+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

Kristen ja vauvahaaveilija85 :flower: :heart:

Joo, täytyy yrittää. Oon vaan huono sanomaan lääkäreille vastaan, yleensä se menee kuunteluks ja myöntymiseks siihen mitä se päättää.
Auttaakohan vastaankinaaminen edes? :/

Onneks on sentään tutumpi lekuri, oon sillon tällön työni puolesta sen kans tekemisissä.
 
Onnea vauvahaaveilijalle plussasta ja varovaisesti myöskin kristenille. Eri testit antaa erilaisia viivoja sekä aamu pissa on niin eri kui illalla.. Toivon mukaan plussa siellä on ja pysyy!

Tänne ei uutta.. ovista odotellessa. Mietinkin tässä tilailenko o-testäjä vaikko en.

Tsemppiä muillekin, kovasti jännää toi mg:n tilanne. Toivottavasti enteilis plussaa :whistle: plussapuhuria!
 
Aamulla gravidan antoi tosi tosi tosi hennon viivan, luen viivanpaikaksi. Roskishaamu oli näkyvämpi, mutta niihin kun ei ole luottamista :(
Eli siis pahalta näyttää taas kerran kemiallisen suuntaan, kun tuo plussa näkyi vain niin hetken...
 
Kp12 tänään menossa ja ovistuntemuksia on vaihtelevasti. Aikaisemmin vihlaisi kovasti oikealta puolelta ja nyt nipistelee jännästi vasemmalta puolelta. Jospa se olisi hyvä merkki. Tänään voisi vähän pupuilla ja huomenna sitten uudelleen. :) Ja vielä ylihuomenna, jos onnistuu. Sitten suuntaankin maalle rentoutumaan ja unohdan koko vauvailun hetkeksi.

Kristen toivottavasti ei olisi kemiallinen, vaan olisi ihan oikea raskaus, joka vaan ei vielä näy kunnolla. :hug:
 
Huomenna aamulla mä testaan saman merkkisellä testillä kuin tuo aikasempi plussa. Kahdessa päivässähän hormoonin pitäisi tuplaantua, eli viivan pitäis olla edes hitusen tummempi. Jos viiva on kadonnut kokonaan, tai on niin ja näin onko edes saman vahvuinen, sitten voin masentua. Yritän pitää lippua korkealla siihen saakka...
 
Tiedättekös, mä himoitsen MANSIKKAjäätelöä! Tässä on hassua se, etten ole kuunapäivänä siitä tykännyt. Nyt se maistuu suussa paaaaljon vaniliajäätelöä paremmalta ja se on ihme se, sillä olen ikäni rakastanut vaniliajäätelö.
Tekeekö mun mieli tepposia :whistle: vai olisinkohan raskaana, josta johtuen kovimmat mieliteot ovat nyt feta, oliivit ja mansikkajäätelö :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
vai olisinkohan raskaana, josta johtuen kovimmat mieliteot ovat nyt feta, oliivit ja mansikkajäätelö :D
Kaikkia yhdessä vai? :D Toivottavasti viiva vahvistuu ja saadaan lähettää sut odottajien puolelle tarrasukkien ja vauvaliiman kera. Mulla on myös huomenna testipäivä. Saa nähdä kuinka rouvan käy. Jännittää.
 
Jännittävää Kristen.. Toivotaan parasta.

Mulla ei tainnu sitte ovista ollakkaan, ku ei menkat ala ollenkaan.. |O Oireet oli kyllä sillon, mut, mut.. Viimisen teron otin sunnuntaina et kaipa se tätikin viimeistään sunnuntaina saapuu.

Niin ja +++puhallukset myös macy gray! =)
 
Mariel Koska olet viimeks testannut raskautta? Kun jos ov onkin tullut myöhemmin terolutien ansiosta, voipi olla ettei testit heti niiden loputtua näytä vielä mitään, ja jos menkkoja ei kuulu ens viikon alkuun mennessä, vaikuttaisi ihan hyvältä sun osalta :)
 
Onnea plussanneille. :)

).( Kp 10/~30 menossa. Ensi viikolla pitäisi alkaa tapahtua, jännittää jo valmiiksi miten siinä mitään ehtii, kun toinen on yövuorossa ja toinen iltavuorossa... Voi jäädä pupuilut vähiin. :( Foolihappo aloitettu tähän kiertoon, toivo on korkealla, että siitä olisi apua.
 
Ei teillä sentään niin hyvät yhdistelmät ole, kuin mulla pari kiertoa sitten. Suolakurkkua ja jäätelöä yhdessä. :) Ja oli muuten herkkua!
Ovulaatio taitaa olla käsillä. Sitkeää, kiinteää limaa bongasin tuossa pari tuntia sitten. Kohta houkutella mies makkariin ja peittojen heilutteluun. Huomenna sitten vielä uusiksi ja sitten voinkin hyvillä mielin poistua kaupungista.
 
Bloodyend Toi oli aika hyvä :D

Voi voi... Ei tuo viiva kyllä ainakaan huomattavasti tummempi ole, kuin se toissapäivänen :( Eivät vaan ole oikein vertailukelpoisia, kun toinen on kuiva ja toinen ei :(
Mutta siis, edelleen näyttää siltä, että pois on mun viivat menossa taas :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
Mutta siis, edelleen näyttää siltä, että pois on mun viivat menossa taas :(
:hug: Toivotaan, että kuivuttuaan näyttää vahvemmalta ja kyytiläinen on tiukasti mukana!

Mulla näyttää testi negaa. En tiedä pitäisikö sen edes tässä vaiheessa mitään näyttääkään, kun dpo ei ole tiedossa. Rinnat ja koko decolte-alue on ihan ihon läpi kuultavien verisuonten rumentama ja muuallakin suonet näkyy tavallista selvemmin. Ällötystä en eilen illalla huomannut, mutta jotkut tuoksut kyllä tekevät pahaa. Oviksen en usko olevan nyt, koska limat oli ja meni. Nippailee menkkatyylisesti, mutta vuotoa ei näy eikä kuulu. Tätä nippailua on olut jo jonkin aikaa. Taukoaa vain välillä ja palaa sitten takaisin. Nännit ei enää arista kosketusta, mutta rintoja kihelmöi kyllä. Flunssakin tuli kiusaksi.

En ole oikein kommentontituulella, joten jätän sen myöhemmäksi. Voisin päivittää listan tässä vaiheessa, ettei tule monen päivän taukoa. Mukavaa perjantaita ja viikonloppua kaikille! Plussailkaahan ahkerasti! :D
 
perjantai 28.5.2010



Mukiin menevä........kp48/27-29................23v.....2. lapsi.........yk2
macy gray...............kp47/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi........yk6
Kristen....................kp40/32?....................21v.....2. lapsi........yk8
Mariel85..................kp36/?...................................2. lapsi........yk1
toiveikas -87...........kp34/30.....................23v......2. lapsi
Jade-......................kp31/31................................1. lapsi........yk4
mamitus..................kp22/28.....................26v......2. lapsi........yk5
samara88................kp21/22-27...........................1. lapsi........yk4
marika 83................kp20/30-36...........................1. lapsi........yk5
Sarmiina..................kp20/25-30...........................3. lapsi........yk3?
NeliApina.................kp20/28................................4. lapsi........yk1
wilkat......................kp19/35.................................3. lapsi........yk7
Jinda.......................kp18/32.................................1. lapsi........yk3
BloodyEnd...............kp13/30....................19v......1. lapsi........yk30
An-nie.....................kp11/~30..............................1. lapsi........yk2
ToinenToive............kp10/31.....................20v......2. lapsi.........yk5
TUUtikiks.................kp10/?.......................29v.......2. lapsi.........yk1
Minnäi.....................kp7/31......................30v.......4. lapsi.........yk1
MiiJane76................kp5/26-34................33v........4. lapsi........yk27
saraji.......................kp5/28-30................33v........4. lapsi........yk3
Auneliini..................kp5/28......................27v........2. lapsi........yk4
inspire...................................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Onnellinen x5




PIINAILIJAT
Mariel85......................dpo16
Jade-..........................dpo15
samara88...................dpo8
Kristen........................dpo?



PLUSSANNEET 2oo9
MaybeSomeday...25.12. ...kp28/28-30........23v...1. lapsi..........yk8
Tellu30................27.12. ...kp32/30.......................5. lapsi..........yk2


PLUSSANNEET 2o1o
Riemu ..................1.1. ......kp24(26)/28........32v...5. lapsi.......yk1
tyyty85................2.1. .......kp31/28........................2. lapsi.......yk3
Lara-..................16.1. ......kp40/??.........................1. lapsi.......yk1
ennie.................10.1. .......kp36/29-31 ........33v......................yk4
Hyväsetti...........15.1. .......kp31/33..............30v....3.lapsi........yk2
jemppero...........15.1. .......kp34/28
Auroora..............21.1. ......kp28/28-34

HayLina.............1.2. .........kp33/29-32.........25v....1. lapsi.....yk14
Leli82................3.2. .........kp32/29...............27v....2.lapsi......yk3
Neila
sutulii...............15.2. ........kp27/28..............30v.....3. lapsi
Sintsu78...........23.2. .......kp27/27-34..........31v....4.lapsi......yk12
Eveny...............24.2. ........kp27/30........................1.lapsi.......yk4
miimii10............24.2. ........kp49/36..............23v.....2.lapsi......yk2

