Majj, juu en oo vielä alottanu koko mokomaa kuuria. Oli niin arpomisen tunnetta siltä lekurilta. Tätähän tää on ollu tän 4 kk, ekakertalainen ei vaan tiiä. Mietin tossa et jos varmuuden vuoksi vetäis sen antibiootin, jos vaikka tuossa ranteessa, jos siinä(kin) tulehdus on, niin paranis. Ajattelin et voisin alottaa sen sunnuntaina, koska siinä on ehdoton viinakielto ja se olis menny kuuri mun risteilyn kanssa päällekkäin, joten arvaas mistä luovuin sit?
Naukuri, jokos liput on varattu ensi viikon torstaille? Me mennään tennariin vielä kattoon toi seuraava. Saat toimia kätyrinä ja kertoa sit mitkä tunnelmat ja kuvat Flamingossa on. Mun mieheni haluisi et mentäis Elviksen vihittäviksi sinne Flamingoon
Se ei ehkä ole tapa jolla mä tahtoisin naimisiin...
Joo, ja kiitti ohjeista, taidanpa höyrytellä noit vihanneksii... tosin mun tarttee taikoo jääpalamuottei jostain ihan ekaks.
Carmen, olitkos se sinä joka funtsit tota tutin vaikuttamista imetykseen. Mä mietin ihan samaa sillon kuukaus takaperin, ku meil alko noi ongelmat siis ihan heti sen jälkeen ku tutti alko liimautua suuhun kiinni.... kummallista, en oo aiemmin kuullu mut toisaalt miksei :/
Marimint, Majj ja Marmotta, mulle neuvolasta annettiin maissivelliin ohje, et suoraan vaan. Kyllä ton ikäsen (3 kk, 3vkoa) masu kestää jo sen, ku on kumminkin tarkoitettu 4 kk vanhoille sellaisenaan. Eihän kyse oo kun parin viikon aikaistamisesta. MUTTA ite mä lisäsin siihen maitoa mukaan, vaikka kuten Mmint sano, niin maustettua korvikettahan se on. Tykkäsin, et tulee helpommin vellitutista ulos
Unet ovat lyhentyneet myös täällä :wave: Myös äitin koneella olokin :headwall:
Oltiin tänään
muskarissa ekaa kertaa ja se vetäjä vaikuttaa todella asiansatuntevalta ja erittäin pätevältä
ja vielä kaiken lisäksi kun se on srk:n ja ilmainen
Hintalaatu-suhde on enemmän siis kuin loistava
Mutta....
Siellä meille jupistiin kuinka pieni meidän likka on... kato tuolla on ihan pieni vauva ja minä murisin, et kyllä me ollaan jo 4 kk, murmur... :kieh:
Jaa-a, mies tuli kotio, et eiköhän se oo aika mennä saunaan.
Se o moro! :wave: