TOUKOKUUN TOIVOTUT 2008 HELMIKUUSSA

weiss
Heippa pitkästä aikaa!

Onnea pojalle työstä ja oli mukva lukea Jennin kuulumisia. Toivottavasti Katrinaisen pieni voi jo paremmin. Kaikille tasapuolisesti haleja!
Tuota kirsikkatomskua jään kaipaamaan, jos ei palaa..

Tänne ei ihmeellistä.. sama meno jatkuu. Uusia sopivia ruokia ei ole löytynny ja alkaa taas mamma panikoimaan, kun alkaa samat mössöt tökkiä. Joko ootta antannu hapanmaitotuotteita? Mie ostin rahkaa, mutta pelottaa antaa.. jospa siitäkin tulee sitten jotain.. :ashamed:

Mukava on teiän juttuja lukea, mutta kieltämättä välillä tuntuu, jotta tännekin on syntynny oma "rinki", johon väliin on enää vaikia tunkea. Oma vika sinänsä, kun ei ehi/jaksa enää niin usein kirjoitella, tuo mies vie niiiin mehut äidistään.. Olkaa onnellisia, jos teitä on kaksi aikuista juoksemassa perässä.. huh, huh, käy välistä työstä, vaikka onkin ihanaa.

Mutta, mukavaa sunnuntaita kaikille!!!
 
Summer: Tiedän tunteen, minäki oon nukkunu joskus sohvalla öitä, ja silti heräilen neidin jokasen inahdukseen ja en voi nukkua kun tiedän että toinen on toisessa huoneessa hereillä. Herkkä uninen oon kans ! :/

Weiss: Höpsis ! Totta kai kuulut tänne meidän kanssa, ja kiva kun käyt välillä kirjoittelemassa kuulumisia! :p

Viime yönä neiti heräs 12h aikana 2 kertaa ja molemmilla kerroilla joi 200ml maitoa. Sais edes toisen maidon pois niin ois ihan ok. Tosin on joskus sellasiakin öitä kun neiti ei huoli edes maitoa...

Oon siivoillut koko aamun, imuroinu joka ikisen nurkan ja listan niin hyvin etten oo varmaan koskaan imuroinu niin hyvin :D Ajattelin lähtee päivällä vähä pulkkailemaan jos tua pakkanen laskee ( -10 ), koska on niin mahtava ilma ! :p
 
Huomenta!

weiss...kiva kuulla susta...tietenkin tuntuu siltä, että pieni piiri pyörii :/ ....kun tääl on vähentynyt porukka aikas paljon :( ....kiva kun tulis vaan porukka takas...ja kaikilla ei oo tosissaankaan aikaa tääl roikkuu....niin ja osa on aloittanut työt....minusta ainakin on kiva, et täällä olisi mahdollisimman paljon väkee...silloin jutut säilyis mielenkiintoisina =) !!
 
weiss, oon antanut raejuustoa ja maustamatonta jugurttia soseen kanssa. Muutaman kulauksen ihan tavis maitoakin oon antanut..
Kyllä ihan varmana on rankkaa yksinään! En epäile yhtään.
Sitten kun on se mies tossa auttamassa, niin aina toivois että auttais enemmän...ei ole niinku ikinä tyytyväinen. Ois niin kiva vaihtaa miesten kans vaikka pariks päiväks osia, niin osais arvostaa kumpikin toisiansa paremmin. Varmana sitten kun on yksin hoitamassa lapsia niinku sä, niin osaa arvostaa pientäkin apua mitä joskus joltain saa.

Täällä palstalla kun ollaan me tietyt aina....sata kertaa päivässä niinkun mä esimerkiksi :whistle: Mutta niin mielellään kuulisin aina kaikista! Porukka vähentynyt hurjasti. Mietinkin aina, että miten mulla on aikaa täällä aina roikkua...
 
Onnea Merikan mimmille 9kk :heart: =) !!!

Meillä Edith keksii kokoajan jotain....nyt sitten oppi kiipeemään :eek: ....rappuja menee ylöspäin...onneksi vielä vauhti on kiipeilyssä melko hidasta :whistle: ...ja pitää muistaa laittaa portti kiinni...olen kyl antanut neitin harjoitella...kun olen vieressä....mut nyt tissittää :wave: !!
 
tosiaan on maaliskuu ja ensi kuussa meillä on sit poika jo 1v :eek:
kauheeta tosissaan. :eek:

ja muutenki on nii hassua lukea et merikallaki on 9kk. ku meillä jo 10kk menossa.
liian nopeasti menee aika.
hapanmaitojuttuja tosi varovasti maisteltu. raejuustoa ja multa on jädeä maistellu väliin. eli jotain pientä ihan. ihan hyvin on kestäny vaikka toi on herkkä masune kaveri ollu.
tosin nyt on masu löysällä onneks ei ripulilla ku uutta antibioottia vaan putkeen. täytyy toivoo et toi korva antaa nyt periksi tälle toiselle kuurille. :( hirvittää jos joku kierre alkamassa. vaikka lääkäri sano et kahden peräkkäisenkuurin perusteella ei tarvi vielä pelätä.

mut meno on kovaa pojalla ja vauhti kasvaa koko ajan.

en oo kauhiasti kerinny tääl ku lukemassa käymään ku ukko saikulla ja juostu asioita hoitamas ny ku pääsee ihmisten aikaan liikkeelle. ja tätä touhua ollu hiihtolomanki takia. ja toi pojan korva myös ja muut asiat. mut eiköhä täs arki jonain päivänä palaa.

:wave:
 
weiss oon antanut Annalle rahkaa, aika paljonkin, kun on miltei ainoita asioita, joita suostuu tissin lisäksi syömään. Maistelee kyllä reilusti kaikkea ja pureskelee itse porkkanoita, paprikoita jne. Joskus harvoin puuro uppoaa (yleensä puoliunessa), mutta rahka on ainoa, jota saan syötettyä sen verran, että sillä on ravinnollisesti merkitystä. Äitiinsä on tullut, tosin itse syön myös paljon muutakin.
Minä en ole kadonnut/katoamassa, käyn lukemassa miltei kaiken, mutta kommentointiin jää tosi harvoin aikaa. Annalla on todellinen kitinä kausi menossa, jopa hokee jo "äiti, äiti, täti, täti, wääh.." kun taapertaa pingviinikävelyä mun perässä. Nyt just typy nukahti, kun oltiin iltapäivä me&i bileissä ja oli muutakin seuraa kuin tylsä äiti. Lähden hetkeksi nauttii kahvista ja tv:stä.
 
Eeva on ihan mahdoton. Tarvii silmiä vaan räpäyttää niin se on kiipeämässä johonkin, seisomassa niin et pitää tukea kirjahyllyn kirjoista, päättänyt että nyt seisotaan ilman tukea, syödään kenkiä, rapsutellaan takasta laastia tms. Päivittäin se muksahtelee maahan jostain treenaillessaan. Eilen tuli hieno kuhmu, mut kumma ettei yleensä tule kun pieni itku. Haluaisin kääriä sen pumpuliin, mut ei sitä kai niinkään voi tehdä.. sydärin tässä vaan vielä saa ton temppuilun kanssa kun aina saa pelätä ja säikähtää.

Minoon vähän tipahtanut muiden jutuista kun ei koskaan tunnu riittävän aika eikä energia kommentoimiseen. Käyn täällä vaan kaivelemassa omaa napaa. :D
Tulis jo kevät, masentaa.

 
Oon samaa mieltä et piiri on kaventunut rutkasti,kun me samat täälä löpistään päivät pitkät,mut ilouutinen teille harvemmin linjoille ehtiville; samoja aiheita täällä suurinpiirtein kaivellaan päivästä toiseen :D Ainenkin mulla pyörii jutut ton ainaisen nukkumattomuuden ja piereskelyn ympärillä :LOL: Joten eiköhän täällä kärryillä suurinpiirtein pysy,vaikkei ihan joka hetki lukiskaan...niinku eräät :whistle: :ashamed:
On hiukan kakstahonen juttu tää palstailu,silloin odotuspinossa tuntu välillä et kirjottelee itelleen,kun juuri kukaan ei silloin kommentoinu...johtu siitä et meitä oli niin paljon ja nyt taas väki on vähentynyt niin et jokatoinen rustaus on oma kirjotus :LOL:
Kukaan ei saa enää lähtee lipettiin... kuulumisia ainakin pitää päivittää,tää on käsky ;)

Meil ei onneks vielä yritetä kiipeillä,siis esim.rappusia pitkin. Ylös noustaan kyllä joka paikkaan,enimmäkseen kuitenkin polvilleen... mut sit herra päästelee kätensä irti kun kuvittelee et pysyy pystyssä ilman tukee...ei kiva :eek: Uusin juttu on nyt et on ottanut useamman askeleen tänään karhukävelytyylillä,takapuoli pitkällään koko ajan. Muutenkin on ihme akrobaattisia asentoja... B)

Oltiin siis mummulla ja poika nukku ihan niinku kotosallakin,eli tississä kiinni :D Noh,alkuyö meni kyllä hyvin,mut sit 3 eteenpäin asu rinnuksilla =)

Hapanmaitotuotteet: Meil on ihan vaan sormenpäällisen verran maisteltu jugurttia ja jäätelöö... ja sit juustoo oon pari murua antanut =)

Mut tässähän tätä... huomiseen :wave:
 
Terve taas. Bänks suhde teihin kesti pitkään - muumia päiviä :LOL: Oliskohan mulla ollu joku yleishatutus menossa. Nainen minäkin muiden joukossa. Ollu aika rankkaa töitten kanssa tai hirveitä kärhämiä kun jääny omat palkkiot saamatta mikä johtanu tiukkaan rahatilanteeseen. Älä jää tuleen makaamaan - tuli mieleen tuo ja siltä istumalta otin hatkat. Pari viikkoa sitten aloitin pöydän putsauksen ja nyt uusi pöytä on katettu ja vanha ovi suljettu kokonaan. Kannatti - elämä raiteillaan pienen muodonvaihdoksen jälkeen.

Se siitä maidosta ja sen kestävyydestä. Kerron kuitenkin pari puollusta punaselle maidolle. Maultaan se on lähimpänä korvikemaitoa? Näin olettaisin. Ite en juo mitään maitoa. Teineille annoin vauvana sitä (pidän lasta vauvana pitkään). Tänä päivänä nekin juo rasvatonta/kevyt maitoa tai ei oikeesti juuri lainkaan (vesi korvaa).Ruumiin rakenteeltaan ovat hoikkia. Itseäni hirvittää koska tytöt kyttää jo nyt noita rasvoja ja lihoamista sairaalla tavalla. Se ei oo kivaa. Pelottaa ihan hirveesti anorektiset piirteet,vaikka kaukana ollaankin anorektiasta. Mieluummin toivoisin ,että joisivat kermaiset kaakaot tai söisivät kermajäätelöä puol litraa joka päivä. Huolissaan olen riittävästä kalsiumin saannista. Siksi mun mielestä on vain ja ainoastaan hyvä, mitä pidempään ja mitä enemmän juovat tuhtia maitoa. Jos kermainen maito vetää enemmän puoleensa niin se on vain hyväksi luustolle.

Ootte kyllä ihkuja kaikki =)
 

Yhteistyössä