TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

No mä oon katellut jo toista kuukautta verilimaa ja onhan se kohdunsuu peräti jo pehmentynyt. Mulla on vieläkin alakerta niin kipee siitä eilisestä ronkkimisesta kun se tunki sormiaan sisuksiin ja samalla paino mahaa ylhäältä alaspäin. Kävi niin kipeetä että en kunnolla edes muista mitä se sano siinä kai jotain että tää on jo hyvin tässä ? vauvan pää? en tiiä kai siellä joku on hyvin ehhe...

Tuntuu että vitutus vaan kasvaa eilen huusin kissoillekin kun tulivat joukolla häiritsee nuorimmaisen nukkumaan menoa että menkään nyt jumaleissön MUUALLE!!!! heitin tyynyllä ja paiskasin oven kiinni heeh :LOL:

Meillä on pari autoa Kia sorento siihen on kiva kiivetä tällä mahalla :kieh: toinen pösö menee vaihtoon isompaan sekin.

Mulla on kans "oikeesti" viikkoja viikon enempi vituttaa sekin heh kun ne tuijottaa sitä sitten vaikka se edes pidä paikkaansa kokoajan ultrassa ollut isompi ja menkoista laskettu lähempänä totuutta sitten lekuri määrää 3vkon päähän jonkun suunnitteluajan minähän suunnittelin sekin ajan uusiksi ...kyllä tässä on muuten niin heikoilla hangilla jos alkaa lääkäreiden pillin mukaan tanssimaan. :LOL: tää viime kertanen lekuri puhu jopa että viikolle 41 päästettäs mulla ois sitten jo 42 että joo joka paikassa lukee että inskaraskauksia päästetä yli LA;n mä nostan niin metelin jos tätä pitkitetään ...hirveä työ dietata piikittää ja sitten raskaus päästettäs muka noin pitkälle no way! kahen viikon päästä kun ne kysyy että miten sä voit sanon että ERITTÄIN HUONOSTI!!! että nyt pistetään cytotecit *erseeseeen ja lopetaan tää raskaus mulle riittää :whistle: Pahin pelko on se että eka oli tulossa iso vauva ja nyt sanotaan että normaalin rajoissa että seuraavalla kerralla paino onkin yhtäkkiä pompsahtunut taas yläkäyrille siksi halusinkin sen ajan parin viikon päähän. Mä en enää usko lääkäreitä ne oo mitään ylijumalia...
Mieluusti tietty synnytys voi alkaa itsekseen taitaa olla vaan liian paljon toivottu..?

Musta raskaana olevilla pitäs olla OMALÄÄKÄRI polillakin niin ärsyttävää mennä aina lekurille kun aina on eri lääkäri ja seuraava pyörtää aina edellisen puheet ikinä voi mihinkään luottaa...
 
Kissinminttu Kiitos :heart: Siis onhan se selkä ollut tänään taas tosi kipeä (kun on se välilevyn pullistuma) ja haravoimassa se oli ehkä kaikki 15 min ja maannut loppupäivän sängyssä. Mutta kun ei se tajunnut kuinka paha mieli mulla oli :ashamed: Mutta oon saanut olla kainalossa kyllä tänään enemmän kuin normaalisti ja mies teki ruuan :heart:
Ja ehtiihän sinne kierrokselle, kun ei tosiaan ole vielä viikkoja tarpeeksi mennä sinne edes synnyttämään.

Suzyanne Voi ei :( Mä pesin kanssa siskolta saatuja leluja. En siis keittänyt, vaan ihan tiskasin. Mutta mulla meni kanssa muutaman lelun sisään kunnolla vettä ja en meinaa saada niitä valutettua tyhjäksi. Pienestä reiästä menee siis hyvin vesi sisään, mutta ei tule ulos :D
Kokeile seuraavalla kerralla ensin yksi lelu ennenkuin laitat koko kattilallisen porisemaan :D
 
kissinminttu: Joo tähän asti laskettu ettei kannata pitää vielä diesel-autoa just veron takia, mutta jos mies joutuu lähes kokonaan ajamaan työmatkat omalla autolla ja sitten vielä meidän muut ajot päälle niin vois jo tulla edullisemmaksi verosta huolimatta. Toki tuo verokin riippuu siitä millaisen dieselin ostaisi.

Anteeksi Suzyanne mutta mua vähän nauratti tuo desinfiointi-juttu :D :ashamed: Jotenkin ihana päivän piristys :heart:
Mä myös pesen kaiken mahdollisen (myös lelut) tiskikoneessa tai sitten pyykkikoneessa.
Tuossa konepesussa on vaan just se ongelma että vettä jää joihinkin leluihin kamalasti sisälle. Osaa saa sitten ruuvimeisselin kanssa purkaa ja kuivattaa ja koota uudelleen :LOL:

Esikoista odottaessa jostain luin sellaisen vinkin, että esim. uuden turvakaukalon pehmusteita ei tarvii pestä, suihkuttaa niihin vaan desinfiointi-ainetta, siis sellaista mitä haavoihin ym. laitetaan.

Mutta kyllä varmaan normaali käsintiskauskin riittää, tai sitten vaan pyykinpesukoneeseen pesupussiin ja vaikka lakanoita sekaan pehmentämään!
 
Suzyanne
Siksakkia ei haittaa jos nauratti, hyvä vaan jos saan piristettyä jonkun päivää omalla sisäisellä blondiudellani. :LOL:

Ja sompio, sinnehän tosiaan kippasin kerralla kauheen kasan leluja samaan kattilaan, olis voinut yhdellä ensin kokeilla.. :headwall: No vahingosta viisastuu, ainakin toivottavasti jopa minä!! :LOL:

Meinasin minäkin ensin tiskata lelut vaan ihan astianpesuaineella ja kuumalla vedellä, mutta sitten ajattelin että tapetaan nyt sitten pöpöt kunnolla, ja pöpökammoisena leikkausosaston laitoshuoltajana sitten päätin desinfioida kamat ihan kunnolla, ja tapoin pöpöjen sijasta lelutkin.. :LOL:
 
Mä en oo koskaan pessyt astianpesukoneessa mitään mitä vauva laittaa suuhun muovia ainakaan. Mä oon aattelut että jos muovi imee sitä pesuainetta joka on hirveetä myrkkyä esim tutit/pullot keitän aina heh..joskus kuullut että patologit sanoo että sisuskaluista näkee kellä on astianpesukone voi olla legendaakin mitä todennäköisimmin :p

 
Saman kuullut kuin Nara joten ihan vain pessyt käsin ja pehmolelut koneessa.

Tarkistus takana ja meidän b vauveli oli kääntynyt, huoh :heart: Eikä siltä löytynyt ulokkeita kuten a:lta :LOL:
Painoarviot 2,6-3kg:n. Pehmennystä alakerrassa tapahtunut.

Mitähän vielä :ashamed: jotain piti kommentoida, mutta enpä muista...

K&S 36 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nara:
Mä en oo koskaan pessyt astianpesukoneessa mitään mitä vauva laittaa suuhun muovia ainakaan. Mä oon aattelut että jos muovi imee sitä pesuainetta joka on hirveetä myrkkyä esim tutit/pullot keitän aina heh..joskus kuullut että patologit sanoo että sisuskaluista näkee kellä on astianpesukone voi olla legendaakin mitä todennäköisimmin :p
Mä olen kanssa kuullut tuon, että ruumiinavauksissa näkevät keiden huushollissa on tiskikone ja kenellä tiskataan käsin. Mene ja tiedä :)

Suzyanne: Vai olet sinä kaksonen, hihhih :) Saa nähdä millainen kaksonen meille tulee, jos hän sitten päättää kaksosten aikana syntyä!
 
Pauzi

Ihan vain pikainen ilmoitus, että meille syntyi pikaisesti luomuna pieni poika maanantaina 20.4. klo 20.29. Pojan mitat oli 3010g ja 47cm. Tulen myöhemmin kertomaan tarkemmin pikkuisen vauhdikkaan maailmaantulon.
 
