Täälläkin puoliväli poksuu, 20+0 *pokspoks*
Ekat kuukaudet meni madellen, ja arvaan, että tästä eteenpäin aika hujahtaa mieletöntä vauhtia. Tekisi mieli jo hakea vauvan vaatteet mun vanhempien luota säilytyksestä. Osa on omassa vaatehuoneessa, ne voisikin oikeastaan kaivaa esille ja katsella, tarvitseeko jotain paikata. Kauhea käsityövimma iski, olen neulonut villasukkia ja lapasia kahdelle vanhimmalle lapselle. Ompelukoneen kaivoin myös esiin, jos viikonloppuna ehtisi jotain tekemään.
Meillä on taas kuumetta kierroksissa, vanhimmalle lapselle nousi iltapäivästä. Alkuviikon on ollut yskässä. Mullakin on kurkku kipeänä toista päivää, jää taas juoksulenkit tauolle. En tiedä uskaltaako sitten enää uudestaan aloittaakaan. Jäi edelleen mietityttämään se hitsin istukka ja lisääntyneet supistukset tässä joulun jälkeen. Ei tosin liity rasitukseen, iltaisin levossa tulee. Ei tullut mieleen niistä mainita rakenneultrassa, kun ne on aiemmissa olleet vaarattomia. Mutta onko nyt eri tilanne...? Ärsyttävää epätietoisuutta. Sitäkin pähkäsin, kun mulla on ollut jotain outoja tuntemuksia... no, jossain. Liitoskipuja ne ei ole, eikä supistuksia. Eikä repäisykipuja. Mutta esim. tänään kun nousin penkiltä jalat harallaan, tuntui jossain lantiopohjan suunnalla, kohdun alaosassa tai jossain, sellainen ilkeä vihlaisun tapainen.
Onko muilla ollut epämääräisiä kipuja?
Ja vielä sellainen tuli mieleen, että jos kävisi niin p***a tuuri, että istukka olisi sellaisella kohdalla, että aiheuttaisi jossain vaiheessa isomman vuodon ja se sattuisi sellaisella viikolla, kun mies on töissä. Niin mitenhän kiire sillä ampparikyydillä on, ehtiikö odotella, että joku tulee hakemaan lapset vai voiko ne ottaa mukaan...!? Mun vanhemmat on n.15-20 minuutin päässä, jos ovat kotona. Käsitöitä tehdessä on liikaa aikaa ajatella :stick:
Lupauksista, esikoisen sukupuoli kysyttiin ultrassa (eivät ihan varmaksi sanoneet) ja haluttiin pitää omana salaisuutena
Väsymyksestä, parina päivänä olen ottanut keskellä päivää pienet torkut, toissa päivänä nukahdin vahingossa sohvalle kesken lukemisen ja eilen sippasin kuopuksen viereen päiväunille. En sitten tiedä, johtuiko siitä, että oli tämä flunssa just tuloillaan.
Kuopuksella on ollut viime päivinä hellyttävä tapa laittaa korva paljasta masua vasten :heart: Ja kaivoi vanhan vauvalelunsa jostain lelulaatikon kätköistä, aikoo antaa sen vauvalle :heart: Potkuja on saaneet jo kaikki lapset tuntea, ja näkyy ne ihan hienosti päälle päinkin