Lilya, täällä myös samoja tuntoja miehen suhteen. Tavarat on ja lojuu samassa paikassa ja joka päivä ne luvataan hinata pois. Tänään paloi käämit ja rehasin ne yläkertaan kun ei kerran ruvennu tapahtumaan. Kommentti oli: miks nää pelit on täälä laatikossa? Oisko vaikka siksi että toimitin ne mun silmistä pois kun ei tapahdu muuten. Sitte kyllä ne hinattiin mihin oli alunperin puhe. Ja kyllä, Itsellä olo tukala ja edes vähän apua toivois, makaa mies sohvaperunana. Ehkäpä se siitä...
Mä kans mittasin vatsan ympäryksen. 126cm tuli luvuksi. Possuko? Masu toki on nyt isompi mitä esikoista odottaessa.
Omaa napaa: Turvotusta on ihan hirveesti ollut tänään. Olo oli aivan hirvee iltapäivällä ja niinhän siinä kävi että oksentamaan piti lähteä, nyt taas maha aivan kuralla.:x Tämäkin vielä.
Yhden "uuden" asian bongasin. Välillä päivisin vasen käsi saa jotain ihme kramppeja, puristaa vähän nyrkkiin niin jää hetkeksi siihen tunnottomana Onko muilla ollut?
Jennile ja Masukki 37+4
Mä kans mittasin vatsan ympäryksen. 126cm tuli luvuksi. Possuko? Masu toki on nyt isompi mitä esikoista odottaessa.
Omaa napaa: Turvotusta on ihan hirveesti ollut tänään. Olo oli aivan hirvee iltapäivällä ja niinhän siinä kävi että oksentamaan piti lähteä, nyt taas maha aivan kuralla.:x Tämäkin vielä.
Yhden "uuden" asian bongasin. Välillä päivisin vasen käsi saa jotain ihme kramppeja, puristaa vähän nyrkkiin niin jää hetkeksi siihen tunnottomana Onko muilla ollut?
Jennile ja Masukki 37+4