TOUKOKUUN TOIVOTUT

Hemuli: Huomasin sinun aiemmista viesteistä, että teillä on myös esikoinen "uunissa". Hurjan jännää ;) Tuntui jotenkin hienolta soittaa neuvolaan, kun siellä olivat niin mukavia ja rohkaisevia. Tuntuu tämä taas asteen verran todemmalta =) Saitko yhteyden neuvolaan?
Aiotko mennä varhaisultraan?
 
Vaula
Aurinkoista syyspäivää kaikille odottajille! ja onnea uudet plussaajat!

Täällä yritetään sinnitellä hereillä työpäivän loppuun. Armoton väsymys painaa.
Mahaa ei ole muutamaan päivään nipistellyt, mutta öklöttävää oloa on pidellyt. Onneksi en ole joutunut tekemään lähempää tuttavuutta pöntön kanssa. (sympatiat niille, joille pönttö tullut tutuksi viime päivinä)

Perjantaina on neuvola. TOivottavasti saadaa pieni sykkivä piste näkyviin, jotta saan varmistuksen sille, että tämä on todellista ja kaikki ok. Nyt arjen ja väsyn keskellä välillä on vaikea tosissaan ajatella, että sisällä kasvaa pieni elämän alku. (Toivottavasti)

Meille tämä pieni on kolmas lapsi.

 
arg, kun nämä sivut tökkii.. juuri kun on saanut kirjoitettua, niin häviää koko juttu. Mutta: eilen kirjoittelin, kun piti lähteä töistä kesken päivän heikon olon vuoksi. Illalla nousi yllättäen kuume 38:aan ja aamulla oli taas pois.. :eek: Ja masua vihlistelee.. Täytynee harkita sitä varhaisultraa minunkin, jotta saisi vähän tyynnyteltyä oloa.. Mutta kiva kun täällä on vilkasta ja uusiakin tulee lisää.. :)
 
Johan se pahoinvointi on tännekkin pesiytynyt. Yökkimään ei ole tarvinnut alkaa, mutta joka iltainen ellotus, johon auttaa vain syöminen. Kiva jos jo tässä vaiheessa paino nousee, kun pitää syödä :$ Ei muuten mutta edellisissä raskauksissa mun paino nousi likemmäs 25 kg, joten en enää tuota määrää haluaisi. Ei sillä, ne lähti hyvin nopeesti pois, mutta viimesimmästä onkin aikaa 12 vuotta.

Hajut on jotain aivan karmeita. Mulla mies käsittelee kalaa työssään, joten arvatkaapa saako suihku/saunakomennon heti kun ovesta sisään tulee työpäivän jälkeen. Ei se tuoreen kalan haju ennen häirinnyt (tuore kalahan ei oikeasti haise vaan tuoksuu hyvin miedosti) mutta nyt riittää sekin vähäinen...hyi yöks! miesparka...

Oulun seudulla on todella lämmin ja aurinkoinen ilma, joten pitäisi varmaan hiimailla pihan puolelle....jos vaan jaksais :p
 
Siilura,varasin tänään ajan neuvolaan(olikin työn alla,jonotin 30min)ja sain ajan 15.10,kun alkaa 9vk.Varhaisultraan menen 2.10.kun halutaan olla varmoja asiasta miehen kanssa ennen kuin menen neuvolaan.Sain taas hinnasta outoa arviota eli kelan jälkeen hintaa voi olla 85-130e!?!En tajua...riippuu mitä kaikkea teette oli vain vastaus!No,maksetaan että saadaan hyvämieli odottaa pienokaista,jos kaikki olisikin hyvin.Sitten ei ainakaan tarvitsisi niin kamalasti enää siitä hermoilla :D
 
Kiitos Hituel neuvoista, katsotaan onnistuuko ;)

Hemuli: mulla on neuvolaan aika kolme päivää sinun jälkeen. Täytyy kysyä mieheltä tosta ultrasta, haluaisin kans olla varma siitä, että kaikki on hyvin.

Tapsu: soita vaikka neuvolaan noiden vuotojen tiimoilta, turha niitä on yksin murehtia!

