Meillä on talon laajentaminen loppusuoralla. Tuli noin 60 lisäneliötä ja vauvalle on oma huone odottamassa sitten. Miehen tytär kysyi, mitä siihen huoneeseen tulee ja vastattiin, ettei olla vielä ehditty ajatella. Meillä on siis tilat kohdillaan nyt. Autoja meillä on normaalisti kaksi, mutta on nyt on muutama viikko menty yhdellä. Mulla alkaa kohta työt niin toinen auto tulee käyttöön ennen sitä. Se on joku Corolla DX miltä lie luvulta, kun mies on vanhojen autojen harrastaja. Lähinnä se kulkee töissä sillä. Mulla on farmari Mondeo, kun on koiriakin. Ei me kyllä kaikki siihen mahduta, jos pitää vaunuja sun muuta ottaa mukaan. Pitää katsella sitten, missä vaiheessa auto menee vaihtoon, jos menee. Satun vain tykkäämään Mondeostani yli kaiken, niin en siitä mielellään luopuisi.
Pahoinvointi jatkuu ja kaikki tulee ulos edelleenkin. Soitin jo Oysiin ja kysyin, missä vaiheessa pitää huolestua. Kuulema sitten, jos yleisvointi heikkenee. Ehkei siis vielä, vaikka olo on kauhea koko ajan, mikään ei pysy sisällä, särkee päätä, heikottaa ja on kuumeinen olo ilman kuumetta. Hoitaja käski juoda kulauksen viiden minuutin välein. Noin 45 min tätä tein eli otin vain pienen hörpyn sitruunalla maustettua vettä 5-10 min välein. Ja tuon 45 minuutin tullessa täyteen menin oksentamaan jokaisen kulauksen ulos. Jotenkin on sellainen hytinä, että sairaalassa joudun jossain vaiheessa käymään ellei tämä pian helpota. Mies on huolesta sekaisin tämän pahoinvoinnin ja km-pelon takia eikä olisi töihinkään halunnut lähteä. Itse kasvatin omaa huoltani lukemalla eilen netistä, että tällainen voimakas pahoinvointi on yleisempää eka kertaa raskaana olevilla, monikkoraskauksissa ja rypäleraskauksissa. Onneksi olen menossa sinne varhaisultraan niin voidaan poissulkea tuo rypäleraskaus. Siinä menisi meidän vauvahaaveet romukoppaan, jos tuo todettaisiin. Ja joo, ehkä kannattaisi nyt keskittyä vain juomiseen ja jättää murehtimiset vähemmälle. Vaan, kun olo on kurja niin tuntuu ajatuksetkin menevän pohjamutiin.