*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

Mymmelis: Taitaa olla mullakin eka vappu ku selvinpäin hyrrään, sitten lapsuusvuosien.. :LOL: Hyi meitä...

Meillä eikait mitn ihmeempiä suunnitelmia, ukkeli on huomen viel yhteentoista illalla töissä, niin kait jotain pientä kaveri porukal jos sitäkään. Saas kattoo nyt. Ukkeli nauro tos päiväl et helv...vappu tulos ja hänen ei tee mieli sit yhtään juua muutaku limpsaa. :D Isukki sielt kuorituu... :heart:

Miullaki ainaki toistasek olo hiukka helpotti. Sain antibiootti kuurin, tosin mitn syytä ei tolle imusolmukkeen turpoomiselle löytyny, mut toivotaan että asettuu nyt noil lääkkeillä eikä kyse olis sen vakamassasta.

Mutta nyt tää mamma taitaa mennä TAAAAAAS syömään jotain kun niin tuol vattassa kurnii. Söin varmaan 2 tuntia sitten järkkylautasen mannapuuroo ku piti keittää ku teki ni pirusti mieli.. :D

Mie oon niin tyhmä!!!Googletin sanan imusolmuke ja sit kävin sivuilla mis oli imusolmukesyövästä ja luin kohdan oireet... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: Ja arvatkaas vaan mihin tulokseen mie tulin....aggghhhh....mua pelottaa... :ashamed:

Väliaikatietoja; teestä ei toistaiseksi ole ollut mitään hyötyä, paitsi alituinen vessassa ravaaminen. Asiaan voi tietty vaikuttaa se, että illan aikana kiskaisin kuusi mukillista sitä teetä :ashamed:

Kylkiluiden potkuista meillä enää satunnaisesti potkitaan kylkiluihin, ei yllä enää. Peppu häärää navan kohdalla, joskus sen alapuolella. Tuntuu että jalat harallaan pitää kävellä, pää on niin alhaalla jo että tuntuu. Kovalla tuolilla en halua edes istua. Siitä tulikin mieleen, että joku kyseli uimarenkaan hankintasuunnitelmista. Mulla ei ole aikeissa hankkia, ei ole koskaan paikat olleet sillai arat ettei olisi voinut istua. Sekin tietty riippuu kropan rakenteesta, sattuuko vai ei, mutta mulla paikat "vetäytyy" tosi nopeaan takaisin, jolloin ne ei ota ensimmäisenä istuinalustaan.... jos tuosta nyt mitään selvää sai.
Aamusta lähden ruokaostoksille herkkuja ostelemaan perheelle, heidän ei tarvitse kärvistellä ilman niitä vaikka minä olenkin syömiskiellossa. Tarkoitus paistaa munkkeja, piknik-eväiksi teen perinteisesti lihapasteijoita jotka on lasten herkkua sekä wrappeja erilaisilla täytteillä. Tosi näpsät kuljettaa mukana, kun vappupäivänä todennäköisesti mennään käymään lankomiehen luona grillailemassa. Kotiin tietty pitää ostaa grillattavaa; kalaa, nautaa,, kanaa, possua ja makkaraa, sekä jonkin verran kasviksia. me ollaan tällainen lihasyöjäsuku niin lihaa pitää olla monessa muodossa.
Simaa tuossa maistelin ja vaikuttaisi siltä että se ehti kuin ehtikin valmiiksi vapuksi. Ekat pullotetut simat on jo valmiita, mutta loppusankon pullot pitänee odottaa huomiseen, eiköhän ne silloin ole valmiit. Valitettavasti mä en juurikaan tuota simaa voi juoda, kun on se sokerien tarkkailu, mutta jospa mullekin jäis vähän kunnes saan tämän vaavin ulos.

Ei supistuksen supistusta koko yönä vaik join kolme mukillista vadelmanlehtiteetä ja söinkin niitä tuoreita lehtiä vielä. Aaargh! Aamulla on neuvola, ja mä kun olin jo ehtiny toivoa, että viime viikkonen ois ollu ihan viiminen kerta, kun täytyy sille puntarille astua...

Vappusuunnitelmiin kuuluu puutarhanhoitoa, nakkeja, perunasalaattia, tuoreita munkkeja ja simaa. Aivan ihana ilma tulossa - viimeinkin kevät ja aurinkoa! Ehkä se saa vaavitkin haluamaan mahan tälle puolelle...

Täälläkin tilanne täys nolla :(
Ei auttanut teen juonti. Lonkat on kuin tulessa ja maha ihan jotenkin sekaisin, möyryää ja mouruaa. Tänään on kiirus päivä, joten en varmaan ehdi täällä notkumaan.
Joten oikein hauskaa vappua kaikille!! :wave:

Hei vaan kaikille.
Mukava lukea vappusuunnitelmista, aika aikaansaavia mammoja. Mä olen taas niin väsynyt että oikein huvita laittaa mitään, saatika että sitä pystyisi kuokkimaan puutarhaa... :flower: Mulla on nyt kasassa 38+6, tänään äitipoli kun vaavi on viistotilassa ja ollut hyvän kokoinen...pari viikkoa sitten 3200g. Ihana ollut lukea teidän kaikkien tarinoita ja saanut tässä samlla todeta että vaikka tämä odotus on ollut mukavaa niin alkaa olla aika kypsä tän eturepun kanssa! Pari viimeistä viikkoa ollut jotenkin aivan puuduttavaa. Pakko pyytää ja ottaa särkylääkettä kun selkää jomottaa ajoittain aika rankasti ja sitten lisävaivana oik ylhäällä huutava kipu ajoittain - ilmeisesti suora vatsalihas revenny kiinnityskohdastaan. Eikä vaavin viistotila yhtään helpota sitä. Kauhea huoli särkylääkkeiden syömisestä, meni viikossa panacodia koko paketti. Muutoin odotus on sujunut mukavasti - olen liikkunut aktiivisesti aina viimeiselle kuukaulle asti pumpit ja bodyjamit koluten, mutta nyt olen tälläinen pullea passiivinen pingiini.... =) Ai niin, vaavi on neljäs lapsi minulle, tosin viimeisestä aikaa liki kymmenen vuotta - jännittää synnytys tai sectio ihan pirusti ja välillä masentaa koko touhu ja oma jaksaminen. Kaippa tämä aika normaalia panikointia on... Aurinkoista mieltä ja iloista vappua kaikille!

huomenta=)

uimarengasta en ole ite koskaan tarvinnut....ei oo istuminen tehny kipeetä kummankaan synnytyksen jälkeen...

Eilen tuli pari tosi kipeetä supistusta ja joku ihme "rusahdus" tuntui tuolla alaosastolla, ja ajattelinki heti että joko nyt.. mutta mitä vielä... vihlontaa ja sukkapuikkoiluja oli koko yö, mutta yhdessä kasassa edelleen...

Neuvolaan tänään, joten palailen sieltä sitten kuulumisten kera...

ai niin, jokohan summerilla on käärö sylissä..? *minä kateudesta vihreänä...*

äippä ja nytty rv 38+1 :heart:

Minäkään en aikonut ostaa uimarengasta kun noissa kahdesta aiemmasta synnytyksestä olen ollut istuma kiellossa kaksi viikkoa joten on mennyt makoilu linjalla tai olen istunut pikku hetkiä toisella kankulla. Toivottavasti nyt kolmannella kertaa säästyis jo alakerta isoimmilta vaurioilta.

Täällä ei supistele eikä näy limatulppia eikä mitään synnytykseen viittaavaa!
Voihan pylly.

Ankeata ravata kaksi kerta viikossa neuvolassa kun on viikkoja 40+4 ja jos kaikki neuvolassa normaalisti, ensimmäinen yliaika äitiyspoli on vasta kun yli ollaan 12 vuorokautta ja sinne on pitkä aika.

Hauskaa ja aurinkoista vappua kaikille.
MOLLAKKA ja pikkunen 40+4

heippa :wave:

olisin kysellyt että mikä tuo pk-seudut treffaajat juttu on? :attn:
pääsisikö sinne mukaan? :whistle:

huomenna alkaa teidän kuukausi :D ihanaa. saa lukea vauvauutisia ;)
mä tänään aamulla tajusin että meidän tyttö täyttää tänään illalla jo 2 viikkoa :eek:
apua.
siis aika mennyt nyt jo ihan käsiin. pian huomaan että tuo jo juoksee ja uusi vauvakuume tulee B) tosin mulla kai jo nyt raskautta ikävä :LOL:

hullut hormoonit, laitetaan niitten piikkiin.. :xmas:

kaikille jo vauvaantuneille oikein paljon onnea :flower:
kärvistelijöille vähän potkua takapuoleen että saadaan vauhditettua synnytystä.. :D
ja kaikille yhteisesti oikein ihanaa vappua!!!!!! :wave:

t. pulttis huhtikuisista ja tyttö tasan 2 viikkoa :heart:

london calling paljon jaksuja sulle!!! Toivottavasti sun olo lähtis paranemaan päin, ja paineet rupeis laskemaan. Kuin ne ei ota sua sisään jos turvotusta on noin paljon ja kaikki muutkin raskausmyrkytyksen merkit?????

(.) Erittäin levottomasti nukuttu yö takana. ei auttanut seksikään unen saantiin ;) mutta hyvältä tuntu pitkästä aikaa... Mua jännittää se tän päivänen kokoarvio ihan mielettömästi. En tiedä minkä takia, koska kyseessähän on kuitenkin rutiinikäynti. no alitajuisesti kuitenkin toivon että saatas tietää koska tää vauva päättää syntyä.. täällä yks hätähousu ei jaksa enää odottaa maks viittä viikkoa. Aika tuntuu menevän nyt niiiin hitaasti.. Eli voisin tuon vauvan jo huomenna meille syliin ottaa...

Vappusuunnitelmat tehdään miehen kanssa hyvää ruokaa ja paistetaan munkkeja. syödään ne munkit sitten itsetehdyn siman kanssa.. sen jälkeen lähdetään terassille. minä muumilimsa linjalle ja mies saa oluen.. huomenna mennään kävellen keskustaan kattomaan vapputoria. siinähän sitä ohjelmaa onkin... ja rommirusina jäätelöä täytyy saada. sitä on näköjään tullut myyntiin siwaan puolen litran pakkauksiin. jam..

mä koitan vielä pari tuntia pysyä housuissa, tuun sitten illalla kertomaan kuulumiset jotta mitä vauva painaa yms.. tai mitä ne siellä nyt ikinä mulle kertookin..,

kovasti odottelen esim POJAN vauvauutisia... mites se käynnistys meni??? Ja muidenkin vauvauutiset on tervetulleita

birdie + ahmatti 37+0 eli täysaikanen vauva meillä!!!!!

Heissulivei!! :wave:

Täällä alkaa tosiaan olla aika epätoivoista porukkaa jo :D :LOL: Ollaan valmiita vaikka minkälaisiin konsteihin :D Mutta hei, niin minäkin ja niin alkaa olla tuo ukkosenikin. Nyt on tullu ihan urakalla heiluteltua peittoja iltaisin ja melkein ihan väkipakolla, vaikka kuinka väsyttäisi niin ei kun vaan pökköä pesään :D :p

Jossu-71 täälläkin on hiusvärit odottanu jo kuukauden verran kaapissa, mutta kun ei saa väriä päähän ei sitten millään!! :p Ihan kun se olisi niin iso vaiva :D

Mymmelis, minäkin kuulin ennen omaa synnytystapa-arviota, että se tehtäis nyrkillä ja minä otin sen ihan kirjaimellisesti. Arvaa vaan olinko menettää yöuneni sen takia :D Pienessä järkevässä mielessäni mietiskelin, että miten se tapahtuu.. NYRKILLÄ :LOL:

anuliina, täällä myös nukutaan yö yöltä vaan paremmin, ei ole tarvinnu ennää käydä edes vessassa, vasta kun aamulla. Eikä hiotakaan enää, mutta jospa se olis vaan tyyntä myrskyn edellä ;) Eikä päivälläkään tunnu sitten yhtään miltään, lenkilläkin vois melkein juosta kun ei kolota eikä pistä mihinkään |O Inhottaa ihan, kun ähertää henkihieverissä vaikka mitä niin tuloksena ei ole mitään muuta kuin hyvät yöunet :p

tmvk et ole ainut jota häiritään jokojoko-puheluilla ja teksitviesteillä!! Olen jo monesti meinannut jättää vastaamatta joillekin tyypeille kun joka päivä oovat kyyläilemässä :D Kyllä sitä ilmottaa viimeistään sitten kun on 1-vuotis synttärit :p :D Noei sentään... Mulla on hirveä litannia immeisiä joille pitää ilmoittaa heti kun lähtö tullee, pitäs varmaan laittaa kännykkään sellainen lähetyslista tjms, niin ei tarviis kun kerran lähettää viestiä :p

Omasta navasta sen verran, ettei sitten minkäänlaisia tuntemuksia ole! No sukkapuikkoja ja menkkakipuja edelleenkin on, mutta onko niistä mihinkään? Tänään on sitten TAAS siivouspäivä ja sen jälkeen kunnon lenkille ja jos vaikka jumppais vielä lopuksi. Saunasta ja seksistäkään ei näytä olevan mitään hyötyä. Pitääkö minunkin alkaa kokeilemaan sitä vadelmanlehtiteetä, onko ollut mitään hyötyä siitä niille jotka litkivät sitä litrakaupalla :D :p ;) On kyllä sitten niin TURHAUTTAVAA, kun odottaa ja odottaa ja odottaa...... Mutta jospa sitä saisi viettää äitienpäivää tänä vuonna vielä :D :heart:

Muuten, onko se katrinainen jo käynyt kertomassa omasta synnytyksestään??? Onko se vaan jäänyt minulta paitsi :whistle: :ashamed:

Oih, kun joku höpötteli jossain vaiheessa vauvan tuoksusta, en malta odottaa että pääsee tuoksuttelemaan :heart: :heart: :heart: :heart: On se vaan niin ihanaaaaaa!! Minä varmaan nenäkiinni toisessa koko ajan... Raukkaparka... :D :LOL:

Jos sitä vaikka söis jottain... taas.... :D

santrra 39+3

Hei kaikille!

En kerennyt vielä lukemaan kaikkia teidän kuulumisia, mutta pistetään nyt vähän omaa napaa, kun esikko vielä nukkuu ja tässä pystyy kirjoittamaan.

Toissa päivänä käytiin painoarviossa äitipolilla ja 37+4 pa oli 3,7kg eli esikon mitoissa noin. Liikkuvainen kaveri. Uusi arvio aika saatiin kaksi päivää ennen laskettua, jolloin sitten mietitään mitä tehdään, jos ei ole syntynyt.
Eilen oli migreeniä ensi alkuun näköhäiriöineen ja saatiin miettiä joudutaanko lähtemään jonnekin, mutta nyt on jo olo ok. Ainahan se raskausmyrkytys kummittelee takaraivossa.
Ai niin. Isäntä kysäisi siltä lääkäriltä, jos haettaisiin risiiniöljyä ja tämä sanoi vain, että sehän on vanhan kansan käynnistysjippo. Mies vielä kysyi erikseen voiko siitä olla vauvalle mitään haittaa, ja lääkäri tämän kielsi. Ostettiin sitä sitten tulomatkalla apteekista, mutta netistä kävin lueskelemassa, että akuutissa on ollut pari vuotta sitten juttua, kuinka voi aiheuttaa niin kovia suppareita, että kohtu repeää... En ole sitten uskaltanut kokeilla, vaikka ajatuksissa ensin oli.

liro :flower: sylin taydelta onnea teidan pikkuprinssistanne.
poika ja laurenzia ovat varmasti jo vauvaantuneet, ihanaa.
summer nain myohassa onnea koitokseen.

tanne on tullut niin pljon tekstia, etta taytyy myontaa etten enaa muista mita kaikkea piti kommentoida :ashamed:

kiloista mulle tuli tuon myrkytyksen ja nesteiden keraantymisen takia lopulta 22 kiloa, joista nyt 6 pv synnytyksen jalkeen lahtenyt jo 16 kg. Joten toivoa on viimeistaan syksylla olla bikinikunnossa-
tuo paljon puhuttu synnytyskanavan tilavuusmittaus tehtiin mullekin ja sattui, mutta synnytyksessa ei sitten sattunutkaan niin kovin paljoa. paikat varmasti kypsemmat.

me olimme toissa yon sairaalassa neidin bilit oli korkealla ja valokaaren alle akvaarioon joutui. Paastiin eilen kotiin, mutta tanaan kontrolli ja kylla jannittaa ja pelottaa. Haluaisi nyt vaan 4 viikon sairaalassa olon jalkeen oikeasti keskittya arkeen. Pikkuneiti on maailman suloisin vauva (aidin puolueellinen mielipide tietenkin). Olen niin onnesta sykkyralla, etta tuommoinen pieni kapistus on maailmaan tullut. Kiltti tytto, mutt temperamenttia loytyy, huuli vaan vapattaa kun toinen tahtoo jotakin (yleensa ruokaa). Imetys on lahtenyt kayntiin ja maitoa tulvii. mietinkin ,etta luovuttaisin maitoa.

synnytyskertomus
viime viikon tiistaina pahentuneen raskausmyrkytyksen vuoksi aloitettiin kaynnistely niilla kohdunsuulle asetettavilla tableteilla. Eovat auttaneet ja keskiviikkoiltana teki laakari rajun sisatutkimuksen (tarkistaakseen ja avittaakseen tilannetta) Kohdunsuu oli edelleen epakypsa ja kahdelle sormelle auki. Alettiin puhumaan sektiosta perjantaina, jos tilanne ei paivassa muutu. Ja sitten tapahtui ihme! Vedet meni yllataen, ilmeisesti sisatutkimus oli niin raju. Ja sita vettahan tuli ja tuli ja tuli. Limatulpan muuten bongasin pari tuntia aiemmin. Oli ruskean vihreaa tahmeaa limaa, jota tuli paljon ja hyvin sitkeaa.Vesien menosta paasin saliin, mutta katilo totesi kohdunsuun olevan vain pari senttia auki ja minun kaskettiin vaan odottaa kaurapussin kanssa. Tunnissa supistuksista tuli sietamattoman kipeita ja pyysin saada jotakin lievittamaan kipua. Kohdun tilannetta ei edes tutkittu, kaskettiin vaan menemaan kylpyyn, jossa karvistelin puoli tuntia ja sanoin etten pysty enempaan. Tarkistivat kohdun tilanteen 1,5 tunnissa olin auennut 8 cm. Siina kiireella epiduraalia laittamaan, koska raskausmyrkytyksen talkia verenpaineet nousi. Sanoin ettei ehdi kun pitaa jo ponnistaa. Sain piikin kuitenkin. Epiduraali sitten pysaytti supistukset lahes kokonaan ja vauva juuttui synnytyskanavaan. Ihan viime hetkilla sain pakerrettua ulos vauvan ihan itse, laakari seisoi jo imukuppi kadessa vieressani. Synytys oli lopulta melko helppo, kesti vajaa 5 tuntia, joista puolet ponnistusvaihetta. Tytolla oli napanuora kaulan ja vartalon ymparilla, toipui sinisyydesta nopeasti ja sai lopulta hyvat pisteetkin 9-10. Sitten alkoivat ongelmat. istukka ei tahtonut tulla itsestaan ulos ja sain jonkin piikin auttamaan asiaa. Lisaksi supistuksia lisattiin. Katilo puristeli vatsaa oikein olan takaa ja ensimmaista kertaa koko synnytyksen aikana itkin kivusta. Siina sitten sanottiin, etta jos ei tule 10 minuuttiin niin on leikattava. Jostain kumman syysta tilanteen ironia sai minut nauramaan. Ensin normaali alatie synnytys ja sitten istukalle sektio. onneksi istukka lopulta irtosi ja sen synnyttaminen olikin sitten kivuliainta kun alapaa oli jo niin herkkana ja tunto sinne oli palannut. Selvisin kolmella tikilla ja verta meni vain 300 ml. Kokemus oli lopulta ihan hyva ja traumoja ei jaanyt. Uskaltaa siis toistenkin.

Nyt neiti haluaa ruokaa. lisaan kuvan myohemmin.

katrinainen ja pikkuneiti 6 vrk

Ihana tarina Katrinaisella :heart:

Hirmusti tsemppiä kaikille kärvistelijöille, jokohon meilel tulis vappuvauvoja tänne rivistön täytteeksi?? B)

Miull aompi aamusta asti ollut paikat ihan tajuttoman kipeät, liitoskivut hirveet ja alavatsassa juilii pahemman kerran. Tää on ennen olut vaan iltojen riesa,nyt hyvä, et liikkeelle pääsee!!! Nyt kuiteskin ylös ja ulos koirien kanssa :wave:

Hirmu hyvät ja iloiset Wappulaiset kaikille teille tasapuolisesti!!! Nähkäämme sitten pyhien jälkeen!!!

gha Mulla tuntu synnytyssupparit lonkissa toisen synnytyksessa, joten voip olla, voip olla... :D
Vappusuunnitelmat seuraavat: kunhan mies kotiutuu, niin käydään kaupassa, tälläydytään ja lähdetään syömään. Illalla ois meidän keikka, mutta minä jätän väliin ja menen katsomaan kun muut laulavat. Huomenna olis sitten vappubrunssin nauttiminen. Ellen sitten ehdi synnyttää ennen. haha.
Liikkeet Kyllä mullakin vauva on aika alhaalla, mutta pylly pojottaa edelleen melkein kylkiluissa ja osa potkuista tulee vielä komeasti kylkiluihin. Ja terkka sano, että pitäs olla alle nelikilonen....apua! Oliskohan äitin pelko jättiläisvauvasta riittävä syy mennä äitipolille??
Muutoin (.) ei toiminu vattutee. En kyllä hörsiny ku yhden kupin ja nyt ajattelin hörsiä lisää. Painelin akupisteet ja tuloksena oli, että sain nukuttua. Sekin on muuten kivaa, kun ei yleensä enää voi nukkua :)

Katrinaisella melkoinen synnytystarina,istukkasektio se oliskin ollut kaiken huippu :D Onneksi kaikki meni hyvin eikä jäänyt traumoja :heart:

Täälläkin lievää ahdistelua puhelimitse,lähinnä jos äitini tai siskoni kanssa puhelen,eka kysymys on että onko oireita ja jos sanon et ei,niin mielenkiinto muita kuulumisia kohtaan lopahtaa heti :LOL: Myös appivanhemmat kyttää kovasti lähtöä ja itseasiassa mieskin on melkoisen täpinöissään,toinen jalka laitoksella. Haluais käydä jokaisen vihlasun tarkistuttamassa :D

Jomotukset jonkin verran lisääntyneet ja vihlasut,mut ei edelleenkään muuta... Tänään neuvola,saas nähä vieläkö saavat päätä liikutettua =) Aika vasta iltapäivästä,en tykkää :headwall:

Hauskaa vappuaattoa kaikille,huomenna vois lähtee synnyttämään tai tänään,että tulis vappuvauva :saint:

Repa ja kutvonen rv 38+1

Huomenna alkaa meidän kuukausi! :heart:

Kyselijät mulle ei ole tullut vielä yhtään utelua kun olen kaikille sanonut jo alusta asti että syntyy sitten kesäkuun alussa :D

Vappu suunnitelmat Tänään ollaan kotona ja nautitaan vappu herkkuja. Huomenna lähdetään vapputorille ja piknikille kaveriperheen kanssa! JA toivottavasti saadaan nauttia ihanasta auringosta! B)

Nyt lähden neuvolaan käväisemään.

:wave: Vilma 36+

Katrinaisella tosiaan melkoinen synnytystarina, ainakin se istukkasektio oliskin ollut kaiken huippu :D
Jotkut puhuivat aikasemmin "vihlontojen" tuntemuksesta mahassa, mulla eileen koko päivän aina välillä tuntui kipeästi viholvaa tunnetta! En tiedä mistä johtui, kun se vihlova tunne tuli aina yhtäkkiä, vaikka en edes mitään tehnytkään. Toki voi olla että vauva liikutti itseään niin rajusti että se sattui! =)

(.) Ei mitään ihmeellistä! sitä samaa mitä ei edes jaksa kirjotella! :D Paitsi että viikko pitäis vielä jaksaa odotella sitä neuvolalääkäriä kun haluan teitää alapään tilanteen!! :D

Hyvää vappua kaikille

täällä ei ole mitään suunnitelmia nyt vapuksi varmaan tänään grillataan ja jos sit vaiks pääsis sinne laitokselle :whistle: ... Toivossa on ainakin hyvä elää... Onneks kukaan ei nää tänne... olen tiskannut ja samalla tanssinut.. täytyy kokeilla kaikki mahdolliset keinot... Joten kaikille menevät kappaleet soimaan ja kaikki tanssimaan... Eiköhän me sillä saatais muutamia suppareita irtoamaan... Nyt taas jatkamaan tiskausta...

toukka 39+5 edelleen...

Pikasesti tulin kuulumiset lukemaan. Pitää aloittaa päivä siivoamalla :/ , yhtään ei huvita, mutta pakko! Puutarhakalusteetkin täytyy käydä pyyhkimässä, että voidaan illalla istuskella terassilla.
Vappu vietetään ihan kotosalla. Kaveripariskunta tulee illalla meille grillailemaan :p .

( . ) Ei mitään uutta. Paitsi mietin, että lopetanko yönukkumiset kokonaan :D. Ärsyttää, kun pitää pyöriskellä lonkkakipujen takia kyljeltä toiselle ja juosta monta kertaa vessassa. Kai nämä levottomat yöt vaan valmistaa elimistöä tulevaa varten. Mieluummin nousisin ylös vauvan takia, kuin lonkkajomotuksen takia. Ihmeellistä on kuitenki se, että päivällä ei väsytä huonosti nukutun yön jälkeen. Pikkuinen oli tosi villinä eilisen, mutta illalla vasta innostui ja jumppasi n.3h putkeen =). Hyvä, että liikkui, kun maanantaina oli niin hiljainen. On tää odottaminen välillä yhtä murehtimista. Mies nauroikin illalla, että jos vauva ei liiku, niin minä murehdin, että onkohan sillä kaikki hyvin. Ja jos se taas liikkuu ihan hirveästi ja kauan niin minä murehdin, että miksi se on niin kamalan levoton :ashamed: . Parempi tietysti, että liikkuu!

Katrinaisen synnytys meinasi saada kyllä melkoisen lopun, onneksi istukkasektioon ei tarvinnut ryhtyä.

Nyt tämä möhis lähtee heilumaan imurin kanssa!

Marimint ja pikkuinen 38+4

Nyt on pakko valittaa vähän!! |O
Kyllä ossaavat lääkärit olla niin ärsyttäviä!!!! Eivät anna minkäänlaista informaatiota. Eilen neuvolan täti soitteli ja kerroin sitten viime perjantaista (lapsivesien menosta) ja että maanantaina käytiin polilla kontrollissa ja siihen täti sanoi juuri lukeneen lääkärin tarinan siitä käynnistä ja että mulla olisi poliaika ensimaanantaina JA MINULLE EI OLTU KERROTTU ASIASTA SITTEN YHTÄÄN MITTÄÄN!!!! |O Ja minun mielestä se lääkäri vielä sanoi ettei tarvitse enää tulla kontrolliin, kettulainen sentään!!!!! |O :eek: :| No äsken soitin polille ja varmistin asian ja joo pitää mennä maanantaina käymään siellä (ellei ole pikkuinen syntynyt maailmaan ennen sitä). Kaiken lisäksi se nainen puhelimen päässä puhui jostain korkeasta napavirtauksesta (mitä lie tarkottaakaan) ja käynnistämisestä ja vaikka mistä!! Niin ei sitten sillon maanantaina se lääkäri maininnut mitään siitä virtauksesta sanallakaan!! VOIHAN ÄRSYTYS!!! Tämä on ollu koko raskauden ajan tämmöstä, lääkärit ei sano mittään, eikä osaa kysyäkään tai ajatella että siellä olis jotain vialla ku yhet vaan hymisee ja laittaavat kottiin!!!!! :/ :'( :| |O

Sinne meni mukava aamu hittolainen, nyt vaan itkettää ja vituttaa ja ärsyttää..............

Mutta jospa tämä mieli tästä vielä muuttuis paremmaksi ja alkais sitten vapun viettoon :D =) :) Eiköhän pari äitin tekemää munkkia ja simalasillista auta asiaan :D :p En nimittäin itse ajatellut tänävappuna munkkeja tehhä, KUN EN OSSOO :LOL: :ashamed: Tai en oo kokkeillu ;)

Mutta oikein muksat vaput kaikille möhiksille ja eimöhiksille!!!! :wave:

Yhteistyössä