+++ TOUKOKUUSSA PLUSSAAVAT, kesäkuuta suunnittelevat +++

vib > Voi kun lupaavan kuuloinen tilanne. Toivottavasti täti jää saapumatta ja pääsette viimein vauvautumaan. Plussausonnea! bd

Omaan napaan kuulu nipistelyjä. Valkovuoto on edelleen värjäytynyttä, mutta ei ole lisääntynyt. Hieman silti pelottaa, että kierto jää lyhyeksi ja vuoto alkaa muutaman päivän sisällä. Toivottavasti kyse on kuitenkin ovulaatiosta.

Olen nähnyt vauvaunia. Ensin näin unen synnytyksestä, johon kätilö ei kerennyt avustamaan. Äitini oli paikalla ja otti vauvan vastaan. Sukupuoli ei unessa käynyt ilmi. Viime yönä olin ultrassa ja lääkäri kertoi minun odottavan tyttövauvaa. Tunsin myös vauvan liikkeet ihan selvästi. Harmitti herätessä, kun tajusin noiden olleen vain unta. :( Tällä hetkellä on jo ihan hyvä mieli, mutta en voi olla miettimästä olivatko jonkinlaisia enneunia. Nään sellaisia joskus, mutta merkitys paljastuu aina jälkikäteen. (Mitenkäs niistä unista voisikaan heti tietää mikä on enneuni ja mikä ihan tavallista)
 
Täälläpäs on paljon oviksia nyt käsillä, tai juuri ohitettuna. Teille kaikille toivon isostipaljon plussaa ja sitten niitä tarrasukkia. :heart: :hug:

ON: Olen heittänyt hanskat tiskiin tämän kierron suhteen... Ovis oli viikonlopun aikana ja sen bongasin selkeästi taas, mutta miestä on tuntunut koko viikon kiinnostavan enemmän pleikkarilla pelaaminen, kuin minun kanssa ajan viettäminen. Eilen oli tarkoitus juoda pari lasillista ja viihdyttää toisiamme sing starin parissa... No sitä pelattiinkin pari tuntia, sitten mies vaan totesi minulle "mene sä nukkumaan, mä vaihdan peliä". Sänkyyn taisi tulla joskus neljän jälkeen yöllä. :'(
Olin illalle suunnitellut romanttista ja hellää hetkeä, joka olisi itselle ollut tosi tärkeä ja sen tiesi mieskin, mutta eipä kiinnostanut. Yksi pupuilukerta siis tässä kierrossa, joten ei ole mitään tulossa, olo on niin petetty. :'(
Suututtaa niin älyttömästi; tekisi mieli nakata ukko pihalle muutamaksi päiväksi, kun ei tuosta täälläkään mitään iloa ole. Tylyltä kuulostaa, mutta kun tuo vain kintaalla nakkaa minut koko ajan, niin ei sitä paljon huvita katsella. Olkoon ukko loppu kuun ilman, kun ei kelvannut, vaikka minä olin enemmän kuin valmis koko viime viikon. :headwall:

Pahoittelut pitkästä tilityksestä, mutta kun olo on yksinkertaisesti niin petetty.
 
Sone Sinful
BloodyEnd: :hug: Välil se on sellasta että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, sillon kun toinen haluu niin toinen ja niin pois päin. On se niin väärin!! :kieh: :kieh: |O :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
BloodyEnd: :hug: Välil se on sellasta että kysyntä ja tarjonta ei kohtaa, sillon kun toinen haluu niin toinen ja niin pois päin. On se niin väärin!! :kieh: :kieh: |O :hug:
Jep! Kyllä sais taas olla miehessä semmoinen nappi, että siitä kun painaa, niin pannaan peitot pöllyämään...

 
Yritän pysyä hiukan täältä pois, lukemassa kuiteskin käyn..

Kp 11 ja rupesin tänään tikuttelee, clomit popsin jo-- ei tullut mittään sivuvaikutuksia. :) Tosin otin ne iltasella, kun joku joskus sanoi, että yötä vasten otettuna ne saattavat lieventää sivuoireita.

Tämän päivän tikussa jo suht vahva viiva, eli parasta oisi tulla ovis ennen viikonloppua, silloin niin paljon ohjelmaa.

Mua on ruvennut oikeesti puuduttaa tää koko "projekti". Kaksi vuotta jo odottanut plussaa, ympärillä kaikki raskautuu ja saa lapsia. Jotenkin on sellanen luovuttaja fiilis. Kuhan mennään ja yritän parhaani mukaan saada muuta ajateltavaa. :)

Ja BloodyEnd, tiedän tuon fiiliksen.. :( Musta tää oman kropan jatkuva kyttääminenkin rupee jo vaikuttamaan seksihaluihinkin.. :( Prkl!!!!!

No kuhan tulis ovis nyt pian.. En usko, että jaksan hirveesti enää pettymyksiä-- rupeen luovuttaa, varsinkin jos clomeista ei ole apua.
 
MiiJane76: Toi kuulostaa niin tutulle toi, et kaikki ympärillä raskautuu. Noin oli meillä esikoista odotellessa alulle. Odottamisen odotus on tuskaisinta! Voimia! :hug:

).( Täälläkin menkat antavat odottaa itseään. Kiertopäivä on ties mitä. :( Olojakaan ei kauheesti oo, mahan turvotusta ja kaameeta pääsärkyä lukuunottamatta. Toi valkovuotoilu (välillä valuva sellainen) vähän ihmetyttää.

Miten teillä, jotka jo ensimmäisestä seuraavaa jne. yritätte, on noi kierrot asettuneet? Ovatko olleet tasaisia vai vaihdelleet? Onko oireet oviksesta tai menkoista muuttuneet?
 
Bloodyend, MiiJane76, TUUtikiks :hug: :hug: :hug:

Paljon haleja teille. Samassa tilanteessa täällä itsekkin ja uuvuttavaa on :/

).( Tänään tuli sitten kilpirauhasen tulokset, mulla oli TSH 3,2 ja T4-V 8,8. Ton TSH:n pitäisi olla 1-2, jos haluais raskautua, mutta toi mun arvo on periaatteessa viiterajojen sisällä ( 0,3-4,0) ja toi toinen arvo T4-V on alle viiterajan (10,2-21), hoitaja oli sitä mieltä,että rajoissa mennään ja sain anella lääkäriltä soittoaikaa, että saa nahdä, mitä lääkäri sanoo, jos en saa sieltä mitään vastausta, niin soitan mun gynelle, kun se osaa sitten varmaan paremmin vastata mulle :) Jos vaikka olis noin pienestä kiinni meillä raskautuminen.
täti ei tosin vielä ole tullut kylään, mutta on kyllä menkka juilintoja tässä ollut jo kolme päivää, että eiköhän se sieltä vielä vieraile :(

Anteeksi taas omanapisuuteni, on tää kyllä on aika ei päivässä riitä niin mihinkään. :/
 
Täälläpä on monelle sattunut ovis samoihin aikoihin :) Jänniä aikoja tiedossa..

Täällä menossa dpo 12. Hätäisenä testailin jo, ja negaa näytti :( Ihmeempiä oireita suuntaan tai toiseen ei ole, eilen vaan oli jotenkin niin äkänen olo että luulisin tädin saapuvan pian. Tosin lämmöt edelleen ylhäällä :/ Toivotaan siis vielä :heart:
 
OMG..OMG...OMG......
Tein äsken testin ja sain 20mq testiin haamun, värillisen haamun.. mun kädet vaan tärisee täällä... Laitan kuvan kohta, kun saan ton kameran toimimaan, piti ottaa testiajalla kuva, mutta toi pirun vegje lakkas toimimasta.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Ja kuva



Tosi huono ja tosi huonosti näkyy, kun toi kamera ei ole parhaimmasta päästä, en tiedä näettekö mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
OMG..OMG...OMG......
Tein äsken testin ja sain 20mq testiin haamun, värillisen haamun.. mun kädet vaan tärisee täällä... Laitan kuvan kohta, kun saan ton kameran toimimaan, piti ottaa testiajalla kuva, mutta toi pirun vegje lakkas toimimasta.... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
:heart: :heart:
 
:headwall: Nyt on pakko avautua ensin ja lukea sitten. Tiputtelu on nimittäin jatkunut ja tänään hieman lisääntynyt. On menossa tuhrutuksen suuntaan ja vähän aikaa sitten alkoi tuntua jomotusta alaselässä ja vähän alavatsankin puolella. :headwall: Lyhyeksi taitaa jäädä tämä kierto. :( Se hyvä puoli lienee, että yritystä päästään jatkamaan nopeammin, mutta aika turhauttavalta tämä nyt tuntuu. Olisi ovulaatio ollut paljon mieluisampi tapahtuma tässä vaiheessa ja reilun parin viikon piinankin olisin ottanut ilolla vastaan. Mutta ei niin ei.

Olen päättänyt aloittaa tiukemman linjan syömisen osalta ja järjestää aikaa lenkkeilyyn. Paino on taas nousussa, joten pakko saada muutos tilanteeseen ja lääkkeet toimimaan. Ravitsemusterapeutille yritän saada ajan mahdollisimman pian. Se varmaan auttaa minua pysymään tarkkana ruokailuajoissa ja herkuttelujen sisällössä. On helpompi motivoitua, jos joku ulkopuolinen vahtii vaikka itseni takia muutokseen pyrinkin. Onneksi myös mies on tukena ja luvannut itsekin rajoittaa herkuttelua, ettei minulle tulisi kiusausta. Turvotusta tämä painon nousu nyt on, mutta nykyistä herkuttelutahtia jatkamalla varmasti ihan läskiäkin nopeasti ja siitä on vaikea päästä eroon.

Koitan jaksaa lukea teidän kuulumiset viimeistään lapsen nukahdettua ja kommentodakin mahdollisesti. Päivityksen saatan jättää huomiseen, jos tänään menee kovin myöhään. Mukavaa iltaa teille kaikille!
 
Täälläkin jännitellään, uskoisin että perjantaina voisi tehdä r-testin... Olen tosi huono bongaamaan normaalisti ovista, mutta jostain syystä nyt sen hoksasin (johtuisko siitä että nyt on tosi tarkkaan "kuunnellu" kroppaansa). Toivon niin hirveästi että viikonloppuna plussais...

Plussaonnea myös kaikille muille, niinkuin joku tuossa totesikin niin taitaa olla jännät paikat meillä aika monella tässä ;)

Piupulalle onnea, ihan varmasti oot raskaana <3 :)
 
BloodyEnd > :hug: Tuollainen on kyllä kurjaa. Keskustelitko miehesi kanssa aiheesta ja saitko syytä selville? Toivottavasti jatkossa tajuaa huomioida sinut paremmin vaikka peli meinaisikin viedä mukanaa.

MiiJane76 > :hug: myös sinulle! Toivottavasti viimein tärppäisi, niin ei tarvitsisi miettiä luovuttamista.

TUUtikiks > Mulla alkoi menkat imetyksen loputtua ja asettuivat normaaliin kiertoon muutamassa kuukaudessa. Muutamat ensimmäiset olivat todella runsaat ja kivuliaat, mutta sitten normalisoituivat. Vähän ajan päästä alkoi sitten kierto venyä ja vuodon määrä niukentua, mutta kivut lisääntyivät. Myös ovulaatiokivut alkoivat menkkojen alettua. Ennen raskautta en tunnistanut ovulaatiota muuten kuin lisääntyneistä haluista. Alkutalvesta sitten todettiinkin pco. Kierto on välillä tasainen ja välillä heittelee pahastikin suuntaan tai toiseen. Ovulaation yleensä tunnistan, jos se tapahtuu. Koska mulla on pco:n takia muutenkin paljon kipuja, olen tarkistanut ovulaation tapahtumista lämpöä mittaamalla. Tässä kierrossa se on jäänyt, koska mulla ei ole luotettavaa mittaria ja flunssa on pitänyt lämpöä normaalia korkeammalla. En usko ovuloineeni, koska stressi myöhästytti sitä ja nyt tuhrutus viittaa tädin lähestymiseen.

Piupula > Plussalta näyttää. =) Onnea ja tarrasukkia! :flower: Laitanko sinut haamuilijoihin vai suoraan plussanneisiin?

marika 83 > Toivotaan parasta. bd =)

Taidan jättää päivittämisen huomiseen. Sain nukkua viime yönä ruhtinaalliset 13 tuntia ja silti tunnen itseni väsyneeksi ja voimattomaksi. Saattaa johtua paljosta nukkumisestakin, joten seurailen tilannetta vielä huomiseen. Toivottavasti tuo tihkuminen loppuisi jo ja olisi jotain viatonta välivuotoa oviksesta tai kiinnittymisestä. Toivoisin niin kovasti väsymyksen liittyvän samaan asiaan ja pääseväni testaamaan.
 
Kiitos onnitteluista, mutta en nyt ihan vielä usko :eek: Laitan vähän paremman kuvan tulemaan, oon kyllä ihan äimänkäkenä, kun tein ton 1,5h pidätetystä pissasta eikä ole herkkä testi :eek: :eek:
Mutta uskoa en vielä saata... Pitää vielä varmistua asiasta, että elkää vielä plussanneisiin laittako... kyllä sitä pitikin 10kk sitten tehdä, jos tämä totta on :) Painoa tippui 3kg, en tiedä auttoiko asiaa... jos nyt edes on nyt plussa... :headwall:

Kuva:



tossa aikasemmassa kuvassa häiritsi tuo yläosan väri, nyt skannasin ton niin näkyy että ihan haamuinen haamuinen se on :)
 
Onnea paljon plussasta :heart: Meidän "haamu tikussa" tuhisee sängyssä ja täyttää ens kuussa 2v. Ja toinen täyttää elokuussa 4v( jota "yritimme 9kk jonka jälkeen tärppäs)

ON:Kiinostaa varmaan kiviäki, mutta pari päivää ollu rinnat kummalliset ja pitäähän niitä aina tutkia :D ja nyt tuli sit matopisarojaki :eek: voi jumalauta ku sitä osaa olla tyhmä,pitäs vaan odottaa et alkaako ne menkat ens viikolla vai ei..eikä tutkia itteä ku joku hullu!
 
Helinäkeiju Kiitoksia :heart: Ainahan sitä itseään pitää tutkia ;) En ainakaat itse ole sitä pystynyt lopettamaan enkä kyllä pysty vieläkään ;) Toivotaan, että täti pysyy poissa :heart:

Yleensä ollut tunnin jo unten mailla,mutta nyt ei kykene :headwall:
 
Piupula: :hug: ja =) Kyllä se siitä vahvistuu!

Macy Grey: :hug: Kiitti kommenteista. Ikävä sinänsä pco -diagnoosi ja kipuilu, mut toisaalta tietääpähän, mistä kipuilu/ epäsäännöllisyys johtuu. Eikö? Saas nähdä, miten itsellä käy pidemmän päälle, kun näyttää kierrot olevan nyt hyvin erimoisia.

Jaksamista kaikille!
 
Piupula > Kyllä tuo minun mielestäni ihan selkeältä plussalta vaikuttaa vaikka onkin vähän haalea. Haamu se on ainakin ja varmasti aamupissasta testattuna voimakkaamman värinen. Milloin meinaat testata uudestaan?
 
macygray Tänään en enää kerennyt apteekkiin hakemaan testiä, kun täällä menee kaikki kiinni niiin pirun aikasin enkä jaksanut lähteä etsimään päivystävää apteekkia, että menee to aamuun, muutenkin olisi silllon pitänyt testata ja toikin piti siihen säästää,mutta en mattanut, koska meen hammaslääkäriin, kun viisaudenhammas tulehtu eilen ihan puusta kesken iltaa !?!???
 
TUUtikiks > Minusta pco-diagnoosi oli sikäli helpotus, että sain selityksen oireille ja voin hakea apua niihin. Raskautuminen on vaikeaa (minun kohdallani se raskauden jatkuminen enemmänkin, koska ovulaation tapahtuessa raskaudun kyllä helposti), mutta nyt faktat tietäessäni voin pyrkiä muuttamaan tilannetta. Jos saan painon putoamaan, niin todennäköisesti oireetkin helpottuvat ja kroppa alkaa toimia paremmin. Metuthan minulla on siihen apuna, mutta vielä ei ole tapahtunut mitään. Jos kierrot ei ala tasoittua, niin suosittelen käymään yksityisellä gynellä, koska silloin saat nopeimmin tietoa syystä ja mitä asialle voi tehdä. Toivotaan kuitenkin, että aihetta ei tulisi. :)
 

Yhteistyössä