Aurinkoista huomenta!
Täällä ollaan kukuttu hereillä jo klo 05.15 lähtien |O Pikku neiti heräs sillon, eikä enää saanut unta! Ihmettelen, että mikä neidillä on, kun isänsä luona nukkuu aika ysistä ysiin, mutta sitten kotona pitää herätä melkein joka aamu jo kuudelta, viimeistään puol seiskalta. Alkaa tällä äidillä olla jo ihan jonkun verran tuota univelkaa. Ja uskokaa vaan, ei se tästä ainakaan helpota
weiss Ihanaa että isäsi voi jo paremmin!!! Varmasti paljon helpottaa omaa oloa!
katrinaiselle Paljon tsemppiä tähän päivään, jos käynnistävät synnytyksen! Toivotaan, että käynnistyspillerit ovat kohdallasi tehokkaita, eikä käynnistys/ synnytys veny kohtuuttoman pitkäksi!
Baariasiaa Minä lähetin miehen viime perjantaina baariin =) Sanoin, että nyt alkaa olla jo viimeiset hetket, jos meinaa käydä ennen Onnin syntymää. Tulevana viikonloppuna kun on koko perhe koossa ( meillä siis uusperhe ja vkonloput suunniteltu siten, että molempien tytöt ovat yht'aikaa kotona ), niin silloin ei oo menoja ja sit oon suunnitellu, että seuraavana viikonloppuna synnytetään
poika04 Mullakin olis ollu alunpitäen se synnytystapaultra/ - suunnitelma tulevana perjantaina, mutta jouduin siirtämään sen sit maanantaiksi. Tuli vaan mieleen, että oltais voitu vaikka törmätä siellä KYSin käytävillä
Mutta jos vaikka sit siellä synnyttäneiden osastolla
Semmosta kyselen, että
onko teillä kellään kantopussia? Tilasin Vauva- lehden, kun tuli hyvä tarjous ja siinä sai kaupanpäälle valita hoitolaukun tai kantopussin. Otin pussin kun laukku on jo ja kokemuksia haluaisin kuulla. Se täti tilauksentekijä kyllä sanoi, että käy jo heti vastasyntyneellekin ja, että käyttöohjeet tulee mukaan.
Niin ja joku kaipaili
hoitolaukkuja Joskus oon nähny kiitettävän kokoisen ja hinnaltaan/ ulkonäöltään siedettävän laukun Jyskissä. Kannattaa käydä katsomassa!
Omaa napaa tulee myöhemmin, neuvola tänään puolilta päivin
Mutta olosta sen verran, että täälläkin jotain tapahtuu alakerrassa, kolmatta päivää antaa ihan tiukkoja supisteluja aika ajoin! Kuten myös nyt!
Aurinkoista päivää kaikille =)