:hug:
 
Hihii. Tänään oli ultra. Siellä uiskenteli 7,jotain mm pitkä alkio ja sydän pampatti. Kätilö melko itsevarmasti tokaisi, että ei tämä enää kesken mene. Vaikka tietää, että eihän se sitä voi luvata, niin kyllä se helpottaa. :D
 
Toukokuun Toivotut syyskuussa


25.4
TyyneTäti...............viides


27.4
Mollakka.................kolmas..........PHKS
Elz83N...................kolmas..........Mikkelin keskussairaala


1.5
bluebird................esikoinen


3.5
HelmiPihlaja............esikoinen
Mimosa81..............esikoinen..........TYKS
monitoimityökalu.....kuudes............SeKs
kanaemo ...............neljäs


4.5
paivansade73.......kolmas.....Kätilöopisto tai Naistenklinikka


5.5
hes
PMMP76
Kuuhullu ..............kolmas.........KOKS
e rika...................esikoinen
PieniTytönTylleröinen...toinen
vappuvauvan äiti.........toinen



6.5
ToukoMuru...........esikoinen
onnellinen81
Pötkis...................neljäs
EkaVakara .............toinen


7.5
Liro..................toinen...........SatKs



8.5
carmen.............esikoinen.........Jorvi
santrra ..........esikoinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Jenni30v.............esikoinen



9.5
Laurenzia..............kuudes...........PHKS
Vaula
Annaliina73............kolmas..........OYS


10.5
autumn84..............toinen
samary..................esikoinen.......OYS
maviks...................toinen............KOKS
Marimint81.............esikoinen
Lilia78....................esikoinen
summer 81...........toinen.............Jyväskylä
Lumikko71............toinen



11.5
poika04...............toinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala



12.5
Annastiina69...........neljäs..........Jorvi
katrinainen...esikoinen..Trondheimin yliopistollinen sairaala
weiss.....................toinen
kuunlilja.................esikoinen


13.5
Lahja...................toinen
dedefilus .............kolmas
haaveilia...............esikoinen


14.5
singa.....................kolmas..........Kätilöopisto
beccy.....................toinen
tapsu85.................toinen...........Mikkelin keskussairaala
wilhelmiina81...........toinen


15.5
äippä 84 ................kolmas..........SatKs


16.5
pippa.....................esikoinen
Elriina ..................kolmas..........KOKS
mouku80.................esikoinen
Hituel


17.5
sisarHENTOvalkoinen......toinen........Jorvi
saaara ........................toinen........OAS


19.5

Jonsku83...............esikoinen


20.5
hemppis ...............toinen



21.5

sädetikku .............kolmas
iritna ..................toinen
Siilura ................esikoinen



24.5

Hemuli79 ...........esikoinen


25.5
Puliina ..............esikoinen


29.5
MissMaisa .........kolmas



lisäksi ei la

Maarikki
suzette
Pikkunen.................viides
toukomamitsu..........esikoinen
berry76 .................neljäs
iitu84......................esikoinen
monitoimityökalu......kuudes
khalawah.................kolmas
ninaTT
Repa .....................esikoinen
Muska
Hipsulainen-80
London calling
Sara80
Tupuna
näpsy
 
Onnittelut uusille plussaajille!!!!
Päivitin listaa ja jos puutteita tai vääriä tietoja niin ilmoittakaa.
Ja nyt aion soittaa paikalliselle yksityiselle lääkäriasemalle.....mie kanssa haluaisin nähdä meidän nelosen :heart:






...no niin, soitettu on ja ajat menis ensi viikon loppuun ja sitten mulla onkin jo seuraavan viikon alussa neuvola. Eli ultra jää väliin ja jään odottelemaan neuvolaa, miulla silloin viikkoja 10+ joten hyvät mahdollisuudet kuulla sydänäänet. (aikaisemmissa raskauksissa kuuluneet kanssa tosi aikaisin)
 
Siilura,melkeinpä siis samoilla päivillä mennään :LOL:
Saas nähädä syntyykö samana päivänäkin...
Otin ton ultra jo ens viikolle työvuorojen takia ja mulle sanottiin,et on hyvä aika kun alkaa viikko 7,et saataisi jotain jo näkyäkin asukista!!!JÄNNITTÄÄ
 
Onpas tullut tekstiä....
En oo voinniltani kyennyt ees koneelle :x Paha olo siis jatkuu...just nyt oikein harvinaisen ok.

Tervetulleeks kaikki uudet plussaajat!!! :heart:

Soitin tänään yksityiselle ja varasin ajan ultraan,sain vasta 8.10,mutta ei auta...neuvolaan en oo vieläkään soittanu,enkä varmaan soitakkaan ennen ultraa. Ei mulla muuta,vaakaan pitää taas mennä ;)

Repa+kutvonen rv6-7
 
Ronya Royce tervetuloa!

Noista vihlonnoista, mulla myös aivastaminen, äkilliset liikkeet vihloo alamahaa.

Onko muita sektion jälkeen raskaana olevia? Joku tais olla, mutten muista nimeä enää... Eli siis kuinka kauan teillä on sektiosta aikaa? Itsellä takana siis kaksi alatiesynnytystä ja viimeisin oli sektio. Ja aikaa siis 1v8kk. Hieman nyt sitten mietityttää miten kohtu 'käyttäytyy' sektion jälkeen, onko enemmän noita kasvukipuja yms. Neuvolassa ajattelin asiasta sitten kysellä, kahden viikon kuluttua on eka käynti.

Täällä myös ihanan aurinkoinen, mutta tuulinen ilma. Tosi lämmintäkin! Ja pohjois-pohjanmaalla siis asustellaan :)

 
Toukokuun Toivotut syyskuussa


25.4
TyyneTäti...............viides


27.4
Mollakka.................kolmas..........PHKS
Elz83N...................kolmas..........Mikkelin keskussairaala


1.5
bluebird................esikoinen


3.5
HelmiPihlaja............esikoinen
Mimosa81..............esikoinen..........TYKS
monitoimityökalu.....kuudes............SeKs
kanaemo ...............neljäs


4.5
paivansade73.......kolmas.....Kätilöopisto tai Naistenklinikka


5.5
hes
PMMP76
Kuuhullu ..............kolmas.........KOKS
e rika...................esikoinen
PieniTytönTylleröinen...toinen
vappuvauvan äiti.........toinen



6.5
ToukoMuru...........esikoinen
onnellinen81
Pötkis...................neljäs
EkaVakara .............toinen


7.5
Liro..................toinen...........SatKs



8.5
carmen.............esikoinen.........Jorvi
santrra ..........esikoinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala
Jenni30v.............esikoinen



9.5
Laurenzia..............kuudes...........PHKS
Vaula
Annaliina73............kolmas..........OYS


10.5
autumn84..............toinen
samary..................esikoinen.......OYS
maviks...................toinen............KOKS
Marimint81.............esikoinen
Lilia78....................esikoinen
summer 81...........toinen.............Jyväskylä



11.5
poika04...............toinen.......Kuopion Yliopistollinen sairaala



12.5
Annastiina69...........neljäs..........Jorvi
katrinainen...esikoinen..Trondheimin yliopistollinen sairaala
weiss.....................toinen
kuunlilja.................esikoinen
Lumikko71


13.5
Lahja...................toinen
dedefilus .............kolmas
haaveilia...............esikoinen


14.5
singa.....................kolmas..........Kätilöopisto
beccy.....................toinen
tapsu85.................toinen...........Mikkelin keskussairaala
wilhelmiina81...........toinen


15.5
äippä 84 ................kolmas..........SatKs


16.5
pippa.....................esikoinen
Elriina ..................kolmas..........KOKS
mouku80.................esikoinen
Hituel


17.5
sisarHENTOvalkoinen......toinen........Jorvi
saaara ........................toinen........OAS


19.5
Jonsku83...............esikoinen


20.5
hemppis ...............toinen



21.5
sädetikku .............kolmas
iritna ..................toinen
Siilura ................esikoinen



24.5
Hemuli79 ...........esikoinen


25.5
Puliina ..............esikoinen


29.5
MissMaisa .........kolmas



lisäksi ei la

Maarikki
suzette
Pikkunen.................viides
toukomamitsu..........esikoinen
berry76 .................neljäs
iitu84......................esikoinen
monitoimityökalu......kuudes
khalawah.................kolmas
ninaTT
Repa .....................esikoinen
Muska
Hipsulainen-80
London calling
Sara80
Tupuna
näpsy

Päivitin listan kun oma laskettu aika oli kokonaisen päivän väärin :D
 
Onnittelut uusille tulokkaille! :heart: Mulla on ollut sektio 1v1kk sitten. Jostain luin (olikohan se tältä palstalta) että arpi voi haitata istukan kiinnittymistä, saa nähdä. Pahoinvointi jatkuu vaihtelevana ja vatsa on ilmava. :saint: Ja täälläkin on pakko tarkistaa aina se pyyhkimävuoto, milloinkahan siitä pääsee eroon.. Toisaalta mulla on ollut pari vuotta sitten kaksi tuulimunaraskautta+kaavintaa että senkin takia olen vähän varovainen tän odotuksen kanssa.
Sain uuden lasketun ajan, se on 10.5. ja tulossa on siis toinen.

Lumikko71 rv7+3 =)
 
Tervehdys vaan kaikille! Kaunis päivä takana ja kiva on ollut lukea teidän viestejänne sekä ultrakuulumisia =) Mitäs sitten, jos olenkin oksentanut tänään jo taas vaikka kuinka monta kertaa :LOL: Löysin täältä KaksPlussan sivuilta artikkelin, jossa todettiin, että oksenteluun asti menevä pahoinvointi viittaa korkeisiin raskaushormonipitoisuuksiin, joka taas pienentää huomattavasti keskenmenoriskiä. Lääkärihän sen jo meille alku-ultrassa sanoi, mutta pitänee käydä varmuuden vuoksi lukemassa aiheesta säännöllisin väliajoin, että jaksaa taas oksentaa hymyssä suin B)

Muuten kaikki hyvin; olen jo melkoisen varma, että kerron rakaudestani torstaisessa kehityskeskustelussa etteivät ala epäilemään mun työmotivaatioitani :/ Olen meinaan sen verran vaisuna töissä, että mielestäni on reilua kertoa, etten ehkä pysty täysin vastaamaan heidän odotuksiinsa minua kohtaan (olen saanut muutaman kuukauden sisällä parikin ylennystä ja nyt koitan vain kestää työpäivät jotenkuten :ashamed: )

Huomenna alkaa yhdeksäs raskausviikko eli rv 8+0 :heart:

Oikein hyvää vointia kaikille ja kuulemisiin :flower:

PS. Olen miettinyt ihan ketjun aloittamista aiheesta, mutta ehkä kysyn täältä ensin: sattuuko toukokuisissa olla mukana muita Kirkkonummen tai esim.Espoon suunnalta? En tunne kuin yhden odottavan äidin ja olisi kiva tutustua muihin tuleviin mammoihin =)
 
Hei,
Annastiina69, Laittaistko minulle LA 20/5, esikoinen, King's College Hospital

Tervetuloa uudet odottajat!

Hienoja noi lilypie hymio jutut, itse en ole viela kaynyt sivustoilla kun vielakin jannaan tan raskauden jatkuvuutta, sketisella luonteella! Onneksi viela ei ole tullut rushetavaa vuotoo, mutta neuroottiseti tarkkailen, kiva etta en oo yksin tan asia kanssa. Olen jutellut mieheni kanssa jos sittenkin kavisin varhais ultrassa ensviikolla ennen Suomeen tuloa. Muuten eka ultra on nuctal scan eli viikolla 12. Hirveesti haluttaa tietaa etta kaikki on hyvin. Voin saannollisen epasaannolliseti huonosti, mutta vasyttaa ja on nalka kokoajan.
Toissa lahimmat tyokaverit tietaa kun en voikaan tehda kaikkia hommia (leikkaussali hoitsu), kivasti oovat ottaneet taakan itseleen
;) .

tsemppia kaikille!
 

Yhteistyössä