Huomenta toukolaiset!
Onpas ihanaa kun aurinko paistaa (ainakin täällä etelässä), aivan ihana herätä aamuisin kun on niin mahtava sää! Oon viime vuosina tajunnut todella olevani jotain muuta kuin talvi-ihminen..
Ihana oli kuulla
sonjasusannan ja pienen kuulumisia! Ja kiva saada vielä uusia mukaan, tervetuloa! Ihan kivasti täälläkin pysyy keskustelu yllä, en siis itse ole kova facebookfani, joten en siellä oo ryhmässä.
Viime viikoina on ollut jänniä juttuja. Ollaan käyty tutustumassa synnäriin, se olikin paljon kodikkaampi kuin uskalsin odottaa. Toivoisin kauheasti, että tää pikkutyyppi syntyis ennen naikkarin sulkua kun taitaa tulla aika kovat paineet näihin lähialueen muihin sairaaloihin.. Oon niin huono nukkumaan, että en usko saavani levättyä useamman hengen huoneessa vaan toivotaan perhehuonetta.
synnytys pyöriikin aika paljon mielessä ja niinkin paljon, että näen jo unia tapahtumasta
muutaman kerran unessa on synnytys käynnistynyt ja sitten saman tien lopahtanut ja oon ollu kauhean pettynyt siinä unessa..! Mutta todellisuudessa en tietenkään halua vielä synnyttää, vauva saa olla ihan rauhassa vielä sen kuukauden, kiitos
omaa napaa: olo on siis ihan erinomainen muutaman viikon ja kuukauden takaiseen. Ihan ehdottomasti hyvä juttu oli jäädä aiemmin töistä, nyt oon saanu levättyä ja nukuttua (vaikka näenkin tosi omituisia unia..). Supistelu on vähentynyt tosi paljon ja jaksan liikkua tuolla ihmisten ilmoilla taas. Aamulla heräsin pariin kipeään supistukseen (?) sillain, että alamahaa poltti ihan kunnolla. Ainakin luulen, että ne oli kipeitä suppareita. Kestikin lähemmäs minuuttia-kahta eikä voinu liikkua kun poltti. En nyt huolestunut kaheasti (ei varmaan kannata?) ja ajattelin rauhassa kuulostella oloja.
epparista: mua kyllä vähän on alkanu mietityttää noi repeämisjutut. Mistä sitä aiemmin puhuttua öljyä saa ostaa?
oon valmis kokeilemaan vaikka mitä. Mua on myös alkanu mietityttää, että jaksanko työntää sen baaben ulos kun oon aika rapakunnossa nyt. Liikkuminen on ollu niin vaikeaa näiden supisteluiden vuoksi.
Aurinkoa kaikille ja hyviä oloja!
Nomma 34+6