tmvk Tervetuloa mukaan! =)
Mä olin tänään siellä neuvolalääkärissä. Ennen lääkärille menoa neukkatätsy otti multa vielä ne verikokeet. Alkoi jo ahdistaa kun se etsi ja etsi, eikä meinannut lainkaan löytää suonta johon pistää, sitten kun tuikkasi niin tais mennä ihan johonkin muualle eikä tippaakaan saatu ulos. No sitten otettiin toinen käsi käsittelyyn ja se piikki saatiin ihan suoneenkin asti. Onneksi en enää pode sellasta piikkikammoa mitä ennen tyttöä. Sillon pelkkä "uhkailukin" verikokeesta sai mut pyörtymään. :$
Lääkäri ei tehnyt muuta kun kyseli kaikenlaista ja teki sisätutkimuksen. Kaikki oli ihan ok...kohdunsuu hieman punoitti, mutta asialle ei kuulemma tarvi tehdä mitään kun se ei verestä lainkaan.
Tiedä sitten mitä meinaa. :/
Kohdun koko vastasi hänen mielestään ihan viikkoja.
Ensi viikolla sitten sokerirasitukseen ja lääkäri meinasi että myöhemmillä viikoilla aletaan pissasta katsomaan myös mahdollista virtsatientulehdusta...Mulla kun oli ennen tyttöä ja tytön odotuksen aikana useita tulehduksia peräkkäin.
Sitten pian pitäisi tulla kutsu nt-ultraan. Lääkäri meinasi että se ois sitten 2-3 viikon päästä.
Kauheen nopeesti tuntuu viikot menevän. Varmaan se tekee kun päivät tuon neitosen kanssa menee aika vauhdikkaissa merkeissä. Nyt kun se menee jo lujaa eteenpäin ja nousee ylös, on "taivas avoin" kaikelle pahan teolle. :kieh:
Saa itse olla aika tarkkana.
Pahoinvointia ei tänäänkään ole ollut oikeestaan lainkaan...jotain ihan pientä oli aamulla, mutta sekin meni ohi kun söin aamupalan. Jokohan ois sen suurimman ohi päässyt tai sitten tämä on tyyntä myrkyn edellä.
-Liro ja papu-