Jos sitä jaksais muutaman rivin naputella pitkästä aikaa, päivittäin teidän kuulumisia kyllä seurailen
Ensinnäkin ONNEA
Blommor ja täällä peukut pystyssä, että kaikki menee lopulta hyvin ja tsemppiä
Etpä ole
Kaana helpolla päässyt viime aikoina, toivottavasti vastoinkäymiset loppuu tähän.
Ja tervetuloa uusille, joita vieläkin ilmaantuu joukkoon
Omaa napaa...töiden lisäksi ei jaksa ei yhtään mitään. Kaikki kotihommat repsottaa, mutta onneksi on ahkera mies
Ja ihan sama näin vapaapäivänäkin, ei vaan jaksa mitään. Hemppa huitelee jossain alle 120:ssä, vaikuttaa osaltaan varmaan ja verenpaineet mulla on aika matalat ja sen kyllä huomaa.
Kaikki ruoka-aineet tuntuu närästävän, taidan vetää jatkossa pelkki nuudeleita
Jotain ihme kipukohtauksia tapahtuu levossa. Nivusissa/alavatsalla leviten selkäpuolelle, en tiedä. Kestävät ehkä tunnin, mutta supistuksia eivät kyllä ole, tuntuvat ennemmin sellaisilta repimiskivuilta...inhottavia.
EIvät mua sitten koskaan sinne sokerirasitukseen laittaneet, vaikka painoa kertynyt 18 kg ja ikääkin 41. Taitaa olla lepsua meininkiä meillä päin =D Painonnoususta eivät mulle ole missään raskauksissa nipottaneet. Ehkä koska kaikki arvot loistavat, bmi 21 ja paino tippunut nopeasti itsestään synnytysten jälkeen. 18 kiloa kerättynä massaa tällä hetkellä! No viime raskaudessa tuli 26 kg. Huvittavinta on se, että kaikki tutut aloittavat mut nähdessään: "no sulle ei kyllä ainakaan oo paljoa kiloja kertynyt" =D No joo, kyllä mä itekin vähän ihmettelen minne muualle ne on kertyneet kuin mahaan ja näihin ällöttävän isoihin utareisiin =(
Kunhan tästä muutaman viikon päästä äitiyslomalle pääsee, toivon että jostain löytyy energiaa ja mielialaa siivoamiseen ja tavaroiden kuntoonlaittoon. Täysin kyllästynyt raskauteen (jota olen ollut koko ajan) ja mieliala sen mukainen =( No, kai tän lopun vielä kestää.
Mun pitäis myös ottaa selvää, onko poliklinikkasynnytys PHKS:ssa mahdollista. Terminähän asia on tuttu, mutta Päksissä uhkaavat pitää nykyään sen 2 vrk ennen lääkärintarkastusta enkä itse ole todellakaan ajatellut siellä niin kauaa maata.
Ai, hyvää Naistenpäivää kaikille