Hei, pääkaupunkiseudun mammat! Tällainen löytyi huhtikuisten pinosta (jossa käyn lukemassa synnytyskertomuksia... :ashamed: ):

http://www.konkurssipesat.com/ilmoitukset/03/0308_lahtinen.htm

Useasta eri konkurssipesästä alennukset vähintään - 40 %
Paljon tuotteita myös jopa - 80 %

Lastentarvike ja -vaateliikkeen koko vaihto-omaisuus mm.
Lasten vaatteita koot alk 40 cm- 152 cm
Vauvan tarvikkeita mm tutteja, tuttipulloja, nokkamukeja, harsoja, kestovaippoja ym
Vauvan peittoja, tyynyjä
Pinnasängyn pehmusteita
Imetystyynyjä
Äitiysvaatteita
Rattaita merkit mm Cresent, Esprit, Tako
Turvakaukaloita
Turva- ja korokeistuimia
Sittereitä
Kävelytuoleja
Pinnasänkyjä
Syöttötuoleja
Vauvan leluja
Juhlavaatteita ja kenkiä
Sadevaatteita ja kumisaappaita
Paljon muuta tässä luetteloimatonta tavaraa..
kaikista lastenliikkeen tuotteista ale väh - 40 %

Sisustuskankaita
Tapetteja
Verho- ja peitekankaita
Kangaspaloja

Paljon koriste- ja sisustustavaraa

Optikkoliikkeen konkurssipesän
kaikki silmälasikehykset 10 ? kpl
Merkkiaurinkolasit - 70 %

Vaatteita naisille paljon
merkit mm. Marlboro Classics, Calvin Klein, Ciesse
Kaikki farkut 30 ? pari
Hameita, toppeja, puseroita, Neuleita,
Kesähousuja, Bootseja, Asusteita, Takkeja ym ym

Vaatteita Miehille
Merkit Marlboro Classics, ja yksittäiskappaleita muissakin merkeissä
Hajakokoja Farkkuja, kenkiä, takkeja, t-paitoja ym

Lisäksi
Astioita
Koriste-esineitä
Sisustusjulisteita ja -tauluja
Onnittelukortteja mm. Hää, vauva, ristiäis, merkkipäivät ym
Pehmoleluja
Paljon tässä mainitsematonta tavaraa

Tervetuloa edullisille ostoksille!
Konkussipesät: Baby Day Ky, Avane Oy, Kampin Silmälasi Oy, Mc Kamppi Oy, Status Trading Oy, Kanala Group Oy, Destino Ky
 
Onnea Pauzillenpikku prinssin johdosta! :heart: uskomatonta,tästä se alkaa.Itsellä on vielä pitkä aika ku LA on loppu kuusta. Mullakin siis menkkojen mukaan 28.5 ja ultran mukaan 5.6.

Tänään oli neuvola ja sain luojan kiitos äippäpolille lähetteen synnytystapa-arvioon.Synnytykset ku ollu niin nopeita ja viimeiset käynnistettyjä.Neuvolalääkäri sano,että taas käynnistetään viikko ennen LA,mutta äippäpolilta pitää se lupa ja varmistus siihen saada. Samalla sitten ultraavat ku sf mitta on suuri ku vauva on niin korkealla.Eikä neuvolatäti ole ihan varma miten päin vauva masussa on.Itsellä sellainen tunne,että on pää alaspäin. Kutsu sinne tulee varmaan rv36.

Sompio: koskas se sun seuraava Vammalas reissu on? Jos sillo saatais tapaaminen aikaan? Jos Jasmin on kunnossa ja Höpöliinikin tulisi.

Ostin tänään käytettynä vaunut jossa on kova koppa.Mies ei ollut kovin innoissaan. Mut just eilen puhuttiin kuinka kesällä yritetään isyys ja kesälomalla kävellä yhdessä,että saatais painoa alaspäin.Meidän tuplarattailla ei mennä hiekkatietä ku ovat matkarattaat.Joten kahdet vaunut on hyvä olla.4 v saa pyöräillä ja 3 v rakastaa kävelyä.

Olis vaikka mitä kommentoitavaa,mutta olen koko päivän ollu juoksussa.Ja just tultiin Ideaparkista kotiin. Iltapalaa tekemään.Huomenna sitte ajan kanssa.

NN rv 33+5
 
Suzyanne
pauzi onnea pojasta!! :flower: :flower: Ihanaa, nyt me toukokuiset sitten alettiin kunnolla poksumaan!!!:heart:

niiksu ei tietty voi yleistää, mutta minä ja monta hyvää kaksos-ystävääni olemme kaikki vilkkaita, verbaalisia ja kekseliäitä, enkä ikinä ole kyllä tavannut ainuttakaan rauhallista ja tasaista kaksosta. Mutta kaipa niitäkin jossain on. :D

Ehkä minäkin ne muoviset lelut jätän jatkossa keittämättä.. :whistle:
 
Pauzi: IHANAA, ONNEA ONNEA ONNEA :flower: :flower:
Nyt alkaa tässäkin pinossa tapahtua :p Nopeasti on tosiaan asiat edenneet, katsoin sun edellisen kirjoituksen että neljä päivää ennen synnytystä kohdunsuu pehmeä mutta kiinni ja kanava jäljellä. Ehkä tää nyt tuo uskoa muihinkin, että ainakin uudelleensynnyttäjillä voi tilanne muuttua äkkiä :saint:

Eemelin äiti: Hieno juttu että molemmat nyt oikein päin! Sulla sitten tyttötunne piti paikkaansa :)
 
JEEE .. Vauva! Onnea Pauzi todella paljon! :flower: :heart:

Täälläkin ollaa NIIN onnellisiä.. Mies tuossa kosi mua ja laittoi sormeeni maailman kauneimman kihlasormuksen! :heart: =)

(.) Mä en oo bongaillu mitää limatulppia vieläkään.. ja eipä noita suppareitakaan tuu kun sillontällön.. Ooon niin varma et menee hienosti yli LA:n ! :kieh:

Niin ja tykkään lukee horoskooppeja ja satunnaisesti niihin uskonkin!

Tytsy+masukki 37+3
 
Pauzille ja perheelle kovasti onnea :heart: :heart:

Astianpesukoneeseen riittäisi kuulemma puolikaskin tabletti. Ainakin meillä kun astiat huuhdotaan ennen koneeseen laittoa, niin usein pestään puolikkaalla tabletilla ja puhtaan näköistä tulee. Onhan sillä yhdellä pojalla mainoksessa se leluautojen pesula siellä astianpesukoneessa, voihan niissä siis leluja pestä :LOL:

Vieläkö Suzyannen kattilassa voi ruokaa laittaa vai suliko lelut esim. pohjaan kiinni?

Nikunaku Mä tulen vasta 6.5. Vammalaan seuraavan kerran. Aamusta eka lääkärille ja illalla tullaan miehen kanssa synnärikierrokselle. Täytys lähempänä katsoa vointia, että jaksaisiko jäädä kyläilemään lääkärireissulla.
 
Onnittelut kihlauksesta Toukotytsy :heart: :heart: Täähän on oikea hyvien uutisten päivä! Tuliko kosinta ihan yllätyksenä sulle?

*muoks* sitä piti kysyä että mitä tietoja haluutte että laitetaan syntyneet-listaan?? Sukupuoli, rv, paino, pituus, pään ympärys, synnäri jne...? Sanokaa mitä ette halua/kannattaa jättää pois.
 
Suzyanne
Sompio oli iso kattila, niin ei sentään pohjaan kiinni palaneet. Se se vielä olisi puuttunut. :headwall: :D

Toukotytsylle onnea kihlauksen johdosta!!! :flower: :flower: :flower:
 

Yhteistyössä