Kiitos kaikille
rintaraivarivinkkejä antaneille! Täällä mennään edelleen raivoten ja kohta alkaa äidinkin hermot kiristymään... Neuvolalääkäri oli tänään ja kyselin sieltäkin vinkkejä, mutta lääkäri vaan totes, et "sellasia ne vauvat välillä on". Jepjep. No, koitetaan nyt sinnitellä vaan. Yks imetys meni tänään hyvin
Lienekö johtunut hurjasta ukonilmasta, joka sai kaverin rauhoittumaan
Sain myös toiselta neuvolantädiltä ohjeistusta
d-vitamiinin käyttöön ja hänen mielestään annosta lasketaan, jos vauva saa yli yli 2dl korviketta/vrk. Meillä määrä siis 8-9dl, joten annetaan todellakin tästä lähtien se pienempi määrä! Olin tosin jo omatoimisesti sen määrän vähentänyt...
Rotavirusrokote: Aiotaan ottaa, mutta meidän neuvolassa se eka annos annetaan vasta lähempänä 3kk:n ikää eli ei vielä kiirusta. Hajamielinen äiti tosin unohti tänään pyytää reseptin lääkäriltä, joten sit soiteltiin myöhemmin uudestaan neuvolaan ja tilattiin reseptiä... Huh huh.
Prakaako muilla pää ja muisti????
Kiloista: Mulla vielä 3kg jäljellä, mutta jotenkin se on levittäytyny sellasiin kohtiin, et ei kyl mee normit farkut tms. päälle. Mur. Tai siis lantio varmaan vähän levinny ja siks ei mee. Joku muu taisi kärsiä samasta? Ja kilojen lähtemättömyyteen on osasyynä myös täällä
karkinhimo!!! Ihan järkkyä miten paljon makeaa mä voisin vetää... :| "olen tämän ansainnut" kaikuu vaan mun korvissa, kun surffaan karkkihyllyn edessä. No ehkä osittain olenkin, mutta ei silti kai tarvis ostaa puolta kauppaa tyhjäks???? :ashamed:
Vauvan mitat: Tänään 7vk ja painoa on 4480g (3190g) ja pituutta 55cm (49cm). Melko laiha kaveri meilläkin ja kaikki housut tuntuu putoavan jalasta
ja bodyt saa olla tosi kaposia, että istuvat kunnolla.
Toivottavasti loppuviikko jatkuu aurinkoisempana.... Ja pitäisköhän
ristiäisten eteen ruveta tekemään jotain?!?!
naukuri ja poika 7vk