*** TOUKOKUUN TOIVOTUT HUHTIKUUSSA***

moiks =)
korjaus tuohon syntymäpäivään..se on 21.4. =) ja tarkka pituuskin on nyt selvillä. eli 47.2cm.. =)

vauveli oli tänään virkeämpi ja tulehdusarvot oli eilen 96 ja tänään laskenut 56 jo.
eli toiveita olisi lauantaina saada nyytti kotiin. paino oli tipahtanut 2370g:n mikä on ihan normaali lasku. poitsu vetelee kolminkertaisia annoksia mitä on suunniteltu maitoa.
ja tuntuu osaavan olla jo aikast vaativa tapaus. huomenna mennään koko perhe sitten kylvetys touhuille ja vauvaa ihailemaan.

omat vaatteet alkaapi mennä hyvin päälle. 10kg tuli kaikenkaikkiaan mulle painoa raskauden aikana. ja alkaapi olla selätetty kaikki kilot kohta. tosin olisin toivonu että olisi jäänyt edes 5kg. mutta ne menee pois kaikki nähtävästi.

jaksamisia kaikille kovasti!!!!!!!

(mä vaan roikun täällä nyt ilman masua vielä...)

nemika+jäbä 3pvää :heart:

(lastenhoitajat risti pojan kimiksi..tuli räikkösen vauhdilla maailmaan) :D
 
Dinah Tuolla ylhäällä missä lukee että oot kirjautuneena sisään, niin sen vieressä oikeella lukee "muokkaa tietojasi" niin sieltä ja loput varmaan osaatkin itse :)

..ja kun tähän keskusteluun en saanu lisättyä päivitin profiilia..
 
aurinkoista päivää tännekin! Aamulla kun heräsin niin ENSIMMÄISEN kerran Sattui nipistelyä ja kiristystä vasemmalla puolella pitkin mahaa...soitin terkalle ja kysyin mitä voi olla..sanoi että liitoskipuilua tai supistuksia...mistä tiän että ne oli supistuksia???? kun en oo tuntenut niitä kertaakaan... no se helpotti sitten vähitellen kun menin suihkuun. ja kun tulin suihkusta istuin alasti tuoliin, ja siihen jäi selvä iso märkä pläntti että oisko ollu lapsivettä...jos sitä voi tulla lorahtelemalla...
liikkeistä tää vauva on ollut rauhallinen koko ajan että nyt myös on rauhaisaa näin loppua kohden..välillä tuntuu kyllä kunnon muljahtelua että vaihtasko vielä enemmän asentoonsa?? tie lie...maanantaihin ikuisuus kun mulla se äippäpoli....ei jaksaisi odottaa..
birdie81 juu tänään korkattu 37 viikko :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Liro:
weiss Vauvan pienetkin liikkeet tuntuu tosi selvästi ja ihan mahan päältä kun tunnusteleekin niin huomaa että vettä on tosiaan vähän ja vauva valtaa koko tilan.
Paniikki :eek: Meillähän Nirppu elämöi kuin viimeistä päivää ja koko nyytti tuntuu _todella_ selvästi tuosta mahan päältä... Ilmeisesti sinulla todettiin lapsiveden vähyys ultralla? Voiko kätilön "käsikopeloarvioon" luottaa, kun hänen mukaansa vettä on "normaali määrä"?

Mitä voi seurata, jos lapsivesi tihkuu huomaamatta pois?

Olen aivan paniikissa....

 
No siis kai mie nyt oon siellä just sen käyny yrittämässä laittaa, sen kuvan, mut se ei vaan tuu sinne vaikka se rupee sitä lataa...En mie nyt sentäs niin käsi oo, mut et miks se ei tuu sinne vaikka sen sinne olevinaan saan?!

D
 
tmvk:lla on ihan mahdoton massu, ihan ihana!!! :heart: Iso ku mikä :heart:

Lirolle
onnea käynnistys päätöksestä, kohta on siullakin peipiläinen sylissä!! Ihanaa!!! Vähän varmaan jännittää!!! (ehkä siksi mua ei jännitä synnytys vieläkään, kun oon vasta tajunnut olevani raskaana :LOL: )
 
Valtavalta tämä maha alkaa jo tuntua ja se on vaan kiinteä "pallo". Ja se kommentti et oletko ihan varma ettei siellä ole kaksi :headwall: Sitä kuulee joka päivä :kieh:

Tervetuloa kaikille uusille :wave:

Itse käytän www.aijaa.com kun laitan kuvia. Helppo, yksinkertainen ja suomalainen. Sinne kun laitan niin valitsen pienen kuvan ja kopioin koko rimpsun sen jälkeen ja liitän sen vaan tänne. Helppoa...

tmvk ja toukka 38+5
 
pinpelipom tervetuloa joukkoon :flower:

Lapsivedenvähyydestä,niin siis mulla totes lääkäri että vähentynyt on ja heti perään että on normaalianäillä viikoilla :eek: Kyse siis vielä ihan erikoistuneesta lekurista,että pätevä pitäis olla :/ Eli ei mulla ainakaan aiheuttanut toimia....
Ja koventuneista liikkeistäkin vaan todenneet sekä lekuri että terkka,et hyvä kun liikkuu ja tuntuu =)

On tääkin...olisin paljon mielummin elänyt siinä ajatusmaailmassa että mitään ei tapahdu kuin joskus lasketun ajan jälkeen..niinkuin ajattelin kun ei mitään suppareita oo ollu. Nyt sitten kun lekuri ja terkka povas et tulee ennen laskettua,niin sitä alko sitten kyttäämään :kieh: Ärsyttävää,vaikka mulla ei periaatteessa olis kiirekään.... ja monesta vetoa,tässä käy kuitenkin niin että oon viimesten joukossa :LOL:
 
weiss
Repa: Mie sen takia jänskään tuota lapsivesi asiaa, kun esikoisesta ei vettä synnytyksessä enää ollut ja nyt kuitenkin viikkoja vasta 37, että jos tuo pieni ei vielä taho tuolta massusta tulla, niin ei kai se kauhian hyvä ole, jotta pitkään olisi vähissä vesissä. Seuraava polikäynti on sitten vasta toukokuun puolessa välissä. Täytyypi kysästä neuvolasta perjantaina..

Kivoja massukuvia teillä =) !
 
Weiss:Niin...ei mullakaan kyllä oo viikkoja sen enempää :ashamed: Mutta ehkä sitä vettä ei sit kuitenkaan oo niin vähän että olis vaaraa,vaikka nla korttiin merkkas että vähän...
Toivottavasti sulla kuitenkin ois vettä hyvin tallella :heart:
 
weiss
Repa: Niin, samoillahan myö mennään, mutta sie pääset kohta jo tositoimiin ;) ! Ja luultavimmin olen vain vainoharhainen, jotenkin tuo isän tilanne on saanut pelkäämään, jotta kaikki ei menisikään hyvin.. :ashamed:
 
weiss
Nemika: Hienoa kuulla, jotta vauvalla kaikki hyvin ja toivotaan, että pian kotiin pääsisi! :heart: Eipä siulla kauaa kilot ja massut kiusana olleet. Itellä varmaan maha jää ja kilotkin karisee gramma viikossa..
 

Yhteistyössä