Onpas meitä paljon! =) Vielä tuntuu, että joka kerta on tullut niin paljon uusia odottajia mukaan, etten muista kenenkään nimeä, mutta onhan meillä aikaa "tutustua" ja oppia tuntemaan toisemme :flower:
Joku kyseli miehen suhtautumisesta... Meillä tuleva isä on aivan haltioissaan vauvasta ja muuttui sillä samalla sekunnilla tuhat kertaa hellemmäksi ja huolehtivaisemmaksi, kun plussa-tikun näki! Ainahan hän on ihana ja huolehtivainen, mutta nyt erityisesti. Silittelee ja "juttelee" jo vauvalle massun päältä, vaikka toki tietää, ettei siellä vielä molski kuin pieni kirppunen
Ja tässä olotilassa onkin ihanaa, että hän jaksaa paapoa minua ja pitää huolta: iski meinaan eilen aamulla sellaiset pahoinvoinnit, että oksat pois :/ Lähdettiin eilen aamulla Espanjasta kotiin ja olen oksentanut siitä saakka, vaikka luulin, että omaan sänkyyn pääsy helpottaisi oloa. En oikeasti tiedä miten selviän, jos tämä tällainen olo jatkuu, sillä tuntuu, etten pysty edes kävelemään! Kaikki ruoka kuvottaa; tänäänkin olen saanut aivan väkisin itseni pakottaen syömään vain leivän ja jugurtin. Koitan juoda paljon, etten sentään kuivuisi, mutta olen rehellisesti sanoen hieman huolissani.. Kuinka kauan tällaista oloa voi antaa kestää ennen kuin pitää lähteä lääkäriin? En tosiaan voi mennä maanantaina töihin, jos olo on tällainen :ashamed: Ja mitä tämä tekee pidemmän päälle pikkuiselle?
Onko kellään muulla todella voimakasta pahoinvointia; sellaista, joka vetäisi ihan sänkypotilaaksi kuten minut? :snotty: