Täällä vanhemmilla lapsilla syysloma koulusta ja otin itsekkin loman sitten tälle viikolle, että saadaan yhdessä puuhailtua kaikkea mahdollista ihan ajan kanssa. Oma olo oli viime viikolla jotain ihan kamalaa, parhaimpina (tai pahimpina) päivinä sain halailla vessanpönttöä parikymmentä kertaa:x, nyt meni muutama päivä melko hyvin, ja jaksoin lastenkin kanssa touhuta enemmänkin ja käydä tekemässä kunnon lenkkejä taas koirien kanssa, mutta tänään on :x olotila iskenyt taas oikein kunnolla, ja pöntön näkymät on olleet aika tutut aamun aikana.... Ostin rakkenneetkin, mutta lainasin ne ystävälle, koska en kokenut, että niistä juuri mitään apua olis ollut, ainut mikä on tuntunut helpottavan, on että juon kulauksen jaffaa ennen kuin nousen sängystä ylös, vaikka normisti en limuja juokkaan. Juuri mustelin, että ensimmäisestä rakaudesta, silloin kauan kauan sitten
en oksentanut kertaakaan, vaikka kaksosia odotinkin, ehkä tää mun vanhentuva kroppa reagoi helpommin tällä kertaa vain...
Meillä olisi nt ultra tasan 3 viikon kuluttua, ja sitten siinä viikkoa ennen neuvola ja lääkäri viikon taas jälkeen sen...Ihmettelin vain, että mulla ei otettu ensimmäisellä neuvola käynnillä mitään verikokeita, vaikka vielä puhui erikseen, että multa pitää tämän raskauden aikana ottaa pari ylimääräistäkin verikoetta joidenkin vasta-aineiden selvittämiseksi, koska olen saanut verta aikoinaan...Ehkäpä sitten seuraavalla kerralla otetaan..Kysyin vielä, että joudunko jotenkin "erityistarkkailuun" tämän raskauden suhteen koska mulla oli ensimmäisellä kerralla keskivaikea raskausmyrkytys, ja muuta "mukavaa", niin sanoi vaan että "et, se on aina raskauskohtaista"...Joten sillä mennään...Tosin itse seurailen jo nyt kotona verenpaineita silloin tällöin, kun ne muutenkin menevät jokseenkin korkeilla lukemilla...
Jeps, mutta nyt yritän raahautua taas koirien kanssa metsälenkille, jos se edes saisi oloa vähän helpoittumaan...Sori, taas omanapainen teksti...
JA & jurmu 9+0 *poks*