Hei kaikille taasen ! Itsekin harvoin tänne enää ennätän ja olen hiukka ulkona, mutta tungen muutaman sanan meidän elosta aina johonkin väliin
.
Öistä olitte puhuneet.. meillähän on nukuttu tosi huonosti kans aina.. Tällä hetkellä on paras tilanne ikinä ja herätään vähintään
3x yössä. Itsellä alkoi kans "paikat krakailla" tuossa pari kuukautta sitten.. oli huono olo, huippasi, vaikka olinkin syönyt, olin kalpea kuin mikäkin, iho huonossa kunnossa (tosi kuiva), paino laski (vaikka SÖIN. 47kg..), muisti oli ihan hatelikossa, on kyllä vieläkin.. samoin kuin moni muukin vaiva noista pyörähtää "kylässä" aina toisinaan, mutta ei enää ihan samalla volyymilla onneksi.
Meillä mies alkanut enempi nyt auttamaan yöheräilyissä ja se onkin auttanut TOSI paljon. Luukas on kuitenkin niin herkästi tissin perään, että parempi monesti jos isi on siinä lähellä.
Härpäkkeitä ruokapöydässä.. niitä on joskus ja joskus ei taas mitään pitkään aikoihin. Riippuu ihan Luukaksen keskittymiskyvystä syömisen suhteen
Nyt on yleensä auttanut se kun poika saa lusikalla kokeilla syödä ihan itse. On ihan tohkeissaan. Joskus onnistuu paremmin, joskus sitten vähän huonommin ja äippä siivooo..
Ruokajutut muutoin Meillä kun ei mitään allergioita ole niin aika ronskilla kädellä olen ruokaan suhtautunut. En esim kauhiasti jaksanut "pikkuhiljaa" totutella uuteen ruoka-aineeseen vaan lehmänmaitoonkin siirryttiin aika rivakasti.
Suolasta olen ehkä tarkin, sitä pyrin välttämään. Ja se tekee meille parentseillekin ihan hyvää. Itse olen jo oppinut aika kivasti suolattomaan ruokavalioon ja mieskin on suolan käyttöään vähentänyt ROIMASTI.
Sokeria kans sillälailla vältän, etten sitä mihinkään lisää, mutta esim leipomuksista saa Luukas aina makupalaa. Normi aikuisten jukut meillä on mennyt jo jonkin aikaa ja niissä on sokeria sen verran kuin on.
Ihanaa juhannuksen aikaa kaikille! :flower: