TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

:heart: Onnea Pauzille pienestä pojasta! :heart:


Hei ihan pakko sanoo tosta Tiskikonelegendasta Just jotain oikeuspatologia radiossa haastateltiin joka on siis tehnyt muutamia kymmeniä vuosia ruumiinavauksia että tuo legenda on syntynyt siitä kun harjoittelijapatologit on nähneet joissain ruumiin avauksissa vatsanpeitteissä harmaan kalvon ja jotenkin kehittäneet siitä tuon tiskiainetarinan vaikka tuolle kalvolle joka joillekin on muodostunut on ihan eri syy ja selitys. Itsekin tuo patologi naureskeli ettei tiskikone aineineen voi aiheuttaa ihmiselle mitään tuollaista. :D

lakanavuori on nyt silitetty, parisen tuntia siinä meni. En tiedä onko raudassa vai käyttäjässä vika kun ei meinanneet millään suoristua...

Tänään en nukkunut lainkaan ja sen huomasi kun hetken lepäili ilmestyneistä suppareista...


Kyllä ton meidän pösön siinä pelkääjän paikan aurinkolipassakin sanotaan että istuimen voi laittaa jos turvatyynyn kytkee pois..
 
heh sherlokkina B) kävin kyttää Pauzin viimesimmän kirjotuksen lekuriko se oli sanonut ettei ole ihan heti syntymässä ja 4pvän päästä olikin jo syntynyt niin se vaan menee ei voi koskaan tietää millon lähtö tulee hyvin olit pauzi kiveksetkin bongannut heh... :D painoarviokin mennyt nappiin.
 
Onnea Toukotytsylle kihlauksen johdosta :heart: :flower:
Ja onnea Puzille :heart: :heart: :heart: Vihdoinkin meidenkin pino alkaa saamaan vauvoja B)
Autoista meillä on kaksi autoa koska asumme syrjässä eikä täältä bussilla mihinkään.
Meillä on 2004 vm farmari audi johon mahtuu vaunut ja kaikki muu "sälä" kulkemaan hyvin. Mutta kaukalo pitää laittaa taakse turvatyynyjen takia. Ja sitten tuo kakkos auto vanha 94 nissani johon myös mahtuu vaunut ja turvakaukalonkin voi laittaa etupenkille kun ei siinä "käkänässä" mitään turvatyynyjä ole.
Pitemmät matkat kyllä aina aina ajataan nyttekin jo audilla kun se on tilavampi ja kaikin puolin muutenkin mukavempi pitkillä matkoilla.
Turvotusta ei viellä ainakaan ole.
Listata olen samoilla linjoilla Naran kanssa eli rv, paino, pituus ja sukupuoli riittävät
(.) Tänään sain aloitettua ikkunan pesua. Keittiön ikkunat on pesty. Päätin tehdä pienissä erissä. Inhoan eniten ikkunan pesua kaikista kotitöistä.
Nyt seuraamaa Greyn anatomiaa.


 
Hei ikkunan pesusta tuli mieleen, että onko kukaan muu kuullut ettei ikkunoita saisi pestä loppuraskaudessa? :xmas:
Kun mulle muutamakin sanonu että jotenkin se voi aiheuttaa vaaraa, oliko se nyt se pyöritys liike vai mikä :LOL: Kai se on niitä jotain "vanhan kansan" uskomuksia, samaan kastiin menevää kuin esim. että mahan muodosta näkee kumpi tulee jne...
 
Onnea pauzi pojasta koko teidän perheelle :flower: :flower: hienoa kuulla että viimeinkin joku kertoi vauvauutisen :heart:

ens viikolla kyllä jo pakko tulla paljon vauvoja ku suht monella on laskettu aikakin jo silloin! :) heh, mietin että kuinkahan kypsää porukkaa me loppukuiset ollaan jo kohta kun kaikki malttamattomana odotellaan :LOL: kuitenki täällää vielä kesäkuussakin manaillaan kun mitään ei tapahdu :D

Suzyanne voi sun keitoksiasi :D mä meinasin kerran nauruun kuolla kun poika oli 7 tai 8kk ja menimme isomummulaan syömään ja mummu siellä keitteli posliini lautasta ja lusikkaa että on steriili sitten pojalle :LOL: sanoin vaan että voi mummo kulta tämä poika söi viimeksi tunti sitten ulkona hiekkaa ja nurmikolla sammalta :) että ehkä ihan tiskipuhdas lautanen riittää :)

mä oon aina lelut putsannu tolulla ihan van liinaan suihkuttanu sitä ja pyyhkiny.. se on sellanen käyttövalmis liuos suihkupullossa jossa lukee desinfioiva yleispuhdistusaine (kelta punertava pullo) ja siinä lukee oikein että mm. lelujen puhdistukseen!! kankaiset sitte tietty pyykkikoneessa..

nyt vaan nukkumaan ja lisää vauvauutisia odotteleen :)
 
Iltoja :wave:

Paljon onnea Pauzille pojasta. :hug: :flower:

Onnea toukotytskylle kihlautumisesta :hug: :flower:

Oma napa. Outo olo... taas jälleen. Klo 16 alkoi supistella ja eivät ole vieläkään loppuneet/alkaneet kunnolla :/ Tää on ollu niin outo odotus muutenkin niin en edes odota käynnistyksestä mitään normaalia :LOL: :LOL: :LOL:

Mut alkaa nää jo pikkasen tuntumaan. Ja joka supistuksen välissä vauva möyrii minkä kerkee ja mulle tulee kauhee pissahätä... Tää on aika jännää... Kyl mun täytyy varmaan soitella johonkin jos nää ei ala hiipumaan vaan pysyy tässä samassa. Ei mielestäni kovinkaan normaalia. Luulis jo tulevan kipeemmäksi... jos tarkoitus olis lähteä. Outoa ja hermoja raastavaa tää kellon kanssa laskeminen ja tunnustelu. :D
 
Onnea Pauzille ja odottelen, että tulet kertomaan tositoimistasi.

Auto: Mekin ollaan etsimässä uutta(käytettyä)autoa. Mies oli tänäänkin katsomassa yhtä, mutta ei siitäkään meidän autoa tullut. Matalanveron diseleitä ollaan katseltu. Monet noista vanhoista vain on ollut taksiajossa, joten kilometrejä niistä löytyy vähän turhankin paljon... Mutta ehkä me viellä löydämme omaan budjettiimme sopivan yksilön... toivottavasti vain pian, kun mä inhoan jo nyt tota vanhaa. Miehellä ei nyt omaa autoa vaan ollut laina-auto käytössä, joten hänellekin pitäisi vielä löytää uusi hajonneen tilalle.

Tupakointi: Mä oon aina tupakoinut vain viihteellä, tai no jossain väleissä vähän useamminkin esim. töissä, mutta sen verran vähän kuitenkin, ettei koskaan ole ollut ongelmaa lopettaa raskaaksitultua. Alkuraskauden pahoinvointi on auttanut asiassa ihan varmasti eikä koko raskauksien aikana ole koskaan tehnyt mieli, kuten ei alkoholijuomiakaan. Mutta tiedän, että imetyksen aikana jo saattaapi mielitekoja tulla.

Sairaalakassi: En ole pakannut, eikä lainkaan ole vielä ollut sellainen olo, että synnärille lähtisin, joten voi ihan rauhassa odotella useamman viikon.

rv 37+1
 
Pauzille ja perheelle paljon onnea :heart: :flower:

Toukutytsy onnea kihlautumisen johdosta :flower:

Siksakkia: Synnytyksen jälkeen uskon mitä tulee, mutta näin nyt epäiltiin ;)

Viime öinen uni erittäin lyhyistä jaloista ei ultran mukaan pitänyt paikkansa. Normaalin mittaiset jalat oli kummallakin =)

K&S 36
 
Onnea Pauzille pojasta! :flower:
Onnea Toukotytsylle kihlautumisen johdosta! :flower:

Siitä on tosi kauan kun olen tänne viimeksi kirjoittanut, jotenkin se on vaan jäänyt tämä palstailu.. nyt oon melko pihalla teidän kuulumisista, luin nyt muutaman sivun tästä lopusta että tietäisin edes murusen verran mitä olette kirjoitelleet :whistle:

mulla laskettu aika on siis 16.5 mutta tämä vauva tulee syntymään sektiolla 11.5. ihan outo tunne kun tiedän lapsen syntymäpäivän etukäteen, vaikka voihan se vauva syntyä aikaisemminkin, jota en todelakaan usko tapahtuvan..

Sairaalakassia en ole vielä pakannu, pitäis kyllä jo pakata kaiken varalta..
Ensi viikolla ajattelin ruveta pyykkäämään vauvan vaatteita..

nyt kyllä väsyttää siihen malliin että pakko mennä nukkumaan, kirjoittelen sitten lisää aamulla, Hyvää yötä!
:wave:
Ellu80 rv 36+4 muutaman minuutin päästä rv 36+5 :D
 
Ihanaa, onnea Pauzille pojan johdosta!!! :heart: :flower:

Ja hurjasti onnea Toukotytsylle kihlautumisesta, varmaan aivan mahtavat fiilikset!!! JEE! :heart:

Kissinminttu, vai on räkää sielläkin irronnut.. :LOL: Joo mulla kans ollut menkkamaisia fiiliksiä alamahassa ja selässä parin viime päivän aikana ja todellakin paineen tunnetta lantiossa! Ihan on siis samat fiilikset! Tänään on tiputellut koko päivän jotain nestettä alushousuihin, ei oo valkovuotoa koska ei jää sellaseks valkoseks kuivuessaan pikkareihin.. Joko mulla on vakava virtsankarkailuongelma tai sit se tiputtelee lapsivettä! :LOL: Jos tää ei lopu niin pitää varmaan soittaa Jorviin, mulla kun on se streptokokkikin.. Voiko lapsivettä tulla tiputellen?!!

Öitä kaikille, toivottavasti saadaan kaikki unta tänä yönä!!!

RockMummy rv 36!!!
 
Suzyanne
Rockmummy , kandee minusta soitella Jorviin, eihän mulla kokemusta ole, mutta kyllä lukemani perusteella lapsivettä voi tiputella. Ja streptokokinkin takia kannattaa soitella ja kysellä.

Aika lupaavan kuuloista suppailua Niisku-Rouvalla, saapa nähdä joko pääset lähiaikoina tositoimiin!

Höpöliini ihania nuo isomummusikin keitokset. :LOL: Joo, itse kyllä vähän luulen ainakin aluksi olevani ihan ylivarovainen kaikkien pöpöjen suhteen varsinkin, minun kohdallani sanonta "tieto lisää tuskaa" pitää hyvin paikkansa, tosiaan kun työkseni sairaalapöpöjä häädän. Kotia en sentään kuitenkaan ihan ylisteriilinä pidä, siihen olen aivan liian laiska. :D

(.) Täällä liskojen yö meneillään. Kävin nukkumaan klo 22.30, ja vähintään kuusi kertaa olen herännyt happaman tuloon suuhun. Eilenhän uskaltauduin kokeilemaan siihen kamalaan turvotukseeni veden juontia. Se auttoi vähän turvotukseen. Ja ei se refluksia lisännyt päivällä yhtään, mutta näköjään yöllä sitten siitäkin edestä. :/ Eli eipä taida olla mulla muita vaihtoehtoja kuin valita jalkojenn turvotuksen ja jomotuksen, sekä refluksin välillä. Ja taidan valita sen turvotuksen kuitenkin mieluummin, nimittäin en nyt tähän hätään keksi montaa ikävämpää herätystä kuin sen, että meinaa tukehtua omaan laattaansa. |O :x Olen lukenut että refluksi voi myös jäädä pysyvästi raskauden jälkeen. Mulla ei sitä ennen raskautta ole ollut, mutta saa nähdä jääkö, koska ainakin mun suvussa sitä taipumusta on runsaasti, melkein kaikilla on se. On kyllä tosi inhottava vaiva. :(

Ei tässä nyt auta kuin surffailla vähän aikaa netissä, pitkälleni en uskalla nyt mennä, kun tuntuu nytkin koko ajan olevan kamat ihan tossa kurkun päässä tulossa. No, tämä on nyt sitten tällainen yö. Onneksi ei enää töissä ole, niin nämä yövalvomiset ei sinänsä haittaa.

Yökukkujat Suzyanne ja Vili Vilperi 38+1
 
Heräsin yöllä 02 vessaa ja pimeessä vessassa jo huomasin että papru ihan punanen verestä. Ei ehkä ihan pelkkää kirkasta verta koska mulla on runsas valkovuoto mutta ihan punasta ja sitä tulee ja tulee nyt ei enää niin kirkkaan punasta mutta joka pyyhkässyllä ja papru on kokoajan värjääntynyt ja täynnä jotain "räkää"....saa nähä jatkuuko tää vaan. Mullahan on ollut sen sisätutkimuksen jälkeen kokoajan painetta alakerrassa ja sisätutkimuspäivän tuli tietty siitä ronkkimisestä vereslimaista vuotoa mutta nyt se vaan yltyy punasempana! Yöllä vaan iskin tukon paprua housuun ja menin peiton alle en lähe synnyttään EENNNNNNNNN!!!en uskaltanut nousta edes pandolia ottamaan vaikka mahaa juili heh ehkä tää loppuu?

siksakkia oon kuullut saman että napanuora vois luiskahtaa en tiiä mihin ? se on se liike ylös alas...legendaa vai ei ?

 
Kiitos onnitteluista! :)

Siksakkia yhdessä oltiin puhuttu kihlauksesta ja käytiin sormuksiakin katsomassa, mutta yllärinä tuli polvistuminen ja kauniit sanat miehen suusta.. :heart: =)
RockMummy Fiilis on Kyllä MAHTAVA, koska tätä on ODOTETTU !! :D

(.) Heii.. Mullakin ollu jo pitkän aikaa aika koviakin menkkajomotuksia alamahalla, yleensä aina öisin... Turvotusta mulla on vaan sormissa,tosin ihan vähän.. Aamusin on tosi kipeät, ei saa kunnolla taivuttettua ?!
Sairaalakassi on pakattuna vauvalle,mutta omat tavarat on vielä laittamatta, joka päivä kuitenkin mielessä et pitäis pakkailla edes jo tärkeimmät...

nyt on pakko mennä viel soffalle makuu asentoon.. |O
 
villahousu ikäviä vaivoja noi sydänoireet,yritä jaksaa :hug:

neuvolan vaaka on täälläkin digitaalinen,joka kerta ällöttää mennä siihen punnituksenn,ei todellakaan ole minun kaverini,ei :x

Niin ja Papricahan on mun masussa rt:ssä,mutta pää ei ole vielä kunnolla kiinnitynyt,toivottavasti jo seuraavaan neuvolakertaan mennessä joka on nyt ensi viikolla =)

Susyanne no,noita kommelluksia sattuu itse kullekin :LOL: :hug:

Limatulppa siitä on ollut kaksi pientä havaintoa vessassa käydessä,pari pientä liisteriklönttiä on tullut,mutta ei veristä sentään.
Valkovuotoa se ei ole voinut olla,mutten toki sen tarkempaa analyysiä ole niille alkanut tehdä :D

Pauzi oikein isot onnittelut koko perheelle :hug:

Toukotytsy onnittelut kihloihin menosta :heart:

Sikssakkia ai ettei saisi ikkunoita pestä :eek: Kyllä mä meinasin ne huitaista ensi viikolla puhtaiksi,onneksi meillä ei noita ikkunoita kovin montaa olekaan :p

Naralla taitaa olla limatulppaa? Toki jos kyseessä on pelkkää verta,niin silloin tarkistukseen,olisitkohan sinä seuraava nyytin hakija? :heart:


BV ja P 34+4
 
Ikkunan pesusta kukaan ei ole varoitellut etteikö sitä saisi tehdä. Joten aijon jatkaa urakaa tänään. Tosin pepsiskö mies ikkunat jos sanoisin ettei suositella loppuraskaudesta :whistle:
Eiköhän tuo ole noita "vanhoja mammojen" uskomuksia. :D
Ainiin! Unohdin kertoa. Noista vanhoista uskomuksista ja "ohjeista"
Eräs pirteä 94- vuotias rouvashekilö kertoi että hänen nuoruudessaan sanottiin, että jos lapsi on perätilassa niin pitäsi tehdä kuperkeikkoja niin lapsi kääntyy. :LOL:
Hän kyllä lisäsi että ei ikinä itse kokeillut vaikka kolmas lapsi olikin perätilassa.
Jos laittaisi itsensä pikkuhiljaa ihmisen näköiseksi ja lähtisi kaupaan.

 

Yhteistyössä