RiikkaVaan.......3.3. ..........kp26/32..........dpo10
piprane ema....3.3. ..........kp27/28..........................................yk8
Sanelma..........9.3. ..........kp28/34?........dpo13
Ezziina............10.3. .........kp22/28...........................................yk2
Tinker Bell.......14.3. .........kp30/33...........................................yk3
miya................25.3. .........kp27/28-30......dpo12......................yk2
AaVee.............26.3. .........pp16/16...........................................yk15

Unelmahöttö...3.4. ..........kp42/36.......................4.lapsi..........yk1?
Viulu...............26.4. .........kp33/28-30.................4. lapsi..........yk2
babar.............11.4. .........kp35/35.........dpo12....2. lapsi..........yk3
Neppi.............26.4. .........kp42/28-??...................3. lapsi.........yk1

Piupula....................4.5. ....kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy....................7.5. .....kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku........14.5. ...kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10..........16.5. ...kp33/31-33...................3. lapsi.......yk1
Sophie84.................21.5. ........................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85...22.5. ...kp29/32........................2. lapsi........yk1



HAAMUILIJAT

 
vauvahaaveilija85 > Isot onnittelut ja läjäpäin tarrasukkia! :flower:

Onnellinen x5 > Huhuu! Mitä kuuluu?

Mukiin menevä > Huhuu! Mitä kuuluu?

Jos jollain on vinkkiä edellä mainittujen kuulumisista, niin otan ilolla vastaan. Toivottavasti ovat päässet odottajien puolelle, kun täällä ei ole näkynyt. :) Myös muista taustalle jääneistä olisi mukava kuulla. :)
 

Käyn täällä välillä kurkkimassa tilannettanne :D Pakko oli tulla vähän puhaltelemaan teille plussatuulia :whistle: Kiitos vertaistuesta vielä kerran :flower:

Ja nyt minä henkäisen ja hönkäisen :whistle: Puuh!! ++++++++++++++++++++++

Viulu joulukuisista :)
 
Jos ov testi näyttää raskauden, kuinka paljon aikasemmin se tekee sen verrattuna herkkiin raskaustesteihin?
Ov testin viivat olivat yhtä vahvat, r-testissä hyvä jos viivanpaikka näkyi...

ELi siis täh??

Kyllä mä sen verta ryhdistäydyin, että soitin sinne lapsettomuuspolille ja sieltä sanottiin, että paperit ovat siellä ja aika on joskus syksyllä :)
 
Kristen kyllä sulla ainakin hedelmöittyminen on tapahtunut! Toivotaan et kiinnittyminenkin! :heart:

Täällä nyt sitte kp1 ja yk2. Mitäs luulette onko mahdollista et mulla oli ovis sillon kp20 vaikka menkkoihin meni näin kauan? oireet kun oli niin selvät, lämmönnousua myöden..
 
Täällä vuodettu ihan järkyttävällä teholla. :( Tarkoittaa oikeasti sitä, että ei riitä mitkään suojat tuntia pidempään ja jälkiä jätetty pitkin Maltaa.. :D Oikeasti risoo ja kunnolla, mutta minkäs teet.

Uutta kierto kohden ja maaliskuun ekoina päivinä oisi seuraava tähtäyskohta.. ;) Huoh..
 
Etoo. :x Eilen ei tuntunut mitään huonoja oloja lääkkeestä johtuen, mutta unohdinkin edellisenä iltana iltalääkkeet. Tämä voi siis hyvinkin olla annoksen nostosta johtuvaa eikä toiveita herättävää. Tiirailin testiä vielä roskiin laittaessa ja kyllä siinä joku hailukka viiva näkyy. Viivanpaikka ihan selvästi, sillä mies ei nähnyt sitä. Tilaan testejä maanantaina tai tiistaina. Koitan silläkin tavalla viivästyttää seuraavaa testaamista, että en nyt vielä tilaa maanataiksi. Todennäköisesti täti saapuu ennen sitä, mutta onpa sitten testit valmiina uuden kierron loppupuoliskoa varten.

Mikä teille maistuu helpoiten etovan olon myllätessä? En halua mitään sokerista vaan jotain raikasta. Salaattitarpeita on, mutta haluaisin jotain pienemmällä vaivalla valmistuvaa. Salaatin suunnittelin tekeväni päivälliselle ja lisääväni fetaa iltapalalle. Harmittaa, kun en ostanut oliiveja ja aurinkokuivattuja tomaatteja. Piimääkin tekisi mieli ja pakastemarjoja. Loppu on nekin. :(

Mariel85 > Kyllä mä uskon, että sä ovuloit edellisessä kierrossa. Pahoittelut tädistä ja parempaa onnea tähän kiertoon!

MiiJane76 > :eek: Miten ihmeessä sinä noin runsaasti vuodat? Ei kuulosta normaalilta. Onko kipuja tai hyytymiä? Millainen on olo?
 

Yhteistyössä