Huomenta!
äippä84 Mulla tuo kohdunsuu ihan samassa tilassa kun sulla ja huomaamatta on täälläkin kaikki tapahtunut! Nyt juilii alakertaa jo monettakohan päivää, mutta ei nää mun mielestä vielä mitään supistuksia, saatikka synnytys supistuksia ole, enemmmän pään työntöä. On se kumma vaan tää naisen elimistö ( kohtu ), kun sille jää " mieleen" mitä pitää tehdä kun synnytys lähenee. Toisaalta ok, mutta eihän se kivaa ole, kun kaikki tapahtuu siten, ettei itse tiedä mitään ja kun sit loppupeleissä lähtee, niin voipi olla jo hurjan kiire!
weiss Täälläkin menee illat ihan samalla tavalla kipuillessa ja kolotuksissa. Ei oikein voi liikkua muuten kuin hampaat irvessä.
pesuaineista Vauvanvaatteet oon pessy ihan samalla aineella kun muun perheen eli Arielilla. Ja huuhteluainetta olen käyttänyt kanssa. Nyt oon pessy vaatteet erikseen, kun on tullut täysiä koneellisia, mutta jatkossa pesen ihan samassa muun perheen vaatetuksen kanssa.
luomet Pieniä luomia on mullekin tullut ja paljon. Samoin tuli esikon raskaudessa. Maksaläiskiltä olen nyt säästynyt. Edellisen kerran niitäkin tuli ja lähtivät kesän jälkeen pois.
linea negraa ei ole. Tai ei ainakaan näy, kun on tuo sectioarpi tuossa mahassa pystyssä.
Eilen oli se neuvola ja olipa ihana käynti kun oli sijainen ( th-kätilö ). Mä kun en yhtään tykkää siitä meidän virolaisesta neuvolatätistä, kun on niin kovakourainen ja enemmän sille on tärkeetä juoruta ja udella muitten asioita, kun perehtyä asiakkaan raskauteen ja vointiin. Ja kivaa oli, että tämä oli ihan kätilö. Olis tehnyt sisätutkimuksenkin, mutta kieltäydyin, kun ne paikat on jo auki ja tulevana maanantaina on polikäynti. Kokeili vauvaa mahanpäältä ja päätä kanssa. Pää on ihan alhaalla, sanoi, että huulilla tulossa
Pakko myöntää, että alkoi tätä äitiä jännittää ja saman myönsi myös tuleva isä
Voipi olla lähtö lähempänä kun ite ymmärtääkkään. Ja sit ne normi mitat...
rv 35+5 ( 37+1 )
paino 250g/ vko ( yht. 13 kg ) Mä oon oikeesti niin happy tuosta painosta
! Esikon aikaan tässä vaiheessa sitä oli 9 kg enemmän ja viikkovauhti oli 1-1,2 kg. Tosin silloin oli niin paljon turvotusta, ettei ole tosi!
turvotus +
RR 110/67
hb 118
sf 35
rt
sydämensyke 135 ( veikkas poikaa ja kyllähän se pieni napero siellä jalkojen välissä rakenneultrassa oli
)
liikkeet ++
Kaikki siis ok
Nyt vain odotellaan!
Lämmintä ja aurinkoista päivää kaikille!
Myö lähetään mummilaan.