PALJON ONNEA NEMIKALLE JA PERHEELLE :flower:
Täällä mietin kuumeisesti,että miten saan ajan kulumaan...kaikki tutut kun ovat töissä ja miehelläkin tällä viikolla iltavuoro eli seuraksi jää koko päivälle kaksi ihanaa koiraani ja omat höpinät
Perjantaina ajattelin lähteä äidin kanssa lapsimessuille.Siellä vois olla mukavaa ostettavaa ja sitten oli muutama mielenkiintoinen luento odottajalle!
Onko muita tulossa tonne messuille pe-su?!?
Ilmat on olleet kyl mahtavat ja mukavaahan se on tuolla ulkona rauhassa kävelläkin.Tämä aika vuodesta on ollu aina mun lemppari aikaa,kun luonto alkaa pikku hiljaa heräilemään!
Ikäg ite olen 28 ja mies 31.
Seuraava neuvola onkin sitten to ja samalla synnytystapa-arvio lääkärin kanssa.Mulla piti olla neuvola jo pe 18pv,mut terkkari oli kipeä,niin se sitten siirtyi tohon.Onneksi olen nyt ollu kunnossa,niin hyvin kestän torstaihin!
Saas nyt nähdä,miten paljon mönkijä on taas kasvanu?!Mulla on nyt tullu lähtöpainoon lisää 8kg ja näyttäs sille,et muutama kilo viel tulee lisääkin.Olen kyl yrittäny syödä kevyesti ja liikkua säännöllisesti,mut siltikin lisää tulee ja eiköhän se ole normaalia tässä loppuraskaudessa.
Säikähdin viime neuvola kerralla,kun mulla oli tota sokeria +2 pissassa ja kävinkin kontrollissa seuraavana päivänä ja oli sitten puhdas näyte.Luulin jo joutuvani uudelleen siihen sokerirasitukseen,mut hyvä etten joudu!!!Nyt olen vähentäny sitten sokerin käyttöä kaikessa ,mut välillä tekee kyl tiukkaa.:kieh:
Kukakohan saa seuraavaksi oman pienokaisensa syliin?Sitäpä tässä jäämme jännäämään...
Hemuli79 ja "mönkijä" 35+3