovistestejä hankkia. Tuntuvat kaiken luetun jälkeen olevan aika hankalia? Pitäsköhän jo ottaa ne apuun?
 
Onnea kaikille plussanneille, teitä onkin nyt jo usempi! :) :flower: Perässä yritetään tulla!

Täällä menossa edelleen oviksen bongausaika, ovistestit näyttänyt negaa tähän asti mutta tänään lämpö alhaalla ja juilintaa munasarjoissa --> josko se silti vois olla jo huomenna tai jopa tänään? Ainakin pelataan / on pelattu sen mukaan :D

 
Kp 29 ja dpo 9..
Eilen ei tullut sitä limaa, tänään kerran valahti sitä vaaleanpunaista limaa ja ei muuta. Huoh!
Mahassa menkkajuilintoja ja kunnon kipuiluja, joten odotellaan. Sinällänsä positiivista, ettei oo tuhrua näkynyt.

Voisko toi olla kiinnittymisvuotoa vai onko se oikeesti alkavan tuhrun esilämmittelyä? Juilinnat kyllä viittaa tätiin. Yleensä tuhru alkaa 3-4 päivää ennen menkkoja ja nythän mulla ois ke se tädin tulopäivä oviksen mukaan.. Tosin lyhythän tuo luteaalivaihe silloinkin on..
 
Onnea plussanneille
Hermoja piinailijoille
:hug: kohtalon koettelemille...

Täällä ollut TODELLA tapahtumarikas viikonloppu, enkä tiedä itkenkö vai nauranko.
Perjantaina sain haamujen haamun apteekin omalla testillä. Lauantaina tuhlasin digitaalisen, joka näytti "ei raskaana", menkat ei ole vielä alkanut, eikä vinkkiäkään siihen suuntaan, että alkaisi lähiaikoina...
Huomenna ajattelin käyttää viimeisen testin kaapista ja sitten vain odotella... Näin unta että pitkän pohdinnan jälkeen se viimeinen testi antoi tuloksen "raskaana 1-2" Toivottavasti oli enneuni :D
Eilen sitten teloin jalkani, ja nyt ei tiedä onko siinä pienen pieni murtuma vai ei. On pirun kipeä, eli sairaslomalle jouduin nyt jäämään. Jos ei tiistaihin mennessä ole asettunut, sitten röntgeniin (näin sunnuntaisin mein pikkupaikalla ei ole röntgeniä ). Pelkään pahinta, sillä kun jalalle laittaa yhtään painoa, kolauskohdassa sääressä tuntuu TODELLA kovaa painetta, vaikka kovat kipulääkkeet pahimman kivun onkin pois vienyt :(
Voipi siis jäädä petihommat vähille...
 
ON; negaa näytti edelleen, eikä ferrarista tietoakaan. Mä olen vähän öönä nyt, kun mulla ei ole koskaan jääneet menkat pois ilman syytä (vain raskauksien takia), joten mitä ihmettä mun täytyy tehdä ellei ferrari tule ts.voinko edes tehdä mitään???
Nyt pikkumiestä herättämään :hug:
 
Auneeliini odottele rauhassa pari päivää ja testaa uudelleen? Mä tein kanssa clearblue digitaalisen ja nega tuli!!! :'( Nyt vaan odottelen hanojen aukeamista, aion ottaa uudelle kierrolle avuksi clearbluen ovistestin, greippimehukuurin aloitin tänään. Edellisellä kierrolla oli vain yksi limailu päivä joten aloin jo epäillä mahdoinko lainkaan ovuloida sillä kierrolla?
 
Jättäydyn pois tästä osiosta, plussasin viimein lauantaina kp 38. Olen aivan ihmeissäni miten tämä kävi nopeasti, yksiäkään luomumenkkoja ei ehtinyt tulla pillereiden lopettamisen jälkeen. Toisaalta jostain luin että heti pillereiden lopettamisen jälkeen nainen on erityisen hedelmällinen koska oma hormonitoiminta pyrkii raivokkaasti toimimaan omalla luonnollisella tavalla.

Itse tällä palstalla olin erityisen kiinnostunut raskausoireista ennen plussaa, nyt jälkeenpäin merkithän olivat erittäin selvät. Ensimmäinen merkki oli se vahva tunne että nyt nappas, sitten oli joitain päiviä kestänyt järkyttävä turvotus, ekana vatsa toimi monta kertaa päivässä ja maha oli valtava jalkapallo, sitten tuli ummetusta, vatsan toiminta hidastu ja turvotus laski. Iltaisin saattoi viluttaa ja poskia kuumottaa. Jokin aika hedelmöittymisen jälkeen kesken työpäivä lorahti jotain housuun ja luulin että menkat alkoi kertaheitolla mutta se olikin vain jotain limaa...kai sitten sitä jotain kiinnittymisvuoptoa tms. Sitten muutamia päiviä ennen plussatestin tekemistä nännit kipeytyivät ja ovat tälläkin hetkellä erittäin arat. Pahoinvointia ei ole vielä ilmaantunut, tulee varmaan sitten 8 viikon kieppeillä. La on 19.1.

Paljon onnea muillekin plussanneille ja erityisesti plussaa vielä odottaville. Uskon että raskautumista edesauttaa se ettei liikaa yritä (meillä oli ainakin tavallaan vahinko), sitten liikunta, ja itse olen syönyt monivitaminejakin joista saa foolihappoa joka on raskauden alkamisen ja jatkumisen kannalta tärkeää.
Meille siis tulossa uusperheen ensimmäinen yhteinen, omia on jo kaksi ja miehen puolelta yksi, jännittävä uusi tilanne.

Tsemppiä ja hyvää kesää!!
 
Lämmöt ovat edelleen 37 asteen tuntumassa (37,1) ja kohdun alueella on alkanut tuntua painetta. Menkkojen alkaminen tuntuu olevan lähellä, sillä tunteet ovat olleet pinnassa ja väsymys meinaa hyydyttää aamuisin kahvista huolimatta. Turvotuskin on saapunut.

Jano tuntuu olevan loputon. Minua on neuvottu juomaan vähemmän, mutta koin sen itselleni huonoksi. Sään lämmettyä olen yrittänyt löytää tasapainoa ja nyt vettä tuntuu menevän taas huimia määriä. Täytyisi varmasti mitata ettei ihan kohtuuttomasti tule juotua. Toki lämpimällä tarvitsee nestettä enemmän, mutta liikaakaan ei ole hyvä juoda.

Auneliini > Bongasitko oviksen varmasti? Olisiko se sittenkin voinut olla myöhemmin? Luulisi, että tässä vaiheessa raskaus jo näkyisi testissä. Toivottavasti hormonia vaan erittyy hieman hitaasti ja kaikki on silti kunnossa. Plussaonnea parin päivän päähän!

Kristen > :D Muistaakseni se digitaalinen ei ole niin herkkä kuin apteekin oma. Haamujen haamu on ihan lupaava viiva, joten toivotaan kovasti sen vahvistumista. Toivottavasti tulee vahva ja pysyvä plussa!

MiiJane76 > :hug: Sulla kieltämättä on lyhyt luteaalivaihe. Toivottavasti se ei kuitenkaan olisi liian lyhyt. Oletko puhunut asiasta lääkärin kanssa?
 
maanantai 24.5.2010



Onnellinen x5.............kp49/25...........................5. lapsi........yk3
Mukiin menevä...........kp44/27-29.........23v........2. lapsi.........yk2
macy gray..................kp43/32-34.........30v.........2. lapsi........yk6
Kristen.......................kp36/32?..............21v........2. lapsi........yk8
Auneliini.....................kp32/28................27v........2. lapsi........yk3
Mariel85.....................kp32/?................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85......kp31/32..............................2. lapsi........yk1
toiveikas -87..............kp30/30................23v.........2. lapsi
saraji..........................kp28/28-30..........33v..........4. lapsi........yk2
Jade-.........................kp27/31...............................1. lapsi........yk4
mamitus.....................kp18/28................26v...........2. lapsi........yk5
marika 83...................kp16/30-36...........................1. lapsi........yk5
samara88...................kp17/22-27...........................1. lapsi........yk4
Sarmiina.....................kp16/25-30...........................3. lapsi........yk3?
NeliApina....................kp16/28................................4. lapsi........yk1
wilkat.........................kp15/35.................................3. lapsi........yk7
Jinda..........................kp14/32.................................1. lapsi........yk3
BloodyEnd..................kp9/30.................19v...........1. lapsi........yk30
An-nie........................kp7/~30................................1. lapsi........yk2
ToinenToive...............kp6/31.................20v...........2. lapsi.........yk5
TUUtikiks....................kp6/?........................................................yk1
Minnäi........................kp3/31.................30v...........4. lapsi.........yk1
MiiJane76...................kp1/26-34............33v..........4. lapsi........yk27
inspire....................................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia




PIINAILIJAT
Kristen.........................dpo17
Auneliini......................dpo17
saraji...........................dpo13
Mariel85......................dpo12
Jade-..........................dpo11
MiiJane76....................dpo10
samara88...................dpo4



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ..........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?
Viulu...............26.4. .........kp33/28-30.................4. lapsi..........yk2
babar.............11.4. .........kp35/35.........dpo12....2. lapsi..........yk3
Neppi.............26.4. .........kp42/28-??...................3. lapsi.........yk1

Piupula...............4.5. .......kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy...............7.5. ........kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku...14.5. ......kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10....16.5. ......kp33/31-33....................3. lapsi.......yk1
Sophie84...........21.5. ...........................................2. lapsi........yk1



HAAMUILIJAT
 
marika 83 > Sanoisin, että ovuloit eilen. :D Onko lämpö nyt pompannut?

saraji > Joillakin on vain vähän ovislimaa eli ei välttämättä kestä montaa päivää. Itselläkin joskus ihan selkeästi ovulaatiollisessa kierrossa on saattanut olla vain osan päivää selkeä ovislima ja muuten vaan hiukan runsaampaa valkovuotoa.

toiveikas -87 > :hug: Meilläkin on niitä tilanteita, kun mies ei nää itsessään mitään vikaa. Olen sen verran temperamenttinen ja suorasanainen, että annan kyllä kuulua ja mies sitten ottaa vastaan saarnani. Tossun alle hän ei nöyrry, mutta rohkenee katsoa peliin silloin kun siihen on syytä. Toivottavasti saatte ongelmanne ratkaistua.
 
Mitähän tää nyt oikeen on? 9.5 oli siis ekat luomu menkat ja ihan normaalit. Viime to oli kovat ovis kivut tai niin luulen kun tuntu samalta ku edellisessä yrityksessä. Eilen sit alko tulee vähä rusehtavaa vuotoo lähinnä pyyhkiessä :eek: oon ihan ihmeissäni. Oisko ovis vuotoo kun ei oikeen kiinnittymistä oikee voi viel olla,kai...
Onnea plussanneille ja tsemppiä pettyneille :flower:
 
Laskeskelin tuossa kiertopäiviä tuhruvuodon alkamisesta ja limailut huomioiden saattaa hyvinkin olla niin, että tämä onkin uusi kierto (eli edellinen jäänyt 19 päivän pituiseksi, koska ovulaatio myöhästyi ja jäi kokonaan sitten tulematta). Nyt siis saattaa olla kp24 ja yk7, ovis tapahtunut ja luteaalivaihe meneillään. Dpo on 9-12 limojen ja nippailujen perusteella. En ole tehnyt merkintöjä muuten kuin tänne, joten en pysty sitä selvittämään. Viikonloppuna luultavasti testaan vaikka silloin ei menkat olekaan vielä myöhässä. Kaapissa on herkkiä testejä vielä yksi tai kaksi, joten testaan sitten tarvittaessa seuraavalla viikolla uudestaan.

Väsymys on kova ja tunnen oloni voimattomaksi. Matalapaineella luultavasti on vaikutusta asiaan, mutta ihan kokonaan en oloani sen piikkiin laittaisi. Nännit on ärtyisät ja rintoja nipistelee, alavatsalla nippailee ja tuntuu painetta, janottaa ja pissattaa, nenä on tukkoinen ja suuta kuivaa sekä hieman ällöttää. Ei varmaan pitäsi istua tässä koneella näitä vauvakuumejuttuja lukemassa vaan keksiä jotain ajatukset pois vievää tekemistä, mutta kun en millään jaksa. Pyykkejä jos saan tänään pestyä ja vähän tiskattua, niin olen tyytyväinen. Mieluummin tosin menisin ulos haravoimaan, mutta ainakaan vielä ei näytä sää ulkoiluun sopivalta.

Tälläistä omanapaista avautumista tuli tarve kirjoittaa tässä vaiheessa. Tuntuu helpottavalta saada purkaa ajatuksia tänne, kun mieskään ei ole kotona enkä viitsi aina ystäväänikään tällä asialla piinata. Hänellä on isompia murheita, joten haluan olla tukena sen sijaan, että jatkuvasti vain itse kitisen omasta tilanteestani.
 
macy gray: Lämpö edelleen alhaalla, ovistesti nega. Sun oireet kuulostaa aika lupaavilta, millon testailet? :)

Samat alaselkäoireet vieläkin eli ovis viipyy edelleen. Ja sais viipyä vielä päivän, mies lähti yllätystyöreissuun ja harjotukset jatkuu vasta huomenna :/ Tai sitten pitää toivoa että viikonlopun treenit olis riittäviä pidemmällekin venähtävään ovikseen. Nooh, ei se maailma kaadu jos tästä ei tule tärppikiertoa. Aika ja panostus parisuhteeseen olis plussaakin korkeemmalla toivomuslistalla..yhteinen aika tuntuu olevan kortilla ja vauvantekoprojekti ei tilannetta ainakaan helpota *ahdistus*

 
mg sun oireet on lupaavia. :)
Ootteko muuten laskenu kp:n ekoista tuhruista vai sitten vasta kun hanat aukee?
Mää odottelen edelleen hanojen aukeamista...alkais nyt kunnolla et pääsee uus kierto kunnolla käyntiin!!! :headwall:
 
Milloin mg meinaat testata, mulla jänskättää ihan tosissaan siun puolesta :wave:
ON; no nyt ne sitten päivällä alkoivat :hug: Töissä oli koko päivän olo,e ttä sellaista se vain on, mutta nyt tuntuu aivan hel.. pahalta. Miksi me ei onnistuta, miksi mun kroppa pettäät mut, joka kerta... Mä en oikeasti tiedä mitä nyt tekisin, toisaalta haluaisin yrittää vielä ja ottaa ovistestit käyttöön, toisaalta haluaisin rangaista kroppaa ihan kunnolla ja ottaa taas kunnon laihis...
Vi..tu, kun tuntuu pahalta :'( Ja tiedän, että ollaan yritetty kuitenkin niin vähän aikaa, mutta kumminkin, jotenkin on olo, että jotain on vinossa.. Eli täällä kp1 ja yk4 :headwall:
 
Anteeksi oma napaisuus :ashamed:
Tän aamunen viimenen digi antoi tutun lauseen "ei raskaana". Menkoista tosin ei ole oireita, mutta pahoinvointia, väsymystä ja turvotusta senkin edestä! Ja jalka niin pirhanan kipeä!!! Eli nyt ei auta mennä kuin potemaan :(

Halit kaikille!!!
 
Lauantaina tai sunnuntaina testasin, en nyt muista kumpana aamuna. Negaa näytti, joten taitaa olla liian aikaista saada mitään näkymään herkkäänkään tikkuun. Viikonloppuna testaan uudestaan, mutta silloinkaan ei välttämättä näy vaikka pikkuinen mukana olisikin. Mulla kun on pitkä luteaalivaihe ja hormonia erittyy hitaasti, niin täytyy olla menkkojen myöhässä.

Tekisi mieli vaihtaa omiin tietoihin uusi kierto, mutta taitaa olla parempi ensin katsoa osuvatko päätelmäni oikeaan. Jännittää nyt entistä enemmän, kun pidätte oireitani lupaavina. :D

Nyt taas oikealla puolella munis kipuilee ovista vihjailevasti, mutta ei ole varsinaista oviskipua. Olisiko sitten keltarauhanen tai sitten vaan rakkuloista turvonnut munis juilii ahtauden takia. Ei tosin ole sellaista tyypillistä tylppää laimeaa jomotusta vaan hieman terävämpää, ehkä hieman polttavaa kipua. Ei kylläkään kovasti koske, mutta sillä tavalla epämiellyttävästi. Olen aika toiveikas, mutta varaudun siihen negojen jatkumiseen.

saraji > Kunnollisesta vuodosta yleensä lasken. Poikkeuksia ovat nuo välivuodon tyyppiset tihkuvuodot lyhyen kierron päätyttyä, koska limakalvo on silloin olemattoman ohut ja vuoto sen takia erityisen niukka. Runsaat kuukautiset ovat mulla muisto vain ja se vähän huolettaa. Epäilen onko limakalvo kierron lopulla riittävän vahva kiinnittymistä varten. Niitä kemiallisiakin kun on nyt tässä ollut.

Auneliini > :hug: Tiedän tuon tunteen eikä se tunnu ollenkaan mukavalta. Olen itkenyt monet itkut pettymyksestä kehoani kohtaan, kun on minut näin pettänyt. Hetkellisesti helpottaa, mutta jokainen nega ja vuodon alku saa saman purkauksen aikaan. Viikonloppunakin testin jälkeen oli ensin vain hiljainen olo ja ajattelin, että tiesinhän minä tuloksen jo ennakkoon. Silti se itku tuli hieman myöhemmin ja melkein puskasta. Ei tarvinnut kuin vähän kuunnella musiikkia, joka ei edes ollut surullista eikä liikuttavaa. Jokin asia vain oli se laukaiseva tekijä. Hyvähän se on purkaa, mutta välillä ei millään jaksaisi surra ja tuntea katkeruutta. En edes ole katkeruudelle altis ihminen, mutta joskus itku tuntuu katkeralta. Pettymys on niin vahva. Voimia sinulle ja onnea uuteen kiertoon!

marika 83 > Dippasiko sulla lämmöt vai onko pysynyt tasaisesti alhaalla? Itselläni tipahtaa ovispäivänä tai edellisenä normaalia alemmas (yleensä paleltaa silloin) ja sitten pomppaa normaalia korkeammalle oviksen tapahduttua. Muutaman päivän päästä sitten saattaa kohota lisää. En ole kiinnittänyt asiaan huomiota, mutta saattaisin yhdistää tuon lämmön lisänousun niihin kiertoihin, kun kehossa ymmärtääkseni tapahtui jotain oviksen jälkeen. Tässä kierrossa en ole mittaillut kuin nyt vasta parina päivänä, koska minua ei edelleenkään palella. Jotenkin vain tuli sellainen tunne, että mitata kannattaisi, kun iho tuntui lämpimältä.

Kristen > :hug: Jospa se plussa sieltä vielä tulisi. Toivoa on, jos tätiä ei näy. Pidän sulle kovasti peukkuja ja puhaltelen plussatuulia!
 

Yhteistyössä