Piiitkästä aikaa heipat!!! :flower:
Meillä oli ristiäiset nyt sunnuntaina. Pidettiin miehen lapsuuden kodissa ja kaikki meni tosi hyvin! Papsukka (on muuten tosi vaikeaa alkaa kutsua häntä nyt nimellä..) ei itkenyt yhtään vaikka toista pelkäsin. Tänään käytiin sitten passi-kuvassa, joka olikin aikamoinen prosessi kun neiti ei vielä pidä päätään ja ens tiistaina saadaan vuoden passi: nuorena se on matkailu aloitettava
Italiaan lennetään ens kuun alussa, mikä vähän kyllä arveluttaa, mutta minkäs teet kun on työkeikka sovittu jo vuosi sitten, kääk.
Luin tuossa pikäisesti muutamat sivut ja kommentoin nyt minkä muistan. Eli
D-vitamiinia, Jekovittia, annoin tänään vasta täyden satsin eli kaikki 5 tippaa. Tähän asti oon vähän himmaillut 1-4 kanssa.
Maitohapon kanssa jatkan edelleen: nuo
Lactophilukset on meillä tosi iso apu ollut vatsa-vaivoissa, suosittelen! Teen aina niin et lypsän maitoa rinnasta lusikkaan, johon sotken maitohapot, Jekovitin ja Disfatylia aamuisin, illalla sitten "mössöstä" jää pois vaan nuo D-vitskut. Hyvin ottaa lusikasta.
Yö-unet oli viime yönä katkonaiset: mamma tais vetää vähän liikaa kaffetta +muita herkkuja, jotka aiheutti sit vatsavaivaa pienelle. Eli itsepähän sitten valvoin viime yönä ja pikkuinen parka kipristeli tosissaan. :ashamed: En vaan voinut vastustaa anopin tekemiä ristiäis-herkkuja!!
Kysymys seksistä kävin jälkitarkastuksessa ja kaikki pitäis olla ok. Nyt ollaan pari kertaa koetettu vähän heilutella täkkiä niin loppuu kyllä alkuunsa. Mulla koskee aivan sairaasti alapäähän, lähinnä polttaa. Ei ole hiivaa eikä muutakaan. Onko sitten näin et limakalvot on nyt niin ohuet johtuen täysimetyksestä et sen takia sattuu? Siis kyse ei ole pikku-nipistelyistä vaan ihan sellaisesta et meinaa itku tulla. Ja mähän oon sektio-tapaus eli ei pitäis siinäkään mielessä olla mitään hämminkiä tuolla alakerrassa.
Onko muita, joilla samaa ongelmaa ja kenties siihen ratkaisua? Liukuvoiteet et auta yhtikäs mitään, paria merkkiä kokeiltu. :|
Meilläkin neito kasvaa hyvin, kuitenkin mietin koko ajan riittääkö maito. Mistä sen oikein tietää? Mies antoi yhteän päivänä Nannia kun olin töissä ja naiti oli hotkaissut sen parissa minuutissa tyhjäks. En tajua: kyllä se aina itse lopettaa imemisen tai sitten nukahtaa tissille,
voiko silti olla ettei maitoa tule tarpeeksi?
Ehkäisystä jos sitä nyt siis enää ikinä päästään käytämään... meillä käytössä kortsu. Mitä muuten muille sektiolaisille on sanottu kakkosen yrittämisajankohdasta: mulle sanottiin et puoli vuotta väliä riittäis sektion jälkeen?
No niin nyt lopetan, mutta palaan asiaan vähän nopsempaan kuin nyt.
t. eeti+papsukka hmmm... 6vk ja risat :